Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jopie

Duckfoot

Recommended Posts

ik heb deze zaden van een vriend uit USA, hij heeft ze van de breeder persoonlijk gekregen. Als je de foto's ziet ,snap je de naam (waarschijnlijk) meteen wel.

 

door1058jj.jpg

 

door1062bu.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier wow! das een vaag gezicht man,en daar gaan ook nog toppen aankomen uiteindelijk?

nooit zoiets gezien :smoke ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat leuk Jopie! Nog niet eerder gezien. Ben héél benieuwd! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

we gaan ze binnenkort verduisteren bij een vriend thuis, denk dat ik ze nog weekje laat gaan. ben ook erg benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook benieuwd hoe de toppen eruit gaan zien, kun je er niet 1 bevruchten, dan heb je wat op reserve als ie wel erg goed bevalt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bizarre is dat dit nog een voornamelijk sativa soortje is ook met een actieve high. Naarmate de kweek vordert zouden de bladeren steeds meer in hun normale vorm groeien en het schijnt dat deze soort het buiten beter doet dan binnen. Ik heb bloeitijden gezien van 8,5 week tot bijna 15 weken en daarnaast schijnt ze ook redelijk gevoelig te zijn voor toprot in het najaar. Oppassen dus...

 

Ben benieuwd, het is de eerste keer dat ik Nederlandse foto's zie van deze plant. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
kun je er niet 1 bevruchten, dan heb je wat op reserve als ie wel erg goed bevalt!

 

 

ja, ben ik ook van plan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed voor geruilla kweek die duckfoot. alleen wat Mad zegt gevoelig voor toprot dan is het wat minder voor buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is inderdaad wat minder , ik ga er in ieder geval een aantal verduisteren. een paar laat ik gewoon staan om te kijken wat ze doen, en wanneer ze klaar zijn. misschien dat ik van allemaal een kloontje knip en degene die het eerst klaar is ga gebruiken om te laten bestuiven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool, ..nooit eerder gezien..ik heb de pic's op geslagen, if ya don't mind..

 

:smoke

 

 

grtzzzz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja beetje vaag verhaal. Ik las ergens dat er onder kunstlicht eerder fluffy toppen komen, maar wie weet was het gewoon een slechte kweker die dat schreef. Lange bloeitijd en toprot gevoeligheid doen het in ons land binnen juist beter zou je zeggen... :smoke

 

Degenen die graag nu al willen zien waar dit toe gaat leiden kunnen hier klikken. Een thread van de breeder zelf op een ander forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Maar zie ik dat nu goed? Is het 1 groot blad, of lijkt dat zo? Zijn het nu drie vingers die dicht tegen elkaar aan liggen of 1 groot blad?

Grappig zo'n soortje. Altijd leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het is bijna 1 groot blad... lijkt op een eendepoot, vandaar de naam :smoke

 

p/s ik kijk net naar die thread , dat is die breeder waar mn vriend die zaadjes persoonlijk van heeft gekregen. Ik ga ff verder kijken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

op dat andere forum wat Mad Scientist poste

vond ik die foto mooi dat je dicht op het topje zat

die ziet er namelijk cool uit roze :smoke

echt vet eendepoot plantjes wat een naam ook weer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ziet er erg cool uit dat roze. kan niet bijna niet wachten.... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha het heeft wel iets deze vorm. hij zal ook niet snel door derden als wietplant geidentificeerd worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook een achterliggende gedachte geweest bij het maken van dit soortje. Dat roze is niks speciaals trouwens, krijgen zoveel planten als ze een paar nachtjes wat koud hebben gestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, niet negatief van mezelf hoor, maar ik heb alleen maar slechte dingen van deze strain gelezen. Ben dus zeer benieuwd hoe 't hier af gaat lopen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeps volgens mij was inderdaad de gedachte met deze soort dat deze niet op wiet zou moeten lijken.

Volgens mij kwam deze ook van een Australische breeder.

Ik zag ze wel is op seedbay staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...