Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bernie

3 Vinger Bladeren

Recommended Posts

Ik heb een groot aantal TOP44 stekken gekocht en de helft in de volle grond gezet en een groot aantal in 25 liter kuipen,nu mijn vraag waarom hebben ze maar 3 vingers aan de bladeren ze groeien hoe kool en hebben aan niks gebrek,een enkel blaadje heeft 5 vingers maar dat is een zeldzaamheid,planten zijn goed gezond,heb ik wel TOP44,andere jaren hadden ze altijd 5 vingers of heb ik een ander soort.

Greetz Bernie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic is gesloten omdat de info die je vraag echt al meermalen is beschreven op deze site. Ik weet het is frustrend als je niet direct een pasklaar antwoord op je vraag hebt, maar 100x op dezelfde vraag antwoord geven ook. :bier

 

Deze site staat helemaal bordevol info en het enige wat je daarvoor hoeft te doen is zoeken, 2/3 keer klikken en je antwoord staat er. :P

 

Gebruik dus de zoekfunctie of kijk in de Info als je gezocht had was je o.a. bij dit topic uitgekomen...

 

Suc6 met je zoektocht en kan je iets niet vinden staat het natuurlijk altijd vrij om een topic te openen. :smoke

 

Groeten ;)

 

Stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...