Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nederwierie

Schandalig

Recommended Posts

wat voor straf zouden deze daders moeten krygen?

en dan niet alleen de dader(s),

maar ook de stiefmoeder die s'avonds laat in een cafe dronken loopt te hoeren....

 

nochtans personen waar ik eveneens mee in de ring zou willen staan....

decoupeerzagen en accutollen om schroeven in bepaalde lichaamsdelen te schroeven zullen een aantal hulpstukken zijn tydens mijn operatie....

 

 

http://www.volkskrant.nl/buitenland/articl...evonden_in_Luik

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :wOOt :P :smoke vanmiddag op het werk nog over gehad, en we zijn overeengekomen dat ze net zoals vroeger in rusland, eerst maar moeten vellen, vervolgens met citroensap moeten overgieten, en pinkje eraf, vervolgens nog een vingertje, totdat hij alleen nog maar met 2 stompjes kan zwaaien

 

en wie gaat nou met een klein meisje neuken?! ziek toch!! dus die lul er ook af, gewoon kapotmartelen!!!

en uiteindelijk wil ik 'm wel doodsteken, ook erg langzaam!!! vuile klootzak!!! angry: :wacko: :) :bier

 

 

 

Geen woorden voor gewoon!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het meest trieste van dit hele verhaal is dat Dat soort beesten vaak nog de hand boven het hoofd gehouden wordt. Kijk maar naar die honden die een Pedopartij oprichten , dat is toch niet normaal zelfs niet in Nederland(waar we zogenaamd een meningsuiting hebben). En dat soort mensen worden niet opgepakt omdat er Geen bewijs is .

 

Ze weten wel hun sexuele voorkeur die met veel te jonge mensen , maar zolang er geen bewijs is kunnen ze maar raakkloten net zo lang dat er wel een gepakt word, en dan is het van OOOOOhhhh wat is het toch erg he.......

 

Pas maar op want als je een paar plantjes te veel hebt word je hier als een Hardcore Gangster opgepakt en behandeld...

 

Ik vind het erg jammer dat de maatschapij onmenselijk begint te worden.

De Wet zou zich echt eens zorgen moeten maken over de morele verantwoording die ze naar MENSEN hebben.

 

Graag hoop ik in de Toekomst het nog mee te maken dat er Mensen zijn die dit inzien en veranderen.

 

Mvg GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al ben ik geen beer, zet mij tegenover de dader en ik zou hem volledig kapot raggen, dat is 1 ding wat zeker is. hoe krijg je het in je zieke hoofd om zoiets te flikken, heb je dan geen enkel benul van wat er gaande is?

 

Kapot trappen zulke mongolen en goed ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zullen die 2 meisjes door hebben gemaakt tot het moment dat ze vermoord werden....

echt erg,de kinderen worden mee naar t cafe genomen door hun stiefmoeder,

en s'nachts zijn de kinderen weg....

wie neemt nou 2 kinderen van 7 en 10 jaar naar een cafe tot snachts,die kinderen horen te slapen rond dat uur.

die stiefmoeder is in mijn ogen echt een pleurisweif als ik t zo uit mag drukken,te druk met zuipen en dronken worden ipv op de 2 kinderen te letten....

mijn hart gaat ook uit naar de biologische moeder en de vader,wat zullen die kapot zijn door dit hele gebeuren,tering.......

 

de daders kunnen van mij niet hard genoeg gestraft worden voor hetgeen ze aangericht hebben.

er is trouwens een msn actie ,ik kreeg een msnbericht met de vraag of ik 2 roosjes voor mn nicknaam wou zetten uit respect voor de 2 gevonden meisjes.

dit heb ik dan ook gedaan.

greets

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ergere dingen als dit zijn er niet. dus voor dit dan maar de ergste straf denkbaar:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens Kalechief :smoke

 

voor de daders bestaat er geen passende straf.

Elke straf zou te mild voor ze zijn.

Bloed gaat koken bij dit soort berichten :bier

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij net eender.

ik kreeg de koude rilling op me lijf toen ik hoord dat ze gevonden waren.

hoe ziek in je kop moet je zijn om zo'n jong leven te nemen?

zo'n gast moeten ze met mij in 1 hok zetten , ik heb op internet een filmpje gezien over een pedofiel die door een woedende menigte werd doodgetrapt en zo zou het hier ook moeten gaan.

bij ze oren pakken en ze kop er tussenuit slaan!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Neus said:

Geen woorden voor gewoon!!

 

Beter kan ik het niet verwoorden.

idd, laten ze dit soort figuren eens oppakken inplaats van thuiskwekers te pakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet alleen dit verhaal ,denk dat inmiddels de hele wereld wel "ziek " is.

Absurde verhalen is de orde van de dag toch?

Zulke gasten afknallen zou ik ook denken .Alleen

wat het trieste is dat er altijd weer mofos zijn die

hetelfde doen .1 zo een verhaal is volgens mij ook

maar het topje van de ijsberg .Triest

Share this post


Link to post
Share on other sites

En pedo's worden over t algemeen minder hard gestraft dan iemand die de belasting flink oplicht.....maarja dan kom je natuurlijk ook aan de staat zn centjes. en dat vinden ze daar in den haag schijnbaar erger......En maar tonnen(miljoenen?) uitgeven om wietkwekerijen op te rollen, alsof er iemand een joint minder om rookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Op het forum weten jullie allemaal wel dat peace belangrijk is voor Miss_J. Ik ben niet van de confrontaties. Maarrrrrrr, als er ook maar iemand op de een of andere manier aan mijn meiden zit, dan zou ik in staat zijn om diegene met een flink eind hout flink onder handen te nemen.

Zulke kinderen, en dan op zo'n manier moeten sterven. Als ik er alleen maar aan denk wat er door die meisjes heen is gegaan, dan wordt ik al koud van binnen.

Ik hoop dat die moeder het koppie van die meiden haar hele leven voor zich zal blijven zien, want leven met zoiets op je geweten is zwaarder dan de ergste straf.

En ben het helemaal met Kalechief eens, vervolgen die moeder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil nog wel even zeggen dat het niet de moeder,maar de stiefmoeder was die in het cafe liep te hoeren en sloeren terwijl de 2 kinderen verdwenen.

ik ken de situatie niet van de echte moeder en vader,maar het lijkt mij voor de biologische ouders een zeer zware schok.

de stiefmoeder verdient een goede straf,

inmiddels haat half europa haar,logisch in mijn ogen.

 

toch lijkt t me wel leuk als de dader bekend zou zijn en met fotos in elke krant staat en dat je m dan toevallig snachts tegenkomt.

dan hoor je m een beetje uit,lokt m mee naar een park,

stopt een spuit witte pure heroine van een streep of 9 in zn arm zodat ie zn bek houdt tydens t martelen,

dan even losgaan op m,

dan gooi je de cocksucker in de kofferbak en rydt m naar een pitbullfarm.

daar stop je de held in een bench met 5 valse pitbulls die eigenlijk voor 3 pitbulls bestemd is,

eens kijken of er nog een plekkie vry voor m is.

als de kinderjoekel dan nog leeft,dan gooi je m ergens neer in een drukke wijk met een bordje om zn nek

met daarop''ik ben kinderjoekel''

het komt wel op sbs 6,maar dan zien andere mafkezen die voor een pleziertje een kind om zeep brengen dat hun dat ook wel eens zou kunnen overkomen.

 

laat zo'n klootzak maar eens met mij in de ring staan,denk dat t slecht met de persoon zal aflopen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straffen bedenken is niet zo moeilijk . Interessanter is het om te gaan voorkomen dat zoiets gebeurd .

 

Dat wordt een stuk lastiger , hoe doen we dat ?

 

Door zwaarder te straffen , want dan laten ze het wel uit hun hoofd ,zou je denken . Het gekken is dat zwaarder straffen niet helpt ,dit is keer op keer gebleken . Denk bv aan de Ameikaanse war on drugs waarbij ze super zwaar zijn gaan straffen , dit gaf geen vermindering van het aantal drugsdelicten. de doodstraf invoeren helpt ook al niet en zo zijn er nog veel meer voorbeelden .

 

Dus met alleen zware straffen redden we geen enkel kind in de toekomst , er moet meer gebeuren , maar wat??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geheel mee eens, straffen hoger neerleggen betekent dat misdaad alleen maar beter georganiseerd gaat worden .

 

Maar wat doe je er wel tegen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval moeten daders die dit soort delicten heeft gepleegd niet meer op vrije voeten komen.

NOOIT MEER en onder geen enkele voorwaarde.

Ook geen proefverlof of iets dergelijks!!

Dan zou dit gruwelijk drama in ieder geval niet hebben plaatsgevonden.

Het gebeurd te vaak (net als in dit geval) dat de dader al eerder veroordeeld is geweest voor zo'n

delict.

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn de daders al bekend dan? of is het alleen nog maar een verdachte?

 

Deze misdaad is voldoende voor levenslange gevangenisstraf , in Nederland wel in ieder geval tegenwoordig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is nog steeds verdachte,heeft nog niet bekend maar is wel dusdanig verdacht dat zijn voorlopige hechtenis met een paar maanden verlengt is :smoke

 

Hij was op die avond ook in die kroeg.

Daarna was hij een paar dagen zoek.

Heeft ondertussen zijn kop kaal laten scheren.

Is al eerder veroordeeld voor zo'n soort misdrijf.

 

Dat laatste bedoel ik dus,

iemand die zoiets al eerder gedaan heeft moet nooit meer vrij komen,ook niet op wat voor (proef)verlof dan ook.

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het hier eens met de reacties.

 

ik vind alleen dat ze dat hele gezin welleens mogen onderzoeken!!

wat die stiefmoeder gedaan heeft is natuurlijk absurd, maar wie geeft zn kinderen dan ook aan zo´n iemand mee???!!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg zoiets ja..

 

Ben het ook met Atmo eens: Hoe verkomen we zoiets in de toekomst?

Zoiets vind ik heel belangrijk om over te na te denken, een tijd geleden Dutroux nu weer dit, Belgie krijgt een slechte naam..

 

Maargoed hoe voorkomen we zoiets?

 

Misschien schaadt het de vrijheid vd mens, maar ik vind een goede oplossing:

Vanaf de geboorte het kind een soort van chip laten zetten (wat ze ook doen bij honden en katten),

Hiermee kun je alle gegevens lezen van het kind, en via satelliet je ze kunt opsporen in noodgevallen.

Ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik vind het geen slecht idee.

 

Jahbless :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou een goede oplossing zijn om de wereld schoon te vegen van pedofielen en kinderjoekels.

allemaal de middelandse zee op sturen in oude wrakschepen,en dan de kapitein van t schip laten gaan die op een andere boot overstapt waarvanaf hij de knop kan bedienen die de bommen onder in t ruim af laat gaan,

zodat t schip zinkt,weer een berg problemen minder.

na een tydje is er niet veel meer over van de pedo's,die worden verzwolgen door de natuur,in de vorm van haaien en palingen.

nog milieu vriendelijk ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of gewoon een bacterie in al het drinkwater dat er bestaat pleuren zodat iedereen, IEDEREEN doodgaat. Zijn we gelijk van alles af, geen problemen meer en hoeven we ook niet meer na te denken:) Alle ecosystemen sterven uit behalve eencellige organismen die er over een paar duizend jaar weer wat leven inblazen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jahbless: goed idee van die chip, ik zou dan alleen eerder iets van een chip aandoen dan eentje inbrengen ;)

 

die chips die in katten en honden gaan kunnen ook niet opsporen eigenlijk. ze kunnen er alleen geindentificeerd mee worden als ze gevonden worden.

 

@mushroom: zeer efficient, maar wel wat drastisch. ik hoop toch op een wat betere oplossing ;)

 

ze moeten zoiezo van dat soort mannentjes hun geslachtsorgaan wegnemen! en dan nog de hoogste straf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...