Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bernie

Airborne

Recommended Posts

We hebben hiero vandaag in noord-limburg een helicopter gehad rondvliegen puur boven agrarisch gebied,heeft 45minuten rondgevlogen dat ie voor ons zichtbaar was,wij stonden op een vastpunt,iemand anders ook zoiets gesignaleerd.

Greetz Bernie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja twente is het ook raak. blijven akelig lang hangen af en toe boven de velden.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

in amsterdam elke donderdag! met infrarood om lampen op te sporen, en in landelijk amsterdam, dichtbij mijn huis worden op een lange stop jerrycans gehangen met een wiedblaadje en een streep erdoor, het valt met op dat de heli daar nog langer hangt heeft iemand hier ervaring mee?!?! ik heb al 20 jerry cans gejat haha stond een mooie druk op van een wietblad. ook heb ik de zogenaamde blowverbod borden in me tuin die zijn echt lache om te hebbe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Is zo'n jerrycan een waarschuwing van boeren tegen het planten van cannabis tussen de mais, of zo?

 

Ach hier zo dicht bij allelei snelwegen, stikt het van de helicopters. Ben dus wel blij met de lage temp van mijn lampen en mijn geisoleerde hok. No sweat voor Miss_J!!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel,

daar moet je niet mee inzitten,

ze komen de grond schatten van de boeren,

teminste de opbrengsten die verwacht zouden kunnen worden.

Zo controleren ze de boeren,

ja dagelijk, paar helis of vliegtuigjes.

het is niet altijd slecht wat boven je hoofd hangt he.

 

grdz e$ko

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het ook en lichte vorm van paranoia is.....

 

altijd goed om op te letten, maar ik denk niet dat ze landelijk 40 helis laten vliegen, om vervolgens 5 hobbykwekers op te rollen....

 

 

kosten> baten!

 

 

 

misschien zijn ze wel op zoek naar al qaida trainingskampen in limburg....

ge widda nie he!? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

De boeren zijn verplicht op oranje/rode jerrycans in hun veld te hangen,dit wil zeggen dat zij hun veld hebben gecontroleerd op wiet,word er toch wat gevonden in de mais krijgt de boer een schade vergoeding,en heeft ie niet gecontroleerd en vind de helicopter wat dan is de boer verantwoordlijk...

Maar nog ff over mij ik vanmorgen hoe een gek naar huis en mijn planten afgedekt met een dikke landbouwplastic dit was op 11:30 en ik heb die plastic erop laten liggen tot 13:00 en raad eens,een paar toppen waren gebroken en bruin geworden van de hitte,kans op herstel minimaal dus heb ik ze maar getopt.

En dat allemaal door die mensen die van mijn tax-money betaalt worden om helicopter te vliegen.

Greetz Bernie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...