Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

neeee,

meisjes slaan doen we niet :smoke

 

schop onder de kont/pedagogische tik is best toegestaan op zijn tijd :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Optiefe, 1 keer vreemdgaan ==> vaker vreemdgaan

 

Mens helemaal doodnegeren en niet meer naar omkijken :bier

 

Tenzij je relatie op seks gebaseerd is, who gives a fuck ;) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is wel oprecht, bij mij zou ze zeker een 2e kans krijgen maar dat zou weer afhankelijk zijn hoe lang ze al iets met elkaar hebben!!

 

Als je bijv een jaar met elkaar gaat en ze kust met een ander.. no problem maar al zou je net 2mnd met d'r gaan dan zou ik zeggen 'fuck off'

 

suc6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. behalve van Miss_J en Mikeh nog niet zulke sterke opmerkingen gehoord op dit onderwerp. Zal de gangstah cultuur wel zijn met de "bitches" :smoke

 

Persoonlijk ga ik nooit vreemd, ik stel me altijd eerst netjes voor :bier . Maar zonder gekheid, behalve dat ik het gehalte van dit topic nogal laag en disrespectvol vindt, sluit ik me aan bij miss_j.

 

Dat geslet en gehoer doe je maar bij je rapper vriendjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leeftijden zijn wel degelijk van belang ja (zei oma :smoke ). Van 1 keer zoenen met een ander wordt geen enkele meid/vrouw een hoer :bier

Ik vind dr ook geen hoer oid hoor! Laat dat duidelijk zijn.

 

Maar aangezien ik mn vriendin niet deel en zij dat weet, hebben "we" toch besloten er een eind aan te maken. Het gaat me ook niet echt om die ene kus, maar meer om het principe, kan best begrijpen dat sommige het hier niet mee eens zijn, maar goed.

 

Waar al op gedoeld werd, we hadden niet erg lang (4 maand) en dan vind ik persoonlijk niet dat je dit kan flikken (ook niet na 10 jaar trouwens) en dat in nuchtere staat.

 

En wazzup ik heb geen rapper maten en ik kots op dat player cultuurtje van hen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had het ook niet tegen jou hoor, alle respect. Vond alleen de opmerkingen hier en daar nogal ver gaan. Blijkt maar wel weer hoe "gewoon" we dat zo langzamerhand gaan vinden. Normvervaging noemen we dat. Bah. Ben echt niet heilig maar daar kots ik dus ook van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kort lontje heb je Epiteth :smoke

 

Ups & downs behoren eenmaal tot een relatie, en als ze al 1 klein misstapje maakt... *gaap*

 

suc6 met jullie keuze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op zo'n manier met iemand anders zoenen noem ik geen klein misstapje, maar dat is een individuele keuze :smoke

 

Kort lontje? Dat denk ik niet.. Weet wel vanmezelf dat ik snel jaloers ben wat dit betreft, misschien speelt dat wel degelijk een rol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm.. behalve van Miss_J en Mikeh nog niet zulke sterke opmerkingen gehoord op dit onderwerp. Zal de gangstah cultuur wel zijn met de "bitches" :smoke

 

Persoonlijk ga ik nooit vreemd, ik stel me altijd eerst netjes voor :bier . Maar zonder gekheid, behalve dat ik het gehalte van dit topic nogal laag en disrespectvol vindt, sluit ik me aan bij miss_j.

 

Dat geslet en gehoer doe je maar bij je rapper vriendjes.

 

 

Laag en disrespectvol? degene die vreemdgaat is laag en disrespectvol...

ALs je niet verder met een relatie wil, kan je het normaal uitmaken en daarna gaan zoenen met wie je wil, niet als je nog een relatie hebt.

 

Zoenen(etc) komt niet van 1 kant maar van 2 kanten.

 

Geef mij eens een goede reden om vreemd te gaan?( of nog beter, wat is een goed excuus om vreemd te gaan?)

 

Mensen die over sletjes en hoeren lullen, weten niet waar ze het over hebben en hebben geen respect voor de medemens ( als ze uberhaubt serieus zijn) meeste zullen in een stonede bui maar wat lopen te blaten daar moet je je niets van aantrekken.

 

 

Je gaat niet vreemd, tenzij je een open relatie oid hebt , of er afspraken over hebt gemaakt.

Als je een relatie hebt met iemand betekent dat dat diegene meer betekent dan anderen, en daarom voor iemand hebt gekozen.

Als je lekker met andere mensen wilt bekken, moet je geen relatie nemen.

Vreemdgaan is het laagste waartoe je je in een relatie kunt begeven.

 

En jah ik heb er ervaring mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, ik denk niet egt dat iemand je hier goed kan helpen. wat voor de één taboe is is voor de ander de normaalste zaak van de wereld. niemand hier weet dan ook hoe jullie levenstijl was en wat jullie afspraken waren. zo veel verschillende mensen, zoveel verschillende wensen.

 

voor een onderwerp als dit kun je een heel nieuw forum maken, www.relatieportaal.nl ofzo :bier

 

in mijn geval zou het afhangen van erg veel verschillende factoren (niet alleen het wel of niet nuchter zijn)

 

Deed ze het met liefde ?? :smoke

dit is een heel belangrijke factor trouwens ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen die over sletjes en hoeren lullen, weten niet waar ze het over hebben en hebben geen respect voor de medemens ( als ze uberhaubt serieus zijn) meeste zullen in een stonede bui maar wat lopen te blaten daar moet je je niets van aantrekken.

 

ik snap niet waarom je me quote als je het met me eens bent. Stoned zijn is nog (altijd) geen excuus om geen respect te hebben. En zeker niet op een openbaar forum. Ik vind dat een aantal leden zich zo wel een beetje laat kennen. Als je goed had gelezen had je gezien dat ik het niet over het onderwerp had, maar de reacties er op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou zeg gewoon als vriending en spreek af en toe af om eens te sexen.

Das toch niet moeilijk.

maar om echt eerlijk te zijn, op die leeftijd moete ze nog veel leren.

Een ietwat oudere rijpere huisvrouw zou beter bij je passen epi. :bier

 

alles hangt af van welke relatie je had met dat meisje.

sommigen willen echt een echte liefdesrelatie,

anderen gaan dan weer sneller aan sex denken, iemand zoals ik dus,

compleet geobsedeerd,

 

@mike, als jij vragen hebt over sex, mag je ze me altijd vragen.

 

@stijl, het word weer dringend tijd he; lol.

 

groentjes, :smoke

e$ko

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Er is een groot verschil tussen serieus zijn en ouwehoeren.(hmm aparte woordkeus weer :smoke )

Ik gok dat alle mensen die in dit topic lopen te ouwehoeren, net zo goed een serieus verhaal hebben(en een serieuze kant) en niet zoals jij denkt per definitie gelijk geen respect meer hebben.

 

Ik kan serieus posten en net zo grote onzin lullen als een mens met een IQ van 7.

Je ziet in alle topics geblaat en serieuze posts over het onderwerp door elkaar heenstaan, en als jij niet in de mood bent om dat te lezen lees er gewoon overheen?

 

Ik kom hier persoonlijk op het forum om wat bij de leren en mee te praten, maar net zo goed voor het beetje gezelligheid en zo zijn er denk ik wel wat meerdere.( en zo zie ik er dus de lol er vaak nog wel van in)

 

No offence overigens:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mijn persoonlijk gevoel is de vraag op zich al verkeerd,enkel jullie kunnen beslissen of jullie er uit kunnen komen,een sterke band is een gegeven dat enkel en alleen maar door jullie beiden kan besproken worden zonder de inmenging van talloze differente meningen en opvattingen van derden,wat kan voor de 1 is onmogenlijk voor de ander,daarom moet je zulke situatie zelf gaan ontleden,en bepalen hoe erg je het ZELF wel vindt,elke situatie en gegeven is uniek en kan nooit vergeleken worden met een andere,praten is vaak de enige uitkomst,leer elkaar begrijpen,en relativeer soms enkele zaken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep, dat is dus ongeveer ook wat ik bedoelde :smoke

 

hoe meer adviesen je over dit onderwerp hoort, hoe meer je gaat twijfelen denk ik.

 

volg jezelf en probeer de oorzaak te vinden zou ik zeggen.

als je niet weet wat de oorzaak is dan kan je er ook niet voor zorgen dat het niet meer gebeurd en zal het dus moeilijk zijn om je vertrouwen terug te krijgen. (ook dit verschilt natuurlijk weer per persoon :bier )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar aangezien ik mn vriendin niet deel en zij dat weet, hebben "we" toch besloten er een eind aan te maken. Het gaat me ook niet echt om die ene kus, maar meer om het principe, kan best begrijpen dat sommige het hier niet mee eens zijn, maar goed.

 

Ik hoop dat je beslissing de juiste is geweest voor jou.... en of wij het er mee eens zijn doet er niet toe....als het voor jou maar de goede is geweest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt alle voor de reacties!

 

Had trouwens niet gedacht dat er zoveel mensen zouden reageren op een topic als dit! (gaat bijna geheel buiten het streven van het forum om).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou je nog van der? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook niet van het minste belang zij wel van jou toch? :smoke Als ze het wel deed deed ze het niet uit liefde, misschien drong het millieu waar ze op dat moment in verkeerde er wel op aan ofzo.. Ik had zelf in iedergeval iets langer de tijd gekomen en had pogingen ondernomen de kant van mijn vriendin meer te begrijpen (lees inzicht krijgen in, begrijpen alleen als dat lukt en je er voor open staat).

Misschien kun je nog terug..als je wilt maar wacht niet te lang want dan ken zo'n gedane zaak geen keer of een zeer moeizame..

 

->Dan nog even richting die vent die beweert dat iedereen hier maar met stonede koppen wijs aan het doen is.. ik heb niet vaak neigingen een heeel lang filosofisch gesprek met iemand aan te gaan.. maar bij deze daag ik je uit te ervaren dat ik met een stonede kop ook in staat ben zeer zinnege dingen te bedenken. De harde woorden van snowie :bier

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer met zo'n dingen zo eerlijk mogelijk te zijn tegen mezelf, telkens ik een relatie begin maak ik duidelijk dat ik niet uit ben om men hele leven met dezelfde vrouw te delen... Ik neem de relatie hoe ze komt en verwacht er zo weinig mogelijk van, zo bereik je het meest, en ja als ik er dan toch heel men leven bij haar uithou des te beter.

 

Jongens, er lopen zoveel meiden rond en voor de meiden net andersom!!! is het dan zo raar dat een partner eens met iemand van een ander geslacht kust of ja zelfs vrijt, dat is menselijk en te danken aan onze hormonen.

We moeten de grofheidsfactor ervan gewoon leren te relativeren.

Heb het ook al meegemaakt dat ze kiest voor een ander, maar daar wordt je HARD van, om een echte man te zijn, moet je een hartbreuk hebben verwerkt. Als je enkel rooskleurige ervaringen met liefde hebt, doven deze na een tijd toch uit, het is pas door dieptepunten te kennen dat je zoveel waarde hecht en geniet van de hoogtepunten in je liefdesleven! AAaait

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...