Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
keep it real

Is Dit Te Bereiken

Recommended Posts

Als ik 21 lampen ( 600 watt ) gebruik op 21m2. per m2 20 PP stekjes. is het dan mogelijk om 12 kilo uit te halen.

 

Er komen 2 afzuigers van 2 x 4250. 4 filters. 2 x 2500 kub inblazer.

 

reacties zijn welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een gemiddelde kweker pakt 0,5/0,7 gram per watt , een goeie 0,8+ per watt... Des te groter het wordt des te moeiljker het wordt... Zomaar zeggen of iets kan is onmogelijk het hangt van meer dingen af dan afzuiging en het aantal lampen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Heb je het ooit eerder gedaan of wordt dit je eerste keer? Weet je hoe een plant eruit ziet welke te veel water heeft gekregen of te veel voedingsstoffen? Weet je hoe je hoe trips, varenrouwmuggen en andere plagen eruit zien? Hoeveel voeding PP moet hebben om een optimale opbrengst te geven?

 

Ken je de risico's van zo'n groot aantal planten en het hebben van zo'n grote locatie?

 

Zo ja, dan zeg ik: succes!

 

Zo nee, dan zeg ik: probeer eerst eens een keer 2m2 en als dat lekker gaat kan je altijd nog investeren in 21m2.

 

Klinkt logisch toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

kleine aanvulling...je kan het aannemen of je doet erniks mee...

 

- 2 x 4250 is te weinig.....maak er maar 3x 4250 van (21x500=10500 wat minimaal is)

- 2x 2500 inblaas klinkt goed. gebruik airsocks om de ingeblazen lucht te verdelen

 

21 x 20 = 420 stekks

21 x 600 = 12600 Watt

 

minimaale opbrengst ...al kun je er niks van 10gram..maakt 4,2kg droog

 

maw....je bent echt een toppertje om van 420 pptjes...12kg droog ervan af te halen

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow zo ok .. het was maar een vraag. Sommige reageren nogal raar, en doen alsof wiet kweken een nogal prestatie is. Het is en blijft een plant die water nodig heeft en licht. Dus probeer niet hoog te doen omdat je wiet kan kweken op een m2.

 

ok miss J ? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet kweken met een fatsoenlijke opbrengst is ook wel een (redelijke) prestatie. Het is goed mogelijk, maar vraagt wel wat ervaring en oefening. Uit je vraagstelling klinkt het alsof je nog nooit gekweekt hebt. Gelijk starten met 21 m2 vraagt nogal wat investeringen en da's misschien een beetje zonde van het geld en alle moeite als je nog aan het leren bent.

 

Ik denk dat Miss_J je in dat geval alleen maar probeerde te adviseren klein te beginnen en zo wat ervaring op te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sommige reageren nogal raar, en doen alsof wiet kweken een nogal prestatie is. Het is en blijft een plant die water nodig heeft en licht. Dus probeer niet hoog te doen omdat je wiet kan kweken op een m2.

 

Sommige reageren raar omdat het duidelijk is dat jij totaal geen kennis hebt van zaken hebt. Wat ook je laaste post bewijst ;)...

 

En wat jij raar vindt noem ik beschermen. Als je niet weet waar je het over hebt en wilt gelijk 21m2 volgooien is het een beetje zonde geld/tijd/moeite en mensen die je daarvoor willen behoeden zou je juist dankbaar moeten zijn...

 

Er zijn maar 100den boeken volgeschreven met kweekinfo, tip en basiskennis. Er zijn talloze forums zoals deze met letterlijk 100.000den gebruikers wereldwijd. Er worden maandelijk magazine's uitgegeven over hoe je kan kweken en het maximale uit je plant kan halen. Er is zelfs een cannabis college vol met mensen die doorhebben dat het kweken niet zo makkelijk is... Maar ach waarom? Licht en water is all you need :bier

 

Maar effin als het zo makkelijk is gooi die 21m2 vol, 't is tenslotte maar een plant die licht en water nodig heeft en het kweken ervan met geen prestatie op zich is toch? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ow ok, waarom vraag je het dan? Je hebt helemaal niet aangegeven wat je ervaringsniveau is, vandaar al mijn tegenvragen. Als je daardoor al op je teentjes getrapt bent, dan ga je toch lekker je gang en zie je wel waar je uit komt?

 

Sorry dat ik een beetje realistisch reageerde, jij wilt schijnbaar dat ik in het sprookje mee ga :smoke :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zojuist afscheid genomen van; al mijn voeding,wortelstimulator,ph/ec meter,afzuigers,filters, schakelapparatuur enz.enz.

 

Ik ga kweken zoals "keep it reel" :bier

Back to basic

Alleen nog licht en water :smoke

Zou ik 5 kg van mijn 3 pp-tjes afhalen? :P

 

Reacties zijn welkom ;)

 

Tokkie

 

ps.Moet dit topic niet naar "onzin en co"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ja, wiet kweken is gewoon een beetje water en licht :smoke

Was dat maar waar, dan had ik toch een iets betere spaarrekening dan nu het geval is.

Ik kweek al jaren zonder support, dat was niet altijd een succes.

Met als dieptepunt de laatste paar jaar "maar" 350 gram onder 2 x 400 watt.

Gelukkig heb ik toen HD en later (en heden) WP ontdekt.

Aldaar veel gelezen, veel gevraagd (sommige kwekers tot wanhoop gedreven met me vragen :bier ) en zit de laatste 2 kweekjes op 550 gram, dankzij onze medekwekers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De goed bedoelde adviezen van de GS (waar elke medewerker weer andere inzichten heeft) sla ik nu in de wind en leer nog elke dag op dit geweldige forum, waar (bijna) iedereen bereidt is je uit de stront te helpen als het niet goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sommige reageren nogal raar, en doen alsof wiet kweken een nogal prestatie is. Het is en blijft een plant die water nodig heeft en licht

indien je een klein beetje verstandig bent,dan zul je in de praktijk gaan merken dat het nu allemaal opeens niet meer zo simpel zal zijn.... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

is goed miss. over 3 maanden kom ik jou de opbrengst vertellen. Jullie overdrijven de boel echt!! :smoke

 

 

//EDIT taalgebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of jij onderschat het gewoon.

 

En heb een beetje meer respect voor de mede wietforummers !!

 

Knowledge == power.

 

Die knowledge moet ergens vandaan komen, die komt immers niet uit het niets ! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

licht, water, wind en een beetje tegen ze lullen. ghehehe thats all,,,lol :smoke

 

cannabis.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

k.i.r.maak er een verslag van .dan vergelijken we het met eentje van miss.j .

misschien kunnen we nog wat leren

suc6 kalechief :smoke :bier ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keep it real,

beetje respect voor miss j aub,miss j is geen bitch,

ze wil je alleen goede raad geven en dan zo'n reactie.....

keep smoking en succes met de kweek.

greets,

lee :bier :smoke

 

en @ dokkie

mishandel je plant niet zo,zet m in goede grond dan wordt ie wat groter....

 

greets

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ben het met Kalechief eens. Post je ondertussen ook nog een mooi verslag voor ons?

 

Succes :smoke Miss_B :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

kerel wiet kweken is ook simpel :bier

 

water, liefst uit de put das lekker zuur en vol met voeding.

bemeste tuinaarde dus geen potgrond.

600 watt lampen max 30 cm boven je planten voor het goede licht en oogsten maar na 8 of 9 weken.

Ik snap ook niet waarom de mensen er zo moeilijk over doen, als jij op deze manier je planten gaat verzorgen haal jij je kilo,s wel. laat ze hier maar lekker lullen :smoke

 

 

Groeten en hou ons op de hoogte,

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad. Ik vind dat sommige hier op dit site er een drama van maken. Als ik af en toe de topics lees dan heb je het gevoel om niet wiet te kweken. Zoals hen dat beschrijven. Maar goed!

 

en Miss J mijn vraag was of het mogelijk was om die 12 kilo te halen ! geef dan ook alleen daar een antwoord op AUB. andere onzin bullshit moet je voor je houden. of ik in mijn verleden heb gekweekt is niet waar de topic over gaat.

 

keep it real

 

 

//EDIT Taalgebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ow ok, het spijt me uit het diepst van mijn hart dat ik je totaal verkeerd heb begrepen en zo tegen je heb durven spreken. Neem me vooral niet kwalijk. Ik zal het nooit meer doen!

Dus het antwoord op je initiële (dat betekend eerste) vraag: ja hoor, 12 kilo is heel goed mogelijk. Een halve kilo is ook heel goed mogelijk. Ow sorry, daar ga ik weer :smoke . Sorry, sorry.

 

keep it real M' f*cker

ik zie dat je ook je best doet om je reacties nog enigzins te censureren. Mijn dank daarvoor is alweer oneindig.

 

En medeforumers:

we hadden toch afgesproken een beetje aardig te doen voor nieuwelingen? Was dit aardig genoeg? Jullie vragen nogal wat van me hier!!!!! Bedankt he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss J je bent fantastisch :bier :smoke

we houden van je ;)

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...