Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jobojut

hoe kom ik aan wiet???

Recommended Posts

Hehe, ik ben ook 14, maar ik kan er zo aan komen. Óf ik ga naar de shop en als ik mzzl heb krijg ik mee, óf ik bel ff de wiet-taxi :lol: Die komt ff langs met z'n auto, instappen, 200m verderop stap je uit met je (voorgedraaide kan ook) wiet :lol: en geen gezeik over leeftijd of hoeveelheid! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nu 15 en krijg nu bij sommige shops mee, toen ik 14 was ookal :lol:

en ik heb et geluk dat de helft van mijn vrienden een vaste klant is bij de shop :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat kan ook he. ik lijk gewoon oud. kijk maar ik ben 16 www.lyp.cjb.net

 

er zijn zelfs ouwe lullen met meer haar als ik en als je zegt dat ik op gordon lijk dan ram ik je :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
in die shop mag je dus blijkbaar meekrigen als je 16 bent, (nador) die marokanen die daar altijd zitten let nooit ergens op en als je aan kan tonen dat je 16 bent krijg je het daar mee. 8O

 

mijn neefje haalt daar ook weleens....... hij zat op cals college in nieuwegein en alstie uit was gingdie langs nador wiet halen en onderweg naar utrecht rookte hij dan een dikke joint en ree die door naar de binnenstad (utreg ) om daar met mij (en andere ) verder te blowen...zieke shit maar ik ben helaas nog nooit in nador geweest..... ik ben nu trouwens 19 en mijn neefje is 17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je ook kan doen is zeggen dat je het anders toch wel meekrijgt via iemand anders.. nou dan hebben ze meestal liever dat jij het koopt ipv dat het voor de camera buiten (die opnames gaan naar de politie) verhandeld wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook niet zo moeilijk om te zien wie er blowen... de wat asociaaler uitziende mensen doen dit vaak wel... als je vaak groepjes in je dorps/stadscentrum ziet staan en die zien er een beetje zo uit zullen ze vast wel es van cannabis gehoord hebben hehe. Als je er 1tje kent heb je helemaal geluk, en anders heb je gewoon wat geluk nodig: gewoon vragen of ze wat voor je kunnen regelen meestal kunnen ze dat dan wel en doen ze ook wel. Ze zullen je in ieder geval niet gaan verlullen... zelfs niet als ze je voorheen niet mochten (was bij mij ook het geval hehe ging nooit met ze om tot ik ze keer om wiet vroeg en ze me gelijk cool vonden hehe)

 

Geloof me kan niet missen je pakt de stoners er zo uit vooral als ze eigenaardig ruiken is de kans groot dat ze dikke potheads zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bekende van me had het zelfde probleem !

 

 

Ik gaf m mijn autosleutels en zei" die moet je op de balie neerleggen, en dan wiet bestellen." Hij kwam vrolijk naar buiten met wiet en heeft naderhand nooit geen problemen meer gehad bij die shop..

 

Dus.... Gewoon een oude autosleutel aan je bos hangen en hopen dat ze t pikken !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer soms zelf te halen. De ene keer lukt het.. (helemaal blij) en de andere keer wordt ik weer geweigert :lol:: Het makkelijkste is natuurlijk iemand laten halen als je nog geen 18 bent. Ik weet nog wel een keer dat ik op straat stond aan mensen te vragen of ze een gram voor me wilden halen in de shop :lol: :oops: Gelukkig ben ik die middag nog wel aan me wiet gekomen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je vraagt mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

lyp, kan je ff een paar grammetjes pp regelen?

 

Mag je gelijk naar Winterswijk brengen, dat ligt in de achterhoek hehe 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook 14 maar aan wiet komen is nooit een probleem wij hebben een zogenaamde "WietTax" die bel je op en vraagt waar je bent dan zeg je waar je bent en hoeveel je nodig heb... simpel.... er zijn er in mijn omgeving onngeveer 5 ofzo.... en daar doen ze nooit moeilijk over je leeftijd... alleen tja.. de wiet is natuurlijk van mindere kwalilteit dan van de shop... maja je kijgt dan ook meestal wel meer dan bij de shop als je bijv voor 5 euro haalt ofzo

 

ik woon ook maar 5 km van ong 12 shops in eindhoven dus er rijdt vaak geneog iemand die wel wil meenemen...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet gewoon geduldig zijn. Ik zat ook een hele tijd te stressen hoe ik aan me wiet moest komen tot ik erachter kwam dat wij een kwekerij in onze loods hadden :P

Gewoon je vrienden liggen opstoken. Als je een instrument bespeeld moet je in een band gaan, want iedereen weet dat er in bands altijd wiet aanwezig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij onze shop 4 verschillende medewerkers waarvan 3 niet moeilijk doen en 1e wel.

 

Maar ik laat dan gewoon een andere bezoeker halen.(wij hebben regioshop) en s'avonds mensen uit ander dorp komen.(Zie je zo beetje boeruh) vraag ik het gwoon. Andere mensen die blowen vinden het alleen maar beter hoe meer mensen er blowen.

 

Ook een goede vind ik (doe ik zelf ook regelmatig) LEGITIMATIE van een BROER meejatte. (moet je die wel hebben he)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had er vroeger niet zoveel problemen

mee dat ik niet meekreeg in een

coffeshop. maar ja, bij meisjes doen ze

meestal ook niet zo moeilijk. in de

tussentijd ben ik bijna 21 dus als ik voor

iemand moet halen!!!!! je zegt het maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaak wel, maar ook genoeg eigen kweek die goed zat is, maar waar ze wat meer voor willen vangen dan de shop ze betaalt.

 

Grote dealers hebben idd vaak poep, maar als je iemand kent die weinig mensen regelt kan het heel erg meevallen

 

maar de echte topwiet zal je er niet snel vinden nee

Share this post


Link to post
Share on other sites

moah als wij na de shop gaan doen we meestal allemaal 5 euro dan na de missisipy en voor 50 euro halen dan zeggen ze nix ! 2 zijn er dan maar 18 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar er zijn ook zat dealen hier die prut verkopen! Maar waar wij kopen is het meestal ongeveer shop kwaliteit.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nog nooit gevraagd voor mijn id, terwijl ik al vaak genoeg binnengekomen ben toen ik ng geen 18 was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen problemen met ID-kaart vragen terwijl ik pas 16 ben. Ik heb wel gemerkt dat lang haar en bakkebaarden een postieve invloed hebben :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb geen problemen met ID-kaart vragen terwijl ik pas 16 ben. Ik heb wel gemerkt dat lang haar en bakkebaarden een postieve invloed hebben :whistling

je wou toch niet zeggen dat jij die lelijkerd in je avatar bent he? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb geen problemen met ID-kaart vragen terwijl ik pas 16 ben. Ik heb wel gemerkt dat lang haar en bakkebaarden een postieve invloed hebben  :whistling

je wou toch niet zeggen dat jij die lelijkerd in je avatar bent he? :whistling

Jawel, alleen is dat idd een kut foto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...