Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
raging_bull

Black Devil Joint, Hoe?

Recommended Posts

Ik zou graag eens e vanilie smaak aan mijn joint willen net als van die Black Devils peuken. Ik weet al wel dat de smaak hem in de vloei zit en niet in de tabak. Wat ik van plan was is de filter er uithalen en die vervangen met een papieren tip en dan de orginele tabak van de Black Devil te vermengen met wiet.

 

Gaat dit werken denken jullie? En weet er iemand hoe ik het beste zonder de vloei te mollen zo'n filter uit een peuk krijg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag me af of dat gaat lukken... Maar hoe je dat moet doen is rustig dus duim en wijsvinger bij de filter heen en weer halen zodat die filter steeds iets meer naar buiten komt. Uiteindelijk kan je hem eruit trekken en een tip inzetten. Daarna de peuk leeghalen en opnieuw vullen met je mix...

 

Maar als je een vanille smaak aan je joint wil kan je denk ik beter een blunt rollen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar die blunts zijn heel duur. En als het op deze manier goedkoper kan en toch ook lekker dan gaat hier mijn voorkeur naar uit. Ik rook zelf geen peuken.. Maar ik zal eens aan een maat vragen of ik er 1 mag hebben om te proberen. Als het dan niet lukt dan verbras ik mijn geld niet aan vanilie peuken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee inderdaad maar als je echte vanille smaak wilt kan je beter voor een echte blunt gaan maar goed.. dat is wel een paar duiten meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het kan, vroegah....toen ik nog welleens wat wiet de disco's in smokkelde deed ik dat vaak :D

filter is zeer makkelijk eruit te halen. gewoon met je nagels in de onderkant knijpen en eruit trekken, als je net als ik geen nagels hebt dan pak je gewoon een pincet ofzo (wees creatief :D )

 

door de sigaret tussen duim en wijsvinger te rollen kan je de tabak eruit masseren en vervolgens opnieuw vullen met je favoriete goedje!!! :bier *steeds een beetje vullen en dan aanstampen/tikken.*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds wanneer zijn blunts duur? Wat betaal je nou voor een blunt tegenwoordig... Iets meer dan een euro... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kanslooss

waar ik woon kan ik vanille blunt kopen voor €0.50 dus dat is fucking cheap dus ik rook altijd blunt en dat is veel lkkrder dan wiet in black devil te douwen en als je dat doet burnt de blow veel sneller dan als je blunt rookt dus heb je meer plezier aan een blunt dan aan zo'n wiet peukie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat je ook kan doen is de black devil leeg halen en die vlu ook in je jonkol stoppen? ik weet niet of dit wel een goed idee of lekker idee is maar probeer het zow ik zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

de smaak zit niet in de vloei van black devil, het is de filter die de smaak en geur voorbrengt dus vergeet het maar. Zelf geprobeert lukt niet!

 

Haha eerste post :rofl :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien kan je hem makkelijk weer opnieuw vullen met zo een peuken maker :offtopic

 

je wete wel die rot dingen waarmee je zelf een lege sigaret hulster kan vullen, bedoeld voor shag

maar beetje hash er tussen doet nooit iemand kwaad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag cheapass vanillejoint gemaakt:

 

joint gerold, dan wat van dat spul wat je normaal gebruikt voor cake's, van dat vanille sap van Dr. Oetkert over de joint gestreken, ff laten drogen en blowen maarrrr

http://www.oetker.nl/webgate/niederlande/O...anillearoma.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja was wel geslaagd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...