Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sirius

Wiet Of Hasj

Recommended Posts

Wat is het beste?

Sommigen zeggen dat je van wiet sneller een badtrip krijgt dan van hasj omdat hasj wat rustiger schijnt te zijn.

Wat is jullie ervaring?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoken en daarna een biertje gaat hier altijd goed.

 

Drinken en daarna smoken, kan ik in 1 keer out zijn.

 

 

Maakt bij mij niet uit wat ik dan rook. Echt getript ben ik nooit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoken daarna alcohol is te doen.. andersom kan het al snel fout gaan idd

Hasj is inderdaad een mildere high, van wiet wordt je meestal echt stoned; je armen en benen voelen zwaar aan je hoofd is het simpelweg niet bij. Met hasj is dit in veel mildere vorm :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog niet lang smoorde en dronk eerst wat bier en daarna smoorde ik lag het er meestal wel allemaal uit maar nu ik hier geen problemen meer mee.

En bier heb ik inderdaad ook liever met de combinatie van hasj, zachter maja je kan het beter alletwee een keertje proberen zo weet je wat je zelf het leukst vind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man alles door mekaar.

Zo doe ik het meestal.

Ik sta altijd op een feestje midden op de dansvloer met in de ene hand een bier.

En de andere mijn pijpje klaar met de haze!

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had 10 biertjes op en 2 White Widow joints en toen moest k behoorlijk kotsen :D het was me eerste x dat dat gebeurde ik heb al een x 6 joints met een maat van mij gerookt toen had k nix :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het combineer zuip ik me helemaal lam , ga uit en dan aan het einde van de avond nog stoned worden...Heerlijke avond toch :specool

 

latersssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voorkomt een kat(er) !

Een groot glas water naast je hoofd tijdens de nacht doet wonderen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan jou de keuze, het bespaart je een nachtelijke wandeling naar de waterkraan op het moment dat je begint uit te drogen. :blink:

Gisteren bij een kennis langs geweest en zit nu z`n NLX te beoordelen. Stuk zwaarder dan m`n Hawaii :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
En de andere mijn pijpje klaar met de haze!

 

 

:specool Nu doe je dat niet meer zeker? :blink:

 

Als je het altijd laat vallen en dan op chat komt zeggen dat het kapot is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet me grens nu wel aardig, aantal biertjes en flink stoned vind k wel relaxed met uitgaan

Maar niet teveel bier, heb het beter op smoken, k drink ook geen alcohol doordeweeks :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst zat drinken daarna :P

dat is prachtig :showoff:

maarje ieder zijn ding!

 

grts bgnnrtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst flink zuipen en dan een blow of 2 en het gaat goeeeeeddddd :verrygood

Heb wel vaker gehad dat na 6 biertjes en 2 joints ofzo, ik ff niet meer goed ging maar dat ligt er maar net aan of de wiet sterk is en hoe je je voelt na de drank..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe vorig weekend

maat van me was al strontzat van jenevertjes (kerstboomverbranding, jeneverkraampjes) en dan begon hij nog is wiet te smore

die kerel was een dag later nog zo ziek als iets

maar hij weet niet beter of het lag aan de drank ;) ik weet wel beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa, ik heb het niet zo op alcoholische dranken.

Geef mij maar gewoon een lekker wietje of hasjie, daar ben ik tevree mee :smoke

 

Herbs are good for everything ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk heb ik het niet zo op hasj joints om de een of andere reden vindt ik het smaken naar aarde. ....... vraag me bij god niet waarom.

 

Ik vindt wiet en bier het beste, ik doe het vaker, een blow zonder bierje, en dat vindt ik toch echt minder.

 

Zoals je dus al snapt zit ik niet om 10 uur sochtends aan het bier, ik blow door de weeks alleen savonds, en in het weekend dan wel overdag, alleen zonder bier, biertijd is toch echt pas na 3 uursmiddags.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestel drink ik ook als ik blow, simpelweg omdat ik bijna alleen blow als ik wegga en dan meestal

ook een biertje drink.

 

Al moet ik wel toegeven dat ik de laatste tijd meer van mijn joint geniet als ik niet drink.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb t wel eens van die lege filterhulsen met wiet gevuld. was vergeten dat er nog eentje in mijn pakje marlboro zat. Midden op het schoolplein stak ik die dus aan. heb daardoor ineens 5 extra vrienden gekregen... die kwamen op de geur af. lol en de leeraan maar rond kijken. liep vlak bij, en zag dus die filter, maar die leraar zocht dus naar rijstevloei met tipje :verrygood :specool :tu . niemand was er ooit achtergekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb t wel eens van die lege filterhulsen met wiet gevuld. was vergeten dat er nog eentje in mijn pakje marlboro zat. Midden op het schoolplein stak ik die dus aan. heb daardoor ineens 5 extra vrienden gekregen... die kwamen op de geur af. lol en de leeraan maar rond kijken. liep vlak bij, en zag dus die filter, maar die leraar zocht dus naar rijstevloei met tipje :verrygood :specool :tu . niemand was er ooit achtergekomen.

 

Nice, lol. wat ik me afvraag is het dan wel lekker ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Drxl

 

Mijn ervaring is dat het gewoon hetzelfde smaakt, maar je minder binnenkrijgt zeg maar door de filter..

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Drxl

 

Mijn ervaring is dat het gewoon hetzelfde smaakt, maar je minder binnenkrijgt zeg maar door de filter..

 

 

das dan toch zonde ? Ja sorry ik ben 1 van die mensen die altijd op me centjes let. dus wil ik het beste voor het minste geld zonder over te komen als iemand die voor een duppie op de eerste rang wil zitten als je snapt wat ik bedoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...