Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
junken

Welk soortje past bij mijn behoeftes

Recommended Posts

hey mensen van dit forum, ik ben nieuw hier en ook nieuw met kweken.

ik volg dit forum(ook andere) en mag nu eindelijk van me ouders gaan kweken.

Kunnen jullie me helpen met de geschikte plant te zoeken?

mijn plant moet deze eigenschappen hebben:

 

*High( waarscheinlijk alleen de sativa plant)

*een lage plant tot 1.50 (dit is het probleem)

*makkelijk om te growen (voor beginners dus)

*hoge opbrengst (NIET PERSE NODIG)

*Veel thc (WEL NODIG :D )

*Binnenplant (hier in de buurt word veel gestolen)

*niet te duur (tot de 30 euro MAX/6 planten----------liever goedkoper)

 

Is dit allemaal teveel gevraagd?

En is het mogelijk om verschillende soorten planten bij elkaar te zetten?

 

Alvast bedankt

GreetzzZ Junken

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ivm de hoogte geen sativa nemen. neem eerder een indica en dan bijv. K2. uitstekende '' beginnersplant'' en voldoet redelijk aan jou wensen. :D

 

gr. en suc6,

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezien t feit dat je een makkelijke plant wil kweken die wel een leuke opbrengst geeft en die laag blijft en veel thc geeft zou ik gaan voor de k2,tevens een soort die je makkelijk kan verkopen en die lekker rookbaar is,een wit soortje.

greets

lee

:D :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm om te beginnen zou ik vanwege je hoogte een SCROG opstelling kiezen(even zoeken als je niet weet wat dit is staat best veel over op dit forum). Met deze methode heb je niet meer zo'n probleem met hoogte's en is het wat makkelijker te beheersen. Ook voor beginners is dit een goede keuze.

 

Je kan zelfs verschillende planten bij elkaar zetten met deze methode, leuk als je een zakje mix zaden wil kopen dus.

 

Qua soortje heeft bijvoorbeeld California Orange Bud of een White Lady van Sativa Seedbank(€ 13,80)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is de k2 een highplant? of indica/sativa mix...

 

IK zoek later wel op wat een SCROG opstelling is want ik moet nu naar school :D

 

Greetszzs

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter eerst leren kweken en dan andere toepassingen proberen :D

 

gr.

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgend jaar ga ik ook zeker weer planten voor het raam zetten/op het balkon. Is K2 daar ook een goede plant voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scroggen is niet zo moeilijk als je vantevoren het groeipatroon van de plant een beetje kunt inschatten. Nou is K2 een heel lekker soortje, maar wel met een behoorlijke body stone. Qua eigenschappen zoek jij een typische indica, maar dan met het lichamelijke effect van een sativa. Die zijn helaas vrij schaars... :D

 

Hier op het forum staat een kweek van Andreabud met Cinderella '99, dat zou denk ik voor jou ook wel wat zijn en je hebt meteen het voordeel dat er een voorbeeldkweek online staat. C'99 is wel vrij prijzig geloof ik, maar anders kun je ook nog eens bij KC Brains kijken. Dat is een zaadveredelaar die veel sativa in z'n kruisingen gebruikt, maar de zaden zijn spotgoedkoop. De Haze Special zou in theorie bijvoorbeeld in 8 weken afbloeien, ze heeft een typische haze-smaak en de uitwerking is ook nog redelijk high vergeleken met die van andere korte bloeiers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...