Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SaVr

Strafbaar Feit

Recommended Posts

stel je hebt een hokje op je kamer (als student zijnde), met 2x 600w en een voorgroeihokje 250w.

valt dat dan niet op? snap dat dat in een gewoon huis niet op zal vallen, maar als je een 2 persoons flatje heb, dan is gemiddeld gezien je stroomverbruik toch lager...

 

 

maar stel je hebt een stuk of 20/30 plantjes, oom Agent komt even op de koffie en de boel word opgerold. krijg je dan alleen een lichte boete of ook een strafblad enzo, want daar zit ik dan eigenlijk niet op te wachten, als student die nog aan t werk zou moeten :blink:

 

goh, wat ben ik toch een topcrimineel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon met niemand over je kweek lullen.

Je stroom netjes betalen en zorgen voor geen stank,water en geluidsoverlast.

Zou niet weten waarom je dan gepakt zou worden.

En als je gepakt word ga je denk ik niet de bak in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig heb ik hier geen ervaring mee :D

maar voor die opstelling die jij beschrijft blijft het enkel bij een boete. of je een strafblad krijgt weet ik niet.

 

kijk voor de strafmaat ff op:

http://www.snow-white.nl/nederland/wetgeving.htm

 

maaaaaaar......dit zijn maximale straffen en hoogte van boetes. het is dus altijd minder dan dat. vaak veeeeeel minder zelfs!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Risico loop je toch, ik als student zijnde zou het er niet op wagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Risico loop je toch, ik als student zijnde zou het er niet op wagen.

 

bedoel je met 5 of minder planten of meer als 5 planten onder kunst licht ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

cruliza make sence or shut up??! :D (NOFI)

 

Je zit gehuurd, dus mikey zou het er niet op wagen!!

 

Je wilt immers niet dakloos worden voor die paar euro tegenover zo'n groot risico ?? :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, als je zoals Mike zegt huurt heb je de kans dat je bij ontdekking op een zwarte lijst komt te staan van woningverhuurders. Dan kun je dus je huis uit worden gezet wegens het gebruiken van de woning voor andere doeleinden dan overeengekomen is, maar ook wordt je kans op een nieuwe huurwoning hiermee een stuk kleiner. Of je met 1450 Watt aan licht en 30 planten meteen een strafblad krijgt hangt van de rechter, het district en je voorgeschiedenis af én niet te vergeten of je illegaal stroom getapt hebt.

 

Die snow-white site is geinig om een idee te krijgen, maar echt actueel is het al niet meer dus staar je daar niet blind op.

 

Je loopt een risico met zo'n kweekruimte in een relatief klein huis, feit. Het is allemaal net teveel om sepot van te kunnen doen vrees ik, dus waarschijnlijk zal men het bij ontdekking laten ontruimen. Als ik jou was zou ik het bij één 400 wattertje houden en wat TL's voor je moeders of stekjes, maar goed dat hangt van je instelling af. Ik studeer ook en speel liever op safe zolang het m'n eigen huis niet is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff over die site, als ik mijn te verwachten oogst (±200 gram, van 3 á 4 planten buiten) invoer kom ik op een boete van 900 €.. :smoke

 

Is dat niet wat veel voor de oogst van 3-4 plantjes...?! :D :D

 

Je mag dus wel gedoogd <5 planten kweken, maar je mag er dus geen wiet op hebben staan of vanafhalen(alleen minder dan 5 gram, zullen maar schrale plantjes zijn :smoke ...hier klopt toch egt iets niet aan de wetgeving :bier )

 

... :wOOt

 

:( dat wetboek!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Risico loop je toch, ik als student zijnde zou het er niet op wagen.

 

ik als student waag het er wel op :D

 

@*BeLg*: zoals ik al zei zijn het maximale straffen en zullen ze altijd lager uitvallen en zoals Mad Scientist al zei: Die snow-white site is geinig om een idee te krijgen, maar echt actueel is het al niet meer dus staar je daar niet blind op.

 

en ja die wetgeving blijft erg krom, dus het is hoe je het zelf aan wil pakken, doe waar je je goed bij voelt, anders niet!

 

succes :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

die snow-white site klopt wel nog nog steeds.

Je kan op de om site alles mooi uitrekenen.

maar als je gesnapt wordt dan berekenen ze per plant 5gram. Dit is alleen maar mooi als je naa gaat dat je er zo een 50 tot 125gram af kan halen.

dit staat vast tot 2008 wat daarnaa de straffen zullen worden moeten we nog maar zien.

 

ik kan je wel vertellen dat 64planten en 8 lampen je 5uurtjes op het politie bureau kost en later een veroordeling Maar dat kan jaren duren en wordt ook alleen maar een geldboete en mischien alternative straff. in amsterdam wordt je niet snel je huis uit gezet in tegen stelling tot rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...