Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bongo

Man Oogsten?

Recommended Posts

yow

Ik heb een vriend die al 1 bloeiende lowryder vrouwtje heeft en gaat die binnenkort oogsten :D maar hij heeft nu ook al 3 beginende mannetjes dus zijn vraag was aan mij: Kan ik ook van mannetjes wiet halen of niet?

Ik weet het niet iemand hier mischien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, van een mannetje kan je geen wiet halen en als je niet oppast zorgt het mannetje ervoor dat je vrouwtje wiet met zaad erin geeft. Niet laten bestuiven dus, tenzij je zaad wilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijnt dat je van de mannetjes wel hasj kan maken, heb ik ooit eens gelezen.

hoe en waar? zal ut echt niet meer weten.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee, zoals ik al zei, heb het ergens gelezen.

Maar dat kan natuurlijk ook gewoon onzin zijn, ik weet het echt niet.

 

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mannelijke cannabisplantjes hebben m.i. wel THC / trichomes, maar in veel mindere mate dan de vrouwtjes. Via een extractie kan je wel de (weinige) THC er af halen. Vaak is het een afwegen van kosten/baten.

Uitzonderlijk heb ik al enkele mannelijke planten gezien met vette THCkristalletjes.

Greetzzz

 

Berre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvulling op mezelf :

"Uitzonderlijk heb ik al enkele mannelijke planten gezien met vette THCkristalletjes.", op foto :D en nog altijd veel minder dan de vrouwelijke plantjes.

Niettegenstaande ik jaarlijks ook mannelijke planten kweek, i.f.v. stuifmeel om zaad te maken, heb ik er nog nooit eentje verwerkt. :blink:

Mvg

 

Berre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat net te fylosoferen maar stel , stel nou dat de nederwiet nog steeds beter doorgekweekt word de middelen beter worden en dan het thc percentage van de plant verdubbeld in langer tijdsbestek.

Dan blijft het thc van de man ook toenemen en krijg je ook kristallen op mannetjes planten, dan zou eht kunnen dat de vrouwelijke wietplant verboden word vanwege het hoge thc percentage, terwijl het mannetje nu een redelijk thc percentage hebben en men deze commercieel gaat kweken.

 

of draai ik door >?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...