Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Levende Aarde

Recommended Posts

Hallo medekwekers,ik heb alles eens doorgelezen en ik kan echt niet ontdekken waar ik, die al jaren kweek ,tekort kom door deze producten niet te kopen.

 

Wat de schimmels betrefd daar zorg ik voor door oud wortelmateriaal door nieuwe grondmengsels te doen en die schimmels vermeerderen zichzelf wel.

 

Hetzelfde geld eigenlijk voor de bacterien en ander bodemleven even "besmetten"en klaar is ?????

 

Wormen kweek ik zelf door ze de juiste omstandigheden te geven zodat ze een goed leven en sexleven hebben om voor veel nakomelingen te zorgen,ook in de winter.

 

Sannie ik begrijp dat voor starters dit wel waarde heeft maar men moet natuurlijk wel weten dat de natuur zelf meer kan doen dan velen beseffen.

 

Is het niet zinvol om eens een test te doen door te kijken of er verschil is wanneer men niewe aarde neemt met de toegevoegde producten vergelijkt met "besmette"aarde?

DB

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo medekwekers,ik heb alles eens doorgelezen en ik kan echt niet ontdekken waar ik, die al jaren kweek ,tekort kom door deze producten niet te kopen.

 

dan moet je sannie's andere topics ook eens doorlezen... :( ,dan kom je er vanzelf wel achter dat je wat te kort komt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als een visser zijn plekje heeft gevonden en na een paar uur vissen heeft deze wel 5 vissen gevangen.De beste man gaat naar huis en geeft zichzelf een schouderklopje dat zijn aas zo goed was.Maar wie zegt dat hij niet meer gevangen had met dat andere wonderaas :innocent:

 

Als je een onafhankelijk test verslag wilt lezen moet je dez topic even doorlezen.

 

Jij bent een buitenkweker welke de planten maanden laat staan zodat ze ruimschoots de tijd krijgen om een bodem leven te maken,als deze in de volle grond staan is dit nog makkelijker.Wij gebruiken steriele grond met planten welke in vaak 8-9 weken klaar moeten zijn,dit is domweg te kort tijd om een zelfstandig bodemleven te maken.Daarom voegen we een enorme hoeveelheid aan schimmels en bacterien toe om deze snel op gang te krijgen.

Er zijn wel meer wegen welke naar rome leiden,er is nog veel meer leuks als alleen kippemest.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@fasterd

Je kunt ook een envelope met je bestelling opsturen naar sannie's shop inclusief betaling,dit is de meest anonieme manier van bestellen.

Je locale growshop kan ook gewoon de bac spulletjes bestellen.

 

Ik raad je aan op aarde de volgende basis te bestellen:

*schimmels

*sannie's bacto

*groei/bloei voeding

 

Met deze basis zijn prachtige resultaten te behalen.

 

greetz sannie

 

 

Thankx mate :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) waar zijn de rest van alle pagina,s gebleven ? die stonden er een paar dagen geleden nog wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...