Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Haagse Sjonnie

Recommended Posts

Vorig jaar was ik in Amsterdam bij Green Ambassador in Xaviera's place voor een demonstratie van de bubbleator door Mila. Ik had de mijne meegenomen want Mila's stond op de beurs toen. Er was een IKON cameraman bij want er werd een documentaire gemaakt over Haagje Sjonnie (van de Zwarte Ooievaar).

 

De documentaire wordt uitgezonden op 15 juni, Nederland 1.

 

Miss bubbleator herself: Mila van Polinator (net terug van jureren voor de cup) in de keuken bij Xaviera.

gallery_5211_121_59523.jpg

 

De toeschouwers. Sjonnie links, daarnaast GA (Darpan)

gallery_5211_121_54955.jpg

 

IKON aan het werk :D

gallery_5211_121_226724.jpg

 

De opbrengst van de eerste draai (8 minuten). Voor de oplettende kijkertjes: Ja, dit is een "buitenzak" met een fijner filter. Buitenwiet geeft vaak wat kleinere trichs.

gallery_5211_121_35683.jpg

 

Mooi he...

gallery_5211_121_14356.jpg

 

Effe chillen na afloop op de bank bij Xaviera.

gallery_5211_121_43350.jpg

 

Link naar de IKON documentaire aankondiging: http://www.ikonrtv.nl/donderdagdocumentair...re.asp?oId=2425

 

Voor geïnteresseerden: Dit najaar weer een bubble party bij ondergetekende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor de link stijlloos! Lol kun je nagaan hoe hij zonder 10 gram wiet per dag is. Als dat niet medicinaal is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb em net zitten kijken, leuke docu maar ik had er iets meer van verwacht... Overigens wel de moeite om te kijken hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaha!!

ja heb die documantaire ook gezien B)

jezus zeg, wat kan die gast smoken!! :P :blink:

was wel leuk om te zien :D

leuke shop ook trouwens :D :o

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik krijg echt geen beeld met mediaplayer.

En de realplayer stream staat er gewoon niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke hobby, maar wat een ASOCIALE HUFTER,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Link doet het prima! Bedankt daarvoor Stijlloos.

 

Maar die John, waarom krijgt hij nog zuurstof? Het enige positieve aan hem is dat hij een growshop wil beginnen waardoor hij niet meer afhankelijk van ons is.

 

Al dat gek*nker, hij mag zelf wel eens opletten.

 

Triest en sneu en op geen enkele manier respect voor..

 

edit// gelukkig zorgt die wel voor zn kinderen en heeft die het goed met hen voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, het is een karakter op zich. Met z'n alle voor ons eigûh. Maar je moet eens een wietje van hem roken... Wat dat betreft is het prima zaken doen met John hoor! Vorig jaar gaf hij me een top mee.. :D En als je hem niet fuckt, fuckt ie jou ook niet. 't Is in ieder geval een markante persoon in deze wereld.

 

Lol je moet alleen niet tegen ADO zijn :blink: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, wat een gast! Na een minuut ben ik zijn ge----EDIT---- al beu....maar toch nog ff veder kijken :D

 

edit: tja, wat moet je van hem zeggen. Treurige gast eigenlijk, straalt alleen maar verbitternis uit. Mooie docu wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lol je moet alleen niet tegen ADO zijn :D .

Ik kan dit geen voetbal fans noemen, zo'n gast zegt het zelf al: "ik zag soms 5 minuten van de wedstrijd, daarna was ik bezig met vechten" oid..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, dan staan er een x aantal te schuimbekken, die hou je niet tegen hoor, ook de politie niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ik denk dat dat heel wat genuanceerder ligt. Natuurlijk hou ik ook niet van voetbalvandalisme etc. Maar om nou te zeggen dat deze dames en heren geen enthousiast voetbal fans zijn gaat me toch een beetje te ver. De meesten leven voor hun cluppie.

 

Effe for the record (mocht dat niet duidelijk zijn): Ik ben tegen voetbalvandalisme en agressie. Maar bekijk het ook eens vanuit een ander oogpunt. Hoe groeit iemand op, wat krijgt ie mee, hoe ontwikkelt hij zich in de loop der jaren? Ik denk dat daar veel uit te verklaren valt en veroordelen is makkelijk. Vraag is alleen hoe is het zo ver gekomen? Ik kan me vanuit een andere optiek best wel voorstellen dat sommige mensen hun respect voor de overheid of alles wat daarmee te maken heeft, volledig zijn verloren. Wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben. Maar als je goed naar de documentaire hebt gekeken heb je toch ook wel kunnen constateren dat je wijze waarop je opgroeit daar toch wel heel erg veel mee te maken heeft.

 

En normen? Wat is een norm? Als in de omgeving waarin je leeft het norm is om bepaalde zaken te doen, je op een bepaalde manier te uiten, dan doe je dat al heel snel. Dat dat nou wellicht niet de norm is die wij hebben, tja.. En waar ligt dat dan aan? Ach ja, voer voor psychologen :D.

 

En gelukkig hoeven we het in dit landje niet altijd met elkaar eens te zijn. Maar ik denk dat je dit soort zaken niet meer kunt corrigeren. Je zult ze aan de bron moeten oppakken (en naderhand is dat altijd te laat). Repressie werkt alleen maar tegengesteld, je kunt het probleem alleen maar beheersen volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke documentaire zeg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het ook lastig om een mening te krijgen hierover. De filmmaker geeft het zelf al aan dat je gaat schuiven met je eigen normen en waarden door zo'n docu met sjonnie. Die ie kut is opgegroeid zal duidelijk zijn, maar feit is wel dat je met zo'n instelling niet op steun van de overheid kan rekenen. Hopen dat zijn growshop goed gaat/blijft (?) lopen. Aan de foto's te zien in je begin post, dacht ik dat eigenlijk ook in de docu te zien. Vond ik wel jammer Whazzup :blink: (hoe vind je mijn planten erbij staan trouwens :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij heeft 2 jaar gefilmt kobuz. Dat moet je op een bepaald moment terugbrengen tot de essentie. En zo'n avond, tja, zo belangrijk is dat niet. Hoef mijn kop ook niet zo nodig op tv hoor. Is er al genoeg op geweest. Waren wel een paar mooie plakjes ice-olator huh? :D

 

Oh ja.. je plantjes staan er prima bij! Volg ze hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad! Kan ie weer een paar dagen van roken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah.. johnnie rookt bijna alleen maar wiet hoor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat ik hem tijdens de voetbal een hasjjointje zag draaien. Tenminste, het leek erop alsof ie hash warm maakte om te verbrokkelen.

 

edit: maar je ziet voor de rest inderdaad alleen maar een grinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, goed gezien kobuz! Makkelijker onderweg he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...