Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Greeny

Wiet In Scandinavie

Recommended Posts

Hoi

 

Wiet /hasj zien ze in scandinavie als "harddrugs",wiet /hasj

meenemen naar bv Zweden is niet zo riskant (natuurlijk aan alles zit wel risico )

als naar bv Noorwegen ,kijk uit ! Is zeer zeer riskant ,regelmatige controlles overal.

Ik zelf heb zeker ervaring met vooral Noorwegen (mn fovorite vakantieland ).Ik was 16

toen ik voor het eerst een behoorlijke hoeveelheid wiet /hasj meenam .(nee ,geen kilos maar

voor eigen gebruik ,toch redelijk wat )Ik was toen met de trein ,via denemarken dan zweden

toen we bij de zweedse grens waren kwam er doane de trein in ......gvd toen werd ik wel ff

zenuwachtig (Ik was met een maatje en mn ma ,).Douane kwam op me aflopen en vroeg of

ik wat had aan te geven......Ik maar een praatje begonnen over de aankomendevakantie in

noorwegen etc en vertelt dat ik niks had aan te geven .Pfff....was wel ff schrikken ,maar ik

was al langblij dat ze geen honden lieten rondlopen .Als je bij de Noorse grens komt met bv

de trein ...gebeurt regelmatig dat er vlak voor de noorse grens 2 keroltjes in stappen met

hasjhonden ...die gasten zijn in burger gekleed ,heb dus ook een keer gehad dat ze je min

of meer ondervragen over hoe en wat ,dus hoe lang jein noorwegen blijft etc en ja ,ze laten die

hond door de hele trein gaan .2 jaar geleden ging ik wederom met mn maat .(ben inmiddels 30)

naar noorwegen,deze keer in noorddenemarken de boot op naar Bergen in Noorwegen ,we

hadden wiet meegenomen voor eigen gebruik .Stom als we waren dachten we dat het wel mee

zou vallen met controlles in bergen (min of meer centraal noorwegen).We reden de boot af

voor ons ook een hollander .(een gast alleen ) Hij werd er dus uit gepikt en mocht "het hok "

in ,daar halen dus je hele auto leeg ..en ja de honden zijn er natuurlijk ook bij .Voor ons liep

het dus weer met een zucht af ,maar het was voor mij zeker de laatste keer ,het isecht te

riskant al is het maar voor eigen gebruik .Met name dus noorwegen.Kijk uit ,want je bent echt

de lul als ze je pakken .

cheers

c.

Wat weet je over zweden?

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zweden is anders dan in Noorwegen ,zeker kwa controlles .

Bijna of geen controlles ,maar wat ik zeg "bijna ".Als je dan

toch wat mee wilt nemen ,doe het goed en gebruik een

strijkzak ,op het forum staat er genoeg over de strijkzak

en hoe het goed te doen .

cheers

c

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon lege sigaretten hulzen kopen die vol stoppen met wiet en afsluiten met een plukje tabac als

er een hond aankom en aanslaat zeg gewoon eerlijk dat je geblowd heb voor dat je het vliegtuig in ging of boot en dat het je laatste joint was ze zullen je wel controleren maar als je biijv op vliegveld wordt gecontroleerd gooien ze je spullen meestal door de x-ray en in je sigaretten zullen echt niet opvallen heb het al 10x zo gedaan en echt nooit mee gepakt maar voor alles is een 1ste x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...