Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Greeny

Wiet In Scandinavie

Recommended Posts

High dudes,

 

had een vraagje, wie is er ooit naar scandinavie geweest? en heeft toen wiet meegenomen? of wiet iemand wat daar mag en niet mag. meer bepaald in Finland

 

Thx & Greetzzz

G®££ñ¥

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht al zoiets, maar vindt nergens een nederlandse tekst met duidelijkheid in.

toch al bedankt

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wat je wilde plannen zijn ?

 

Import ?

 

 

 

Export ?

 

Hobby ?

 

Er staan goede tips op dit forum, een nieuwe is misschien de BHO ...

 

Erg gemakkelijk voor een buitenlandse trip.

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof mij, overal waar je komt zijn er lokale blowers, dus je bent zeker niet de enige blower daar als je meeneemt, en als je niets bijhebt en echt wilt, dan zul je wel vinden, ik spreek uit ervaring...

Share this post


Link to post
Share on other sites
geloof mij, overal waar je komt zijn er lokale blowers, dus je bent zeker niet de enige blower daar als je meeneemt, en als je niets bijhebt en echt wilt, dan zul je wel vinden, ik spreek uit ervaring...

 

Ik ga gewoon op reis voor 20 dagen, finland/lapland met de wagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even over drugs in Scandinavië!Kan je vertellen dat ze er daar enorm alert op zijn,en niet mals met de straffen.De prijzen van het spul daar zijn gigantisch hoog,wat natuurlijk smokkel zeer lucratief zou maken.In jou geval gaat het neem ik aan om wat mee te nemen voor eigen gebruik.Dit kun je natuurlijk proberen.Weet echter niet hoe je eruit ziet en hoe je gedrag is?Neem van mij aan dat je bij het minste geringste verdacht eruit wordt gepikt,dus zie je er een beetje al te `tjemig de pemig` uit,dan sta je binnen de kortste keren,als je van de boot afkomt,in een garage,en wordt je binnenstebuiten gekeerd.Zowel de auto als jezelf!

Dus pas op met cannabis stickertjes,petjes etc.,voor je het weet ben je de lul.Op de boot gaan ze auto voor auto al langs met de hasjhond,zonder dat jij daar weet van hebt!

Ik kom daar elk jaar,dus ik weet er wel het één en ander van,jaren terug toen ik zelf nog blowde en alleen met mijn vriendin heenging,stond ik elk jaar in die garage,gelukkig had ik nooit wat bij me :blink:

Mijn advies,ga lekker op vakantie,en geniet van de overweldigende natuur,dan heb je helemaal geen joint nodig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad.. ik zou het risico ook niet nemen. Van horen zeggen weet ik dat ze in het noorden echt streng zijn qua drugsbeleid. Dus ik zou je ganja thuis laten tenzij je een celstraf durft/wilt risceren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je niet wat opsturen naar je vakantieadres? :blink: Ken wel meer mensen die dat(met goed resultaat) doen ! :D Wel ff goed inpakken tuurlijk,fotorolletje biedt uitkomst,wel ff handschoenen gebruiken! :P

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met het vliegtuig naar scandinavie ( zweden ) wat meenemen. gaat dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ik weet wat me tedoen staat, gewoon genieten zonder joint. moet lukken denk ik.

ik zie er ook al redelijk verdacht uit. (dreads, baard,...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga naar zweden met het vliegtuig en moet zeker wat meenemen

tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, zo verslaafd dat je het risico wilt nemen om in de bak te komen in een ander land?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zweden!!!

 

Ik 2 mensen die naar zweden reizen elke week en die wel eens wat mee geven.!!!

Dit nemen ze niet mee in hun koffertje, maar er zijn wel en paar gebeurtenissen die jullie willen weten denk ik.

Laatst ook dat er een ging en op de terug weg in de gaten had dat er nog ee broodje in zat, en dat dan merken op het vliegveld op de weg terug natuurlijk.

 

het andere geval is dat iemand elke week wat mee neemt via de koffer, in een strijkzak!!.

Niet gaan lopen kloten van ja in drie stripzakkenn Nee 2 strijkzakken. 1 is goed 2 is beter!!!.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik niet Kobuz.

Heb gister wel aan de Olie gezeten, dus die moet ik bijvullen.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok sorry, maar je post was (voor mij) nogal onsamenhangend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damn, zo verslaafd dat je het risico wilt nemen om in de bak te komen in een ander land?

Ik vat hem ook niet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ga naar zweden met het vliegtuig en moet zeker wat meenemen

tips?

 

Genoeg kleding voor een lange vakantie :bier

 

 

Ok ik weet wat me tedoen staat, gewoon genieten zonder joint. moet lukken denk ik.

ik zie er ook al redelijk verdacht uit. (dreads, baard,...)

 

 

Heel verstandig!Geniet van het land,het is prachtig daar. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben afgelopen september in finland geweest en ik had ook niks meegenomen..

maar achteraf gezien had ik dat best kunnen doen, ben alleen maar n keertje gefouilleerd op t vliegveld in Keulen. Maar ook niet grondig ofzo, gewoon ff hup hup snel weetje..

 

Aangekomen in Helsinki dacht ik dus hmm ik heb wel zin in een dikke joint, waarom heb ik nou niks meegenomen ;p

Maar dat zul je altijd houden, dat je achteraf denkt van kan wel, en dan doe je het een keer wel en juist dan wordt je gepakt..

Ben volgende dag met trein naar Suomussalmi afgereist.. mooi 'stadje' met een rijke geschiedenis en met het grootste meer van Finland..

 

laat ik het zo zeggen; een joint in finland zal best goed smaken, maar het is zeer zeker niet nodig.. er is daar genoeg te zien en te beleven dat je nie eens meer nadenkt over hoeveel dagen je al niet meer hebt gesmoked.. ;p tzou zelfs een goeie afkickmogelijkheid zijn als je dr een tijdje heen gaat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Wiet /hasj zien ze in scandinavie als "harddrugs",wiet /hasj

meenemen naar bv Zweden is niet zo riskant (natuurlijk aan alles zit wel risico )

als naar bv Noorwegen ,kijk uit ! Is zeer zeer riskant ,regelmatige controlles overal.

Ik zelf heb zeker ervaring met vooral Noorwegen (mn fovorite vakantieland ).Ik was 16

toen ik voor het eerst een behoorlijke hoeveelheid wiet /hasj meenam .(nee ,geen kilos maar

voor eigen gebruik ,toch redelijk wat )Ik was toen met de trein ,via denemarken dan zweden

toen we bij de zweedse grens waren kwam er doane de trein in ......gvd toen werd ik wel ff

zenuwachtig (Ik was met een maatje en mn ma ,).Douane kwam op me aflopen en vroeg of

ik wat had aan te geven......Ik maar een praatje begonnen over de aankomendevakantie in

noorwegen etc en vertelt dat ik niks had aan te geven .Pfff....was wel ff schrikken ,maar ik

was al langblij dat ze geen honden lieten rondlopen .Als je bij de Noorse grens komt met bv

de trein ...gebeurt regelmatig dat er vlak voor de noorse grens 2 keroltjes in stappen met

hasjhonden ...die gasten zijn in burger gekleed ,heb dus ook een keer gehad dat ze je min

of meer ondervragen over hoe en wat ,dus hoe lang jein noorwegen blijft etc en ja ,ze laten die

hond door de hele trein gaan .2 jaar geleden ging ik wederom met mn maat .(ben inmiddels 30)

naar noorwegen,deze keer in noorddenemarken de boot op naar Bergen in Noorwegen ,we

hadden wiet meegenomen voor eigen gebruik .Stom als we waren dachten we dat het wel mee

zou vallen met controlles in bergen (min of meer centraal noorwegen).We reden de boot af

voor ons ook een hollander .(een gast alleen ) Hij werd er dus uit gepikt en mocht "het hok "

in ,daar halen dus je hele auto leeg ..en ja de honden zijn er natuurlijk ook bij .Voor ons liep

het dus weer met een zucht af ,maar het was voor mij zeker de laatste keer ,het isecht te

riskant al is het maar voor eigen gebruik .Met name dus noorwegen.Kijk uit ,want je bent echt

de lul als ze je pakken .

cheers

c.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat ik het zo zeggen; een joint in finland zal best goed smaken, maar het is zeer zeker niet nodig.. er is daar genoeg te zien en te beleven dat je nie eens meer nadenkt over hoeveel dagen je al niet meer hebt gesmoked.. ;p tzou zelfs een goeie afkickmogelijkheid zijn als je dr een tijdje heen gaat..

 

 

idd ,zo denk ik er nu ook over ........dat ik op een berg "uitkijkend over een fjord " wiet rookte,

was voor mij een geweldige ervaring ,of dat ik s nachts in de trein zat naar noordnoorwegen en

"stiekem " een dikke jointe smookte uit het raam (genietend van de omgeving ) ,dat was idd allemaal

geweldig .Ben inmiddels gestopt met blowen na ruim 15 jaar intensief (lees ,elke dag of bijna elke dag )

En idd .het is stom maar ik persoonlijk geniet nu veel meer van zo een land dan me daar elke dag naar de

7 e hemel te blowen .

 

cheers

c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...