Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
raging_bull

Kotsen...

Recommended Posts

Ik ben eerder ook weleens kotsmisselijk geworden van een joint, een keer samen met 2 anderen een joint in de pauze gerookt was eigenkweek geloof ik , ik en me kameraad weer de klas in en ik zag ik die gek helemaal wit wegtrekken en ik erbij, hij is later naar huis gegaan en heb wel 3 x moeten kotsen ik werd alleen beroerd en warm en koud tegelijk en zweten niet normaal :D

 

Toen had ik een paar maanden niet meer geblowd en ik kom weer thuis na een joint roken voel ik me ineens beroerd worden en had 1x zo'n kotsneiging maar kwam gelukkig niks uit :blink:

 

Sindsdien nooit meer ergens last van gehad alleen aan het eind van de avond dan weet ik dat ik genoeg op heb en dan voel je gewoon weer die kotsneigingen opkomen maar dan moet ik gewoon niks meer roken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand geel word van een blowtje is niet zo raar hoor.

Hoeft niet meteen andere dope in te zitten of zo.

Ik heb wel vaker mensen geel zien worden van een goede joint!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als iemand geel word van een blowtje is niet zo raar hoor.

Hoeft niet meteen andere dope in te zitten of zo.

Ik heb wel vaker mensen geel zien worden van een goede joint!

 

Exactly, dat kan ook heel goed, dat van coke enzo is altijd van die roddel verhaaltjes..

maar natuurlijk altijd wel een beetje oppassen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kotste laatst ook van een te diepe haal.. is te smerig gewoon. Maar dat kotsen lucht wel op daarna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahah echt he..

 

een jongen had laatst ook dood kokhalzen enzo whahah ik kreeg toen bijna een lachkick!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, het gaat tegenwoordig wel lekker. Gistere met een home made waterpijp gerookt, ik was knetter. kon net niet meer normaal lopen. Ben verder niet misselijk geworden.

 

Ik merk wel dat je je joint veel sneller weg hijst met een waterpijp. Je krijgt niet meer het gevoel dat je even geen zin hebt om rook in te ademen. En op het laatst het dekselje van het potje afhalen en de rook die nog bovenin hangt opzuigen. Slaat wel hard in.

 

Ik heb wel joint van een ander gerookt. maar ik kan me niet herinneren of ik toen ook misselijk ben geworden. In elk geval ben ik dan ook wel eens misselijk geworden van een eigen joint. En die joints die ik gekregen heb waren alleen wiet en tabak. Ik ken die gozer goed en die zou er echt geen coke in doen. Alhoewel ik dat wel eens zou willen proberen. Crack heet dat toch?

 

Verder heb ik nooit gehoord van kennis dat zij misselijk zijn geworden. Het zal de beginners fase wel zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom ben ik niet zo'n fan van waterpijp roken, want je joint gaat 3 keer sneller op. Je kunt ook veel diepere hijsen nemen :blink:

En crack is een zeer verslavende drug.. dat onderschatten veel mensen maar goed.. ik heb 't iig gezegd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit moeten van kotsen, nog nooit misselijkheid ervan gehad, hoogstens een beetje honger. Ook nooit problemen gehad met waterpijp :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

waterpijp is cool :specool

wel moeten kotse zo vaak maar kwam meestal omdat ik het door elkaar deed

en gister ging ik ff expres kotse :verrygood

want anderen konde dat niet met vinger in de kele en dna kotse dus ik dacht doe het ff voor

als je gekotst hebt voel je meteen wel weer beter

en als jej misselijk voelt naar buiten gaan als je dat nog niet bent lekker evne frisse lucht in ademen

 

 

en welkom barnut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinden jullie dat je dmv waterpijp het veel minder scherp is op je longen?

 

Ook vind ik hasj een stuk minder scherp (terwijl de meeste dit juist niet vinden), hebben jullie dat ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kotsen lucht altyd op,

het is een teken dat je lichaam iets kwijt wil waardoor je je beter kan gaan voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer als je de joint doorgeeft moet je erbij zeggen: neem is een diepe trek, je hele mondinhoud moet erin. En iedereen moet dat doen. Geinig.. als je er van houdt en je wat drinken bij je hebt want anders is het best wel vies :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgende keer als je de joint doorgeeft moet je erbij zeggen: neem is een diepe trek, je hele mondinhoud moet erin. En iedereen moet dat doen. Geinig.. als je er van houdt en je wat drinken bij je hebt want anders is het best wel vies :rofl

Ik was laatst weer 2x zwaar misselijk.. Ik moest heel erg kwijlen.. Ben gewoon boven de wasbak gaan hangen. op een gegeve moment na 2 min hield het op en toen was ik nie meer misselijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog nooit misselijk geweest door wiet of hasj, en ik denk dat dit komt omdat ik eerst rookte voor ik aan wiet begon. Maarja, ik ben ook geen nederlander, dus geen Big SMOOOOKER en dan heb je minder kans misselijk te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik voor het eerst ging blowen werd ik ook ziek maar toen hadden wen met normale vloei en zware shag gedraaid en we voeden niks dus we hadden er een paar achter elkaar gerookt en tegelijkerteid veel gegeten dus ik thuis vet ziek bijna gekotst.

Paar weken later gingen we het nog eens proberen weer veel gegeten en veel geblowd met de ramen dicht een grote walm hing er in die kamer:P dus ik moest kotsen.

 

Toen heb ik een hele poos niks meer gerookt en ben ik weer begonnen met normaal blowen en sinsdien gaat het goed

Ik heb gemerkt dat ik niet veel moet eten als ik blow want dan word ik geheid ziek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik en 2 maten van me gingen eens bij een bunker in het bos blowen.

Een van m'n maten had een hele zak snoep opgegeten voordat we begonnen, nadat we klaar waren begon hij te wankelen en ging hij op de grond liggen, toen begon hij te trillen en te zeggen dat die bunker zo ver weg was(we zaten er eigenlijk tegen), vervolgens is al dat snoep terug naar boven gekomen - dus veel eten voor het blowen doet ie nooit meer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mi643

kben zelf ook een paar keer ziek geworden van blowen. bij mij was het de combie met drank en de andere keer had ik gewoon teveel op..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel weer een beetje een oud toppic omhoog gehaald he

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer eerst een klein beetje wiet niet veel

 

en als het je beavlat iets meer zeg maar een beeje opbouwen

en je moet geen alcohol nemen want dat gaat FOUT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ok :verrygood dees forum is echt handing :specool maar heb nog en vraagje welke wiet is eigenlijk het beste om mee te beginne want daar heb ik geen verstand van

want ik wouw overlaatst wiet kopen maar toen vroege ze me van alle soorten zoals

 

 

White Widow,Amnesia

 

welk is de het beste om mee te beginne ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet wat te eten en drinken klaar. Thee, vrucktensap. koekjes. Als je denkt dat je je niet lekker voelt. dan wat zoete dingen gaan eten, thee of water met een schepje extra suiker drinken. neem van je eerste joint één hijs. maak m voorzichtig uit. en wacht een kwartiertje hoe je je voelt. de voorgedraaide joints zijn best wel sterk voor beginners.

 

vraag ook in de koffieshop, welke die je aanbevelen. eeen die niet zo heel erg sterk is. vaak weten de jongens aan de bar wel meer te vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...