Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Psykoman

Beloofde Foto's 1e En 2e Kweek, Kweek Kast.

Recommended Posts

Zoals beloofd zou ik nog wat foto's plaatsen van mijn nog lopende kweek 3 Whit Woddow en 1 Power plant.

Ik had ook aan "TUINKABOUTER" :rofl beloofd nog wat Foto's te plaatsen van mijn eerste kweek in mijn eigenhuis en tuin kweek kast...kijk : http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=16413 (voor de zelfbouw)

 

Hier dan mijn eerste kweek in mijn kweek kast. :o

deze plant is er klein en heeft een kleine opbrengst omdat de plant het grootste deel van zijn groei buiten de kast onder een HEMA lamp heeft gestaan :o

 

Foto=E7NBRG4A.jpg

 

nu beginnen de toppen al vorm te krijgen ;)

Foto=BC8ANFYQ.jpg

 

Foto=JR73NPPF.jpg

Ik d8 nadat ik de eerste topjes tevoorschijn zag komen dat het een onzettend kleine opbrengst zou worden en dat ik maar bladeren moest gaan roken.... todat ik de tip kreeg erg toch maar Booster bij te doen... en jahoor het is eerlijk als je eenmaal de booster voeding bij het water hebt gevoegd dan zie je echt dat de toppen veel harder groeien ( aanrader dus).

 

Nu gaan we knippen want ik heb wiet gebrek..........

Foto=PZ3N3KP6.jpg

 

Foto=EF3BJNY7.jpg

 

OKe de opbrengst is zeker niet supper maar de sterkte van de Northeren Light plant heeft menig junkie doen flippen :D

Foto=UXFUJBTJ.jpg

 

Nu de foto's van mijn nogsteeds lopende 2e kweek met 3 ww en 1 pp ze zitten nu in de 5e week bloei.. er zitten nog niet supper toppen aan maar het begint er op te lijken... ze hebben nog wel een aantal weekjes nodig...

 

hier wat pics...

Foto=GEK87DJT.jpg

 

Foto=OGMGJAET.jpg

 

Foto=TGXTY3SD.jpg

 

Mensen die nog wat op of aanmerkingen hebben. plaats ze want ik wil graag nog veel meer leren over hoe ik mij oogst zo goed mogelijk krijg....

 

Foto=QTHBLRJU.jpg

 

Ik hoop dat het er volgens het oog van de pro kwekers onder ons er een beetje goed uit ziet.....

 

Greetz Psykoman.....Foto=6UX6AKMG.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
vanwaaaar heb je die plant geknipt man, die toppe hadden wel groter kenne worde

 

Nee die plant was erg klein met een slechte groei kon er echt niks meer uit krijgen had m al heel lang staan en ik werd erg grijs van... ik d8 kan nu beter die plant weghalen en nu 4 planten er in gooien....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit voor twee spaarlampen. Ik zou er toch een paar spaarlampen bij hangen als je het bij spaarlampen wil houden, iets meer licht kunnen ze goed gebruiken.

 

Als dit genoeg oplevert voor eigen gebruik is het natuurlijk niet nodig...

Edited by Annom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er leuk uit voor twee spaarlampen. Ik zou er toch een paar spaarlampen bij hangen als je het bij spaarlampen wil houden, iets meer licht kunnen ze goed gebruiken.

 

Als dit genoeg oplevert voor eigen gebruik is het natuurlijk niet nodig...

 

Ja klopt ik heb de eerste kweek 1 spaarlamp gebruit en nu 2... ik wil eerst even deze oogst afwachten todat ik weer dingen ga aanschaffen maar je hebt idd gelijk. is het dan ook handig om een ander soort kleur te doen?? ik hoorde iets over een lamp met een rode gloed voor in de bloei ???

 

greetz Psykoman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...