Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sannie

Sannie Meets Mota (s.m.m)

Recommended Posts

Bedankt voor je toffe rookverslag :no

 

Blij dat ze gewaardeerd wordt :wOOt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk bewaar je voor mij ook een toppie van 46?! Als ik vanmiddag mijn dingen geregeld heb zal ik je weer eens bellen... anders volgend weekend?

Mazzel,

SB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, wat in het vat zit verzuurt niet... Ook ik had de eer een sample te mogen ontvangen van de reeds befaamde SMM#46, dus hierbij mijn relaas. :wOOt

 

Het was een woensdag als elke andere toen ik tussen de poten van mijn postduif een vreemd envelopje aantrof. Sjeez... Zou 'ie nu al...? Hmmm, ik kon me niet herinneren roofwantsen besteld te hebben, maar bij nadere inspectie blijkt de inhoud van een heel andere orde te zijn! Twee prachtige topjes glinsteren me tegemoet. Sannie's producten kennende besluit ik nog even te wachten met rollen tot alle dagelijkse beslommeringen uit de weg zijn. Daar zou anders wel eens bar weinig van terecht kunnen komen, zo fluister ik mezelf toe. Een bijzonder wietje vraagt om een bijzonder moment zodat ze voldoende aandacht krijgt, dus met een schoon geweten verhuis ik de topjes naar een passend zakje en leg ze uit het zicht.

 

Bovenstaande hadden jullie zelf ook wel kunnen verzinnen, dus op naar de volgende etappe.

 

Eerst eens goed observeren, die buds. Er staan al een aantal foto's online waar ik in de verste verte niet bij in de buurt kom met m'n van plastic lens voorziene 1.3 Mpix camera'tje, dus dat zal ik jullie besparen. Wel valt meteen op hoe hard de wiet is, maar tegelijk vrij fijn van structuur. Geen grote opgezwollen wratten dus, maar priegelwerk. Eigenlijk zie je de werkelijke structuur niet eens goed omdat de wiet vergeven is van de glinsterende kristallen. Dat had ik al eerder gezien bij Jack en Shack, maar ook met andermans soortjes flikt Sannie dit kunstje dus. Het contrast op het gebied van bag-appeal met een gemiddeld shopwietje is enorm, niet overdreven. Vrij donker gekleurde haartjes, niet extreem veel. Maar goed, het is natuurlijk bedoeld om te roken dus hoppa in de grinder ermee! Ruikt de top als geheel zwaar, zo blijkt er tijdens het malen ineens een frisse ondertoon vrij te komen. Een wat scherpere, zure, petroleum-achtige lucht, maar dan in de meest gunstige zin van het woord. De zware moeilijk thuis te brengen geur blijft nadrukkelijk aanwezig, maar het frisse accent geeft ineens iets lichts aan dit wietje. Tijd voor een aansteker, ben te benieuwd hoe dit zal smaken...

 

Na een kort vuurgevecht met Whazzup's pyromanische superaansteker legt de joint zich neer bij het feit dat zij zich vanaf nu in verdampte toestand zal verplaatsen. De eerste hijs vult mijn longen... Zware rook die expandeert na het inademen! Toch komt er geen enkele aanzet tot hoesten op en al gauw is de kamer vergeven van diezelfde zware geur. Pfoe dit is moeilijk thuis te brengen zeg. Rond mijn gehemelte proef ik die frisheid terug, maar de rook die ik uitblaas doet eerder denken aan een klassieke Afghaan. Dat moet de Blueberry zijn, of misschien toch de Afghaanse genen uit de NYCD? Of de G-13 uit de KillaQueen? Wie zal het zeggen, maar vast staat dat dit een mokerwiet is. Al na enkele hijsen voel ik het naar mijn hoofd stijgen en beginnen ook m'n armen wat zweverig te worden. Deze werkt je op de zenuwen, of kan ik beter zeggen it's all in the head? Een paar hijsen later krijgen ook mijn benen met "golven" van "high-heid" te maken. Geluiden worden intenser, kleuren feller, zonder dat ik fysiek instort. De controle is beduidend minder maar ik kan me nog prima verplaatsen, af en toe wat correcties uitvoerend om plotseling opdoemende zijmuren af te weren. Ontspannen plof ik neer op de bank en geniet van het moment, totdat ik me besef dat ik alweer een half uur met een gedoofde halve joint in m'n hand zit. De helft en ik voel me al minstens zo kneiter als na een gemiddelde joint met shopwiet. Niet om iemand te beledigen, maar dit lijkt twee keer zo sterk als wat ik zelf bij de shop haal de laatste maanden. De smaak is niet echt duidelijk, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd in potentie.

 

Na de tweede helft ben ik op het moment van innerlijke rust aanbeland. Ik ben kneiter en krijg zin om iets te doen. Maar alles om me heen ziet er zo vredig uit dat ik besluit de puinhoop in m'n kamer de puinhoop te laten zijn, in al haar pracht. De tv biedt uitkomst, en al snel zap ik naar het voor stoners gecreëerde Discovery Channel voor een luchtige docu. Uren later betrap ik me er wederom op dat ik al die tijd niks gerookt heb en nog steeds duidelijk onder invloed ben. Een zware high die lang aanhoudt, ik zie het al in de folder staan. Dus dit is er één... Een kijken of we die in stand kunnen houden, en daar komt de vloe weer op tafel.

 

Hij is fijn Sannie. Mooi gekweekt en hele krachtige genen. Ik vind hem qua smaak niet overtuigend, dat moet ik eerlijk bekennen, maar wat een geweldige high. High met een tikkeltje stoned, en dat dan heel sterk aanwezig. Geestelijk, fysiek, alles zit erin behalve couchlock. Al zul je wel graag even gaan zitten na een jointje, maar dat is uit gebrek aan cöordinatie. Ik ben erg benieuwd wat jouw Jack aan de smaak kan toevoegen. Als de potentie van de SMM behouden blijft en de smaak van de Jack erbij komt... Oefff... De praktijk pakt soms anders uit dan de theorie, maar als de goede genen recessief blijken te zijn heb je vuurwerk. Nu ik beide ouders in rook heb zien opgaan weet ik dat die kruising erg spectaculair kan worden. De #46 is wat mij betreft een prima te roken wietje wat je vervolgens met beide handen om de oren slaat. Geen uitgesproken sterke smaak, wel een zware roker met een vleugje frisheid die je gegarandeerd een leuke avond bezorgt. Ik hou je nieuwe thread scherp in de gaten, want wat er komen gaat kan misschien nog hogere ogen gooien.

 

Thanx voor de nieuwe ervaring, veel succes met je nieuwe kruising en voor de dyslecten onder ons... Sorry voor de lap tekst. Ik schuif het op de SMM... :no

 

En wie dit leest is gek... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool rook verslag Mad !!

 

En joah ik heb het helemaal gelezen

 

Je teksten moeten gewoon gelezen worden!

 

Mad for president!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was het wachten meer dan waard :no

 

Mad wat kan je dit toch goed :wOOt maar dat wisten we al!

 

Ik ben apetrots dat ze zo goed ontvangen wordt door de kenners,en wat is een forum leuk op deze manier.

Bedankt.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx allen... Het blijft natuurlijk allemaal erg subjectief he, dus staar je niet blind op mijn persoonlijke ervaring. Gelukkig staan er nog een paar rookverslagen ter vergelijking. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

@San..zat je selectie verslagen is ff na te lezen en nu heb ik een vraag.

 

1.die pit-potjes bevochtig je toch voordat het zaadje erin gaat

waar moet ik daarbij opletten en wat zijn de waardes...?...{ph, temp. enz}

 

2. en hoelang duurt het van ontkiemen totdat ze onder hps kunnen ?

 

ze komen onder de spaarlampen te staan, maar dat wist je wel.

en er moeten steks van kunnen worden gesneden....

 

 

 

 

om te beginnen :showoff:

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op pit-pot.com is daar vrij weinig over te vinden =M=, 'k gok dat ze een ph van 6.0 (misschien 5.8 nodig hebben) :showoff:

 

suc6 ouwe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@midian

De pitpotjes mag je insturen met een ph van 6.5,ff goed bevochtigen en daarna het overtollige voch er even uit knijpen.

Vanaf het moment van ontkiemen heb je ongeveer 3 weken de tijd om ze voor te groeien,hierna is het hoogste tijd om over te potten naar iets grotere potten en deze onder hps te zetten.

Als de planten nu groot genoeg zijn om een stek vanaf te nemen kun je de planten ook de bloei in gooien.

 

De smm zaden welke je hebt zullen de mannen zich hoogstwaarschijnlijk al gaan tonen in de voorbloei :showoff: net als in de selectie welke je net gelezen hebt.Dit is een groot voordeel ivm ruimte creeren.

 

Gooi die bonen ook nog even in de vriezer voordat je ze in de grond doet,soms wil dit de ontkieming wat versnellen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogguh m8 :smoke

 

ff in de diepvries gooien :P hoelang dan ??

 

 

 

 

 

;) =M=

 

 

ps mooie avatar he :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaman veel beter dat je je eigen nick weer te pakken hebt :P

 

De bonen kan je een paar uur tot een dag in de vriezer leggen.

 

Blueberry indica als avatar :showoff:

 

Ben je al ready for take off?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sannie,

als aanvulling op uw topic post ik twee picas van de pungent berry.

Voor de mensen die niet zo kunnen volgen ff wat uitleg,

pungent berry was number 2 in de selectie van de smm selectie, en ja ik had geluk deze te onmoeten natuurlijk.

Hier zijn ze,

med_gallery_6227_562_23607.jpg

 

med_gallery_6227_562_109893.jpg

 

Die rode stammetjes zijn eigen aan de plant, ph was perfekt in orde, geen koudestress of niks anders.

Blauwzoete geur, iets witter dan de 46, maar niet zo sativa.

Ik geef toe dat het straf en lekker spul is,

Ik rook het heel graag, savonds. :specool

bij deze,

veel kijk plezier,

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de toffe pica's :)

Toen ik der als plant had staan en me elke dag aan het verwonderen was over hoe kompakt en wit deze wiet is en moest vanwege de zware indica invloeden gelijk aan eskobar denken.Het was niet the one maar zeker een plant waar mooie dingen mee gedaan kunnen worden.

En laat dit nu net erg goed toevertrouwd zijn aan deze man :specool ik heb nog een topje liggen welke ik nu ga rollen :D

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie,

 

 

mooi verslag!!!

 

Ziet er allemaal zeer smakelijk uit en klinkt ook goed.

'kdenk dat ik al weet welk zaad ik binnenkort wil :specool

 

 

Greetz,

 

Peacheken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozgheghew kostte ff wat tijd en moeite om door dit topic heen te komen maar was het zeker dubbel en dwars waard, nu voordat iedereen begitn met het topic is oud ne vervallen !!!

 

i know de laatste post was ruim een half jaar geleden so wat ;) dit topic is een sticky en mag van mij apart over een jaar nog over gelult owrden :lol:

 

 

ben zelf zeer benieuwd naar bleur berry indica :bier helaas deze ligt niet meer in sannies shop :D heb je ze nog wel ??? ik ben geak op berry kruisingen.

 

zie helaas dta ik bijan me bussie mis dus peerd hem snel weer

 

ff dna maar kort door de bocht een mooie stukje meester werk hoor :bier

 

:D :D

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel masteryero

De zaden van the one en de bbi zijn dan wel uit de shop verdwenen maar de originele ouders staan hier nog steeds en zoals in de ultieme bestuivingen te lezen is ben ik druk bezig om de ultieme blauwe cross te maken.

Dit allemaal is een tijdrovende klus en kost me nu al vanaf het begin van dit verslag,een anderhalf jaar dus waar al van alles in gebeurd is en ik veel heb mogen leren van alle test reports van mn testers en van dit forum :lol:

Alle info op een hoopje zal hopelijk de verwachte resultaten geven

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een hoop respect voor je zou zelf ook heel graag een breeder worden maar helaas het kweken van... neem al genoeg risico voor me ( lees ons alle ) mee en durf ook de stap niet te zetten, weet een klein beetje door het forum (mede door jouw ;) ) hoe het selecteren gaat en ga dan ook zodra ik een nieuw onderkomen heb gevonden ( helaas eind febrauari moet ik weg waar ik nu zit met me hokkie :D maar komt wel weer goed :D ) het proberen :D

 

ben zeer benieuwd naar je nieuwe blauwe soort heb hier al wat zaden van je verzamelt die ik zeker ga uitproberen :D ik ben helemaal weg van bleuberry en kruisingen kan ik vaak ook wel waarderen :D

mocht je trouwens nog een paar verdwaalde BBI zaden hebben en verkoopt ze voor een leuke prijs pm me dan maar is kan momenteel geen bleuberry krijgen :D en de berry zaden die me aanspreken schik ik me rot over de prijs :D

 

trouwens... heb je heri ook mogen proeven om ff off topic te gaan

 

je heri smaakt gek genoeg goed , dat had ik van zo'n opgefokte annabolen wiet niet verwacht vaak zijn die hele sterke soorten niet erg zoet wat je in deze wel terug vond ( meer dan verwacht :D ) en stoned :D woow maar was ook door een gode kweker gekweekt dat scheelt ook een heel stuk :D alleen niet een wietje om mee uit te gaan en tussen een paar honderd mensen te bivakeren :P harde muziek nog is om me oren ik werd helemaal vaag ervan :D de duur van het effect op mij was ook neit verkeerd denk dat met de hele na sleep erbij dat ik wel een goede 2 uur ervan heb kunnen genieten daarna nam de drank het over :D :D

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo wat een mooie plant.

Echt mooi gedaan :P:P

Respect hiervoor :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: deeze is zeeker zeer apart maar zeer hevie en vruitig van smaak :rofl

 

maar de jack 22 is ook een heerlijk weedje heel sterk

en zeer hevie mega hevie deeze heeft een haze smaak

of heb ik het mis ik vind hem wel lekker maar niet in

de vroege morgen want dan kan ik meteen weer gestrekt

gaan :) deeze verdiend ook een 10 B)

 

gr mi laters :lol: :lol: :P

Is dit ook een slaapwietje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...