Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Spaarlamp

Zou Dit Zaad Iets Kunnen Worden???

Recommended Posts

Wat gebeurd er als ik zaad plant, verkregen door het zelf (per ongeluk) bestuiven van een vrouwelijke plant door een mannelijke van dezelfde soort: Afghani Hindu Kush

Ik heb vorig jaar zaad gekocht en 1 vrouwtje is bevrucht geraakt omdat er te lang een (onopgemerkt) mannetje tussenzat...

Gevolg: zaadjes in overvloed!!!

En nu dus ook plantjes in overvloed!!!

Maar nu heb ik gehoord dat zaad dat op deze manier verkregen is, de neiging heeft om hermafrodieten te produceren...

Is dit correct of heb ik toch nog een kansje op gewone vrouwtjes als zijnde tevens Afghani Hindu Kush???

Kan iemand mij (uit de droom) helpen? :lol:

 

Greetz Spaarlamp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar nu heb ik gehoord dat zaad dat op deze manier verkregen is, de neiging heeft om hermafrodieten te produceren...

 

Huh? Hoe denk je dan dat er regulier zaad wordt geproduceerd? Mannetje x vrouwtje = gewoon zaad. Hermafrodiet x mannelijke/vrouwelijke plant = meer kans op herma's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk jij dat ze bij de zaadbank speciaal spul in je zaadjes spuiten? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spaarlamp, hmmm soortjes, tja als je een suzuki alto koopt rijd ie ook, maar een dikke BMW rijd toch een stuk lekkerder :P

 

 

dat geruchtje heb ik nog nooit gehoord anders :lol:

 

Ik ook niet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk jij dat ze bij de zaadbank speciaal spul in je zaadjes spuiten? :lol:

 

 

Tsjonge tsjonge wat een arrogantie hier zeg...

Is hier nog wat intelligentia aanwezig of bestaat dit alles alleen uit dit niveau?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

ze helpen alleen maar he

niemand doet arrogant

het klinkt gewoon logisch dat zaadjes verkregen worden door een vrouwtje te laten bevruchten door een mannetje... net als bij mensen.

wij brengen toch ook niet alleen de kinderen groot die we gemaakt hebben door met chemische middeltjes in een pot te roeren?

 

"zaadjes" = het resultaat van een bevrucht vrouwtje

 

dit is wat je koopt bij de zaadbanken

 

en niet iedereen laat zijn vrouwtjes bevruchten omdat ze dan de opbrengst kwijt zijn, daarom kopen sommigen zaden.

 

BLIJ je geholpen te hebben :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, als je dat helpen wilt noemen

Jij bent de eerste die er i.e.g nog een beetje op ingaat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Intelligentia wat de fuck wil je daar mee zeggen lieve jongen? Je mag best commentaar hebben op posts van andere mensen.. maar kom dan niet met zulke vragen aan. Zaad van een zaadbank is kwaliteit, goed eigen zaad ook, als je een nieuwe soort zoekt koop je misschien ook... hey ooit aan gedacht lieverd? :P

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog zo eentje die denkt dat ie alles weet

Lieverd... :lol:

Leg mij eens uit wat er mis is met die vraag, schattebout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds 20 over 4 vanmiddag lid, en dan gelijk al zoveel vrienden. Wat een mooi forum ofniet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tsjonge tsjonge wat een arrogantie hier zeg...

Is hier nog wat intelligentia aanwezig of bestaat dit alles alleen uit dit niveau?

Huh, nergens voor nodig mij verkeerd op te vatten hoor..

 

Ik ben zelf ook maar een beginner, maar dit is gewoon logica. En als je dit opvat als arrogant zit jij er vrees ik naast..

 

ze helpen alleen maar he

niemand doet arrogant

 

het klinkt gewoon logisch dat zaadjes verkregen worden door een vrouwtje te laten bevruchten door een mannetje... net als bij mensen.

Dit is wat ik bedoelde kerel

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar als het zo gemakkelijk is waarom koopt iedereen dan duur zaad?

 

Ten eerste, je moet toch ergens beginnen? Je kan niet vanuit het niks planten kweken, daar is of zaad of daar zijn stekken voor nodig. Ten tweede, niet iedereen wil zaad kweken, meeste mensen willen hun waar niet verneuken en er gewoon van roken of verkopen zonder kwaliteitsverlies. Ten derde, er zijn verschillende soortjes, mensen willen af en toe wat variatie en er zijn niet zo geweldig veel soorten in stekvorm aanwezig, bijna alleen maar dezelfde, dus kopen mensen zaad bij een zaadbank.

 

Tsjonge tsjonge wat een arrogantie hier zeg...

Is hier nog wat intelligentia aanwezig of bestaat dit alles alleen uit dit niveau?

 

Tja, als je dat helpen wilt noemen

Jij bent de eerste die er i.e.g nog een beetje op ingaat...

 

De eerste reply die je kreeg beantwoorde je (simpele) vraag. Daarna ben jij degene die arrogant begon te reageren. Wees alsjeblieft geen hypocriet om de mensen hier te beschuldigen van domheid en arrogantie terwijl je zelf niet echt lekker bezig bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff.... wat vind 'k het jammer dat de HD al lang down is...

k werd 'r op den duur ook nogal down van...

 

deze mentaliteit is geen mentaliteit van growers/ blowers

dit is gewoon harde cash verdienen... :lol:

 

*althans...bij de meeste dan*

 

 

 

vage..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige zaadjes zijn zo duur omdat ze volgens de zaadbanken 99,9% vrouwelijk zijn, en dus zijn ze altijd ongeveer een keer zo duur aangezien er altijd een 50/50 kans is op vrouwen, ik denk dat je dat bedoeld, en verder veel succes ermee, gewoon proberen met de zaadjes!

 

Gogogogo en laat je niet afschrikken door dat wijze gezeik van sommige mensen...

 

en smokers don't worry be happy.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
deze mentaliteit is geen mentaliteit van growers/ blowers

 

Waar doel je op? Verklaar je nader.

 

dit is gewoon harde cash verdienen... :P

 

Nog een keer, verklaar je nader. Ik denk niet dat iemand begrijpt wat je hiermee bedoeld. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.

 

pfff.... wat vind 'k het jammer dat de HD al lang down is...

 

Als wietforum je niet bevalt, post je hier toch lekker niet? Dit soort replies van jou voegen niks van waarde toe, het is een beetje zielig.

 

Gogogogo en laat je niet afschrikken door dat wijze gezeik van sommige mensen...

 

Sorry, maar je moet toch echt even eerst een thread GOED doorlezen voordat je van dit soort nutteloze statements gaat maken. Niemand is hier aan het zeiken op de thread starter na en ik nu omdat er een stel mensen (onder andere vage en jij) van die ondoordachte replies maken en met hun vingertje wijzen zonder dat ze zelf ook helemaal in de gaten hebben wat er gaande is.

 

Ik kan er echt niet tegen als er van die mensen zoals jullie met jullie impulsieve replies aan komen zetten wanneer daar absoluut geen aanleiding voor is. Meneer spaarlamp interpreteert de antwoorden die hij krijgt op zo'n manier dat hij zich aangevallen voelt, voor wat voor reden dan ook. Sommigen maken een dolletje en meneer voelt zich gekleineerd en maakt loze opmerkingen zoals dat de mensen hier dom en arrogant zijn, terwijl er alleen maar werd getracht om hem te helpen. Daar wordt dan weer wat scherp op gereageerd door snowy, een ander probeert nog uit te leggen dat hij het niet zo bedoelde, dan zeg ik dat hij niet zo hypocriet over de mensen moet praten, etc.

 

Dan komen jullie met jullie vreselijk onzinnnige replies. Als iemand op z'n teentjes is getrapt en uithaalt naar de mensen die hem proberen te helpen, moet je vooral diegene z'n gelijk gaan geven, hem steunen in z'n fouten en nog even verder generalizeren. Dat doet iedereen goed. Way to go, champs! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dit gaat dus nergens heen.

Vraag van TS is volgens mij ook wel beantwoord

Preventief slotje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...