Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Staff

What The F#*@ Zit Er Tussen Mijn Weed??

Recommended Posts

En jij hebt overzicht over alle hasj die uit marokko vertrekt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit soor dingen echt kut en is de rede waarom ik zelde in een shop koop.

Maar ik erger me ook dood aan kwekers die de beestjes maar flink plat spuiten met het grootste gif omdat het toch voor de handel is.

Of van die kut producten gebruiken zoals PK13/14.

Mensen zouden is wat beter moeten nadenken over de gevolgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En jij hebt overzicht over alle hasj die uit marokko vertrekt?

neen ik ken er enkel wat van :bier

en als je ze hier kunt kopen voor 900 de kilo.

dan kan het niet anders of versneden zijn op weg van marokko naar hier.

aangezien ze voor daar voor niet veel minder verkocht worden, en dat de persoon die ze vervoerd er ook wat aan wil verdienen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon de ramen ingooien bij die 'glas shopjes'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasj voor 900 de kg is bagger, ik heb het meerdere keren aangeboden gekregen. Dit is hasj die uberhaubt niet uit marokko komt, vaak is 't Border Hasj voor die prijzen. Met andere woorden niet te roken en zeker geen hasj die uberhaubt iets voorstelt in de markt. Het gaat compleet aangelengd, volledig verpakt, weg uit die landen en onderweg versnijden is iets wat bijna niet gebeurt(waarom hier moeilijk doen als het daar goedkoop kan).

 

Het versnijden van hasj is een ander apart en intressant verhaal, zelfs met versnijden haal je nog geen bodemprijzen van 900 de kilo. Meestal zijn deze hasjie's(900 de kg) erg hard of juist opvallend zacht. In alle gevallen zijn ze zeer donker van kleur en ruiken ze vaak naar mint of parfum. De smaak ervan is te ranzig voor woorden... Iemand wel eens een meisje in d'r nek gezoent met parfum op? Zo smaakt dus ook je hasj.

 

De echte goeie hasj is gewoon simpelweg niet te krijgen en anders onbetaalbaar. De enige goeie hasj die je kan krijgen is van vrienden/kennissen. Uit marokko komt ie niet vandaan want daar roken ze het gewoon zelf op... Iedereen die echt eens een haaltje goeie hasj wil roken nodig ik uit om naar de meeting te komen. Ik zal wel een brokje meenemen wat ik pasgeleden van een vriend van me gehad heb (dus niet teveel aub alleen de liefhebbers).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook weer eens genaaid met 20 euro wiet,nlx,

die zag er zwart uit,mn vingers stonken naar bruine lak,

volgens mij is hier lak over heen gespoten.

de smaak van de joint ook,een vieze zure chemische smaak nog viezer als dat je per ongeluk een hondehaartje meerookt in je blow.

 

dit keer gaat t niet weer door de plee,maar ik vraag mn geld terug,

zo niet,en hoe vol zn zaakje ook zit,

ik steek t zakje recht voor zn neus in de brand en zeg dat ie blij mag zijn dat alleen dit zakje in de vlammen opgaat.

EDIT;dit bij wijze van spreken,dus anders gaan zn vloe en tippies ook in vlammen op

 

ik ben dat soort lui zo strontzat,ik kots op dat soort mensen,

mislukte en bespoten teringwiet verkopen voor de hoofdprys,

ik ben weer 20 euro armer en niet alleen ik,maar een paar honderd mensen zijn net als ik genaaid op die dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy Lee,

 

Als je je plannen echt in daden om gaat zetten zou ik het niet hier rond vertellen :bier

We houden het er maar op dat je vreselijk boos bent en verder geen domme dingen doet.

 

p.s. De wiet in de bajes is nog veel slechter en duurder hoor :D

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee,ik bedoelde dat ik naast het zakje wiet ook de vloe en tipjes voor zn neus verbrand :wOOt .

ik zal de eigenaar niet bedreigen,ik zei t wel,maar ik was gewoon pissed.

maar ik zal er zeker heen gaan en mn verhaal brengen,

telkens dat geld weggooien werkt me behoorlijk op mn zenuwen.

en de wiet in de bajes is nog brakker,dus blijf ik liever vry rond lopen. :D :bier

 

greets,

lee

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn neef die hier in de shop werkt die regelt ook hun inkoop, ze hebben allemaal doosjes met daarin de zakjes of de voorgedraaide baapjes. Achter hebben ze tassen met toppen en tupeware bakken met slabjes hash liggen. Het is wat dat betreft jammer dat ik waarschijnlijk de meeting niet berijken kan (treinreis *^**& duur) maar ze hebben daar echt een hashje waarvoor ik terug blijf komen, nepal zonder vreemde geur en met de juiste textuur en hardheid om het zo maar te noemen. OP de kaart is hij inderdaad onbetaalbaar maar met mijn neef achter de bank :bier

 

Laters, snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hasj voor 900 de kg is bagger, ik heb het meerdere keren aangeboden gekregen. Dit is hasj die uberhaubt niet uit marokko komt, vaak is 't Border Hasj voor die prijzen. Met andere woorden niet te roken en zeker geen hasj die uberhaubt iets voorstelt in de markt. Het gaat compleet aangelengd, volledig verpakt, weg uit die landen en onderweg versnijden is iets wat bijna niet gebeurt(waarom hier moeilijk doen als het daar goedkoop kan).

 

Het versnijden van hasj is een ander apart en intressant verhaal, zelfs met versnijden haal je nog geen bodemprijzen van 900 de kilo. Meestal zijn deze hasjie's(900 de kg) erg hard of juist opvallend zacht. In alle gevallen zijn ze zeer donker van kleur en ruiken ze vaak naar mint of parfum. De smaak ervan is te ranzig voor woorden... Iemand wel eens een meisje in d'r nek gezoent met parfum op? Zo smaakt dus ook je hasj.

 

De echte goeie hasj is gewoon simpelweg niet te krijgen en anders onbetaalbaar. De enige goeie hasj die je kan krijgen is van vrienden/kennissen. Uit marokko komt ie niet vandaan want daar roken ze het gewoon zelf op... Iedereen die echt eens een haaltje goeie hasj wil roken nodig ik uit om naar de meeting te komen. Ik zal wel een brokje meenemen wat ik pasgeleden van een vriend van me gehad heb (dus niet teveel aub alleen de liefhebbers).

waarom onderweg versnijden? omdat je dan minder moet smokkelen,

ze gaan zelfs zover dat ze ipv 100 gram plakken maken, 95 gram maken,

op een kilo maakt dat al 50 gram op 20 kilo kun je zelf al rekenen,

dit enkel om aan te tonen dat het wel gebeurd

 

en waarom het niet in de bergen gebeurd het versnijden?

gewoon omdat ze die versnij grondstoffen niet voorhanden hebben,

enkel knipafval en zand wat niet zo bijster ongezond is ivm silicium dat ze op wiet strooien

 

en waarom kan jij enkel goeie hash hebben??? :bier

kheb namelijk ook zulke vrienden :smoke

als je me nu nog steeds niet geloofd, dan is dat jou zaak ;)

 

en ik ben wel eens benieuw wat je bedoeld met "border hash"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop juist liever in shops omdat de straatweed vaak rommel is zoals men hier zegt. Je betaalt 5 € de gram en voor een "quinze" (15€) heb je nog geen 2.5 gr.

Wel kut dat shops dit ook durven doen.

Ik vraag altijd eerst om de weed te mogen zien. Zeker als je dure vraagt want ze kunnen je eendert wat geven. In Bergen op Zoom ga ik nooit omdat het vroeg sluit (20:00 uur), er weinig shops zijn en ik van meer mensen hoor dat het kutweed is.

Probleem is dat men soms ook 'kruimel' weed geeft terwijl ik liever dikke toppen wil.

Ik heb voor mezelf die problemen proberen te reduceren door shops te proberen en rondgehoord (ook op internet) welke best te vermijden zijn. Merk op dat het vaak dezelfde shops zijn die dit doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn ervaring is dat de wiet in de coffeeshops gewoon in 8 van de 10 gevallen kutwiet is,

in ieder geval in de rynmond.

als je met zulk soort wiet bij een afnemer komt dan lacht ie je uit,

of wil je niet meer dan 1000 euro voor zulke wiet geven.

 

als ik nu wiet koop,kijk ik eerst hoe t er uit ziet,

als t slecht is zeg ik gewoon dat ik wel weer terug kom als ze goede wiet hebben.

dan moet ik 5 coffeeshops af gaan voor ik goede wiet heb.

 

ze zijn daar niet blij mee,de meesten schamen zich om in een shop wiet af te wijzen,

daar maken shops gebruik van....

in schiedam heb je ook een shop zitten,de eerste keer geven ze je een ruim vol zakje wiet van uitmuntende kwaliteitwiet,daarna geven ze je weinig en klotewiet vol chemische teringzooi.

pas op wat je koopt,zal ik maar zeggen,weet wat je koopt.....

 

wel,ik heb daar schijt aan,het is toch 20 euro wat je neerlegt.

en dan wens ik goede wiet te krygen,al is het niet goed koop ik t niet.

wie staat er dan het meest voor lul,

ik die voor niets naar de shop gereisd ben,

of de eigenaar die hem verweten wordt dat zn wiet slecht is dus dat ik dan ergens anders heen ga?

 

 

geloof mij nou maar,die shopeigenaar staat het meeste voor lul,vooral als klanten het ook horen hoe je t afwijst.

lekker voor hem,mij heb t ook een reis gekost,benzine is tegenwoordig ook niet bepaald gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

high,

we have the same problem over here in germany and also some shops in venlo (huzur33 and oase/roots) are selling these unclean waste :) i've heard that they have the same shit in switzerland and austria...

for example some photos with and whithout these glass- or sandpowder or whatever it is

 

clean

 

unclean

 

greetings from the german border area

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zo'n beetje een aantal bladzijdes lopen doorkachelen met mijn leeskunsten ennuhh het valt me op dat er word gepraat over dat shops die rotzooi verkopen met TL gruis erin. ik denk zelf dat de shop dat dus echt niet op de naam wilt hebben rusten, ik bedoel dat is tog waar het zaakje om draaid de verkoop van de wiet.

Proeven ze zelf dan niet eerst voor ofzo of het wel goed spul is... of laten ze proeven met een onbewerkt sampel en geven ze dan de zak met Tl gruis erin af... Ik denk dat de leverancier het ook moet versieren wil de shop het van hem overnemen.

 

Maar TL gruis, welke zieke geest verzint zoiets om in feite glas in iets te stoppen wat je door je longen moet zuigen.. lijkt me geen pretje om stukjes glas in je longen te krijgen wie weet hoe lang dat nog in je longen blijft zitten, denk dat het op korte termijn weinig effect heeft maar hoe langer het in je longen blijft zitten vrijven en schuren en sijden als het ware dat je er op den lange duur niet blij van word.

 

Dus ik zeg mensen kijk uit wat je koopt, koop het gewoon van je kameraad die er 5 heeft staan. weet je altijd dat het spul in ieder geval deugt. Misschien is het thc gehalte van een iets lager kaliber maar dan rook je er maar 2 in plaats van 1 :)

 

En wat verdien je er nou mee op 1 kilo... 50/75 gram extra aan tl gruis? 150/200 euro? is tog van de zotte!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
high,

we have the same problem over here in germany and also some shops in venlo (huzur33 and oase/roots) are selling these unclean waste :offtopic i've heard that they have the same shit in switzerland and austria...

for example some photos with and whithout these glass- or sandpowder or whatever it is

 

clean

 

unclean

 

greetings from the german border area

 

 

ENG.:

Damn that's some cold shit druguser!! I don't smoke bud, but I grow it myself. If I must say by the looks of it, it doesn't look like normal marijhauna to me with that glass waste on it. I think some people agree with me that it's not that difficult to sepparate good from the bad... afterall it feels diffarent I think..

And then an other thing, If I would Smoke bud that looked like it was build like 50% THC and 50% plant waste I would be verry carefull, with normal procedures you can never preduce a plant with this amount of THC so it must be something chemical or in this case... someting else like glass/sand or what ever, and I dont think you wanna smoke none of these..

 

greetz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ENG.:

Damn that's some cold shit druguser!! I don't smoke bud, but I grow it myself. If I must say by the looks of it, it doesn't look like normal marijhauna to me with that glass waste on it. I think some people agree with me that it's not that difficult to sepparate good from the bad... afterall it feels diffarent I think..

And then an other thing, If I would Smoke bud that looked like it was build like 50% THC and 50% plant waste I would be verry carefull, with normal procedures you can never preduce a plant with this amount of THC so it must be something chemical or in this case... someting else like glass/sand or what ever, and I dont think you wanna smoke none of these..

 

greetz :offtopic

yeah you`re right, as a consumer with some experience you can distinguish good clean and unclean weed, but even then you don't always see that at first sight. however i hope the people who act like that and pollute their customers loungs with that crab will burn in hell! :)

 

greetings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thats why the people that smoke bud most of the time grow it themselves here in the netherlands, Its saver cuz you then know what you smoke, its more like a hobby it's fun to do plus it's cheap

We in the netherlands can have 5 plants without to much problems with the law, so calculate your profit with only one plant times 5 you have enough weed for the rest of the year and maybe next year to if you smoke it all by yourselve. And thats all is verry cheap with a 100 euro's you can grow yourselve some bags full of that shit, sell some to your local coffeeshop and keep the rest for yoself to smoke, or smoke some with yo dogs :whistling

 

I can't think up any better way to smoke a blunt without any worries :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel fijn dat ik hier terecht kwam via google!!! Dit heeft me echt enorm geholpen!!!!

 

Gisteravond ging ik naar coffeeshop Alien in Steenwijk, ik vraag dan altijd om te laten zien wat ze hebben. Ik koos uiteindelijk voor Sneeuwwitje. Op het eerste oog (en in een vrij donkere ambiance) leek mij dit een top-wietje!

Toen ik thuis kwam en de wiet onder een felle lamp nog eens goed bekeek (ik ben 26, rook wiet al bijna net zolang :P en ben nou eenmaal een echte liefhebber van wiet!!) zag ik dus ook van die veel te mooie "glitters" die ook in de verste verte niet op thc lijkt! Dus..... checken op internet!!

Vervolgens kwam ik hier terecht en ben me rot geschrokken!!!! Nadat ik alles had gelezen en zelfs de plaatjes had bekeken wist ik zeker dat ik dit ook heb. Godzijdank had ik het nog niet gerookt!!!

Ik heb er toen meteen een joint van gedraaid en hem zonder mijn longen (nog meer) te mishandelen aangestoken. Dat wil zeggen dat ik er een aansteker bij heb gehouden totdat er een stuk goed was verbrand!!! Vervolgens heb ik wat van dat as op mijn bureau gelegd en ben er met een naald in gaan lopen zoeken. Ik heb as nog nooit zo mooi zien glitteren!! Al die "glitters" zaten er nog gewoon bij!!! Die had ik anders dus rechtstreeks mijn longen in gezogen!!!!!! Daarna heb ik het zakje met de wiet flink geschud en na korte tijd zag je al die rotzooi onder in het zakje zitten. Toen heb ik dat uit het zakje gehaald, in mijn glazen asbak gedaan met wat water, om te kijken of het op wilde lossen... niet dus! Toen ik er met mijn vinger door ging kon je die rotzooi op het glas van de asbak horen krassen en als ik er met een nagel op drukte schoot het weg!

Vandaag ben ik direct toen de shop weer open ging terug gegaan. Terwijl ik vertelde wat mijn probleem is merkte ik al dat ze begrepen waar ik voor kwam. Nadat ik ook de wiet en de gedraaide en aangestoken joint wilde pakken om te laten zien waar het om ging, kwamen ze al direct met het voorstel om me nieuwe wiet te geven!!! Ik wilde toch eigenlijk wel wat meer horen dan dat ik alleen maar nieuwe wiet meekreeg, dus ging ik verder en deed het zakje met wiet open en trok er een top uit. Nog voor ik het goed en wel onder een lampje kon houden werd mij alweer vertelt dat er niets te zien was en welke wiet ik nou wilde! Deze coffeeshop weet dus duidelijk waar ze mee bezig zijn, of de persoon in kwestie moet zich wel heel erg bekommeren om mijn gezondheid en zich dus echt zijn rotgeschrokken!? Echter geloof ik daar geen reet van!! Ik ken deze persoon verder totaal niet en dus zal deze om mij (anno 2006) geen reet geven!!!!!

Het leek me toen wel duidelijk dat ik hier niet te horen kreeg wat ik horen wilde, dus probeerde ik natuurlijk nog om gewoon mijn centjes terug te krijgen maar dit was helaas niet meer mogelijk. Ik mocht alleen een nieuwe uitzoeken. Om toch nog maar even te laten merken dat ik het er niet mee eens was nam ik hier uitgebreid de tijd voor, waardoor de rij achter me toch al snel begon te groeien. Rustig liet me nog maar eens alles goed bekijken en koos uiteindelijk maar voor dat waarvan ik zeker wist dat die glitterzooi er niet opzat. Vervolgens draai ik me om en hoor ik gewoon dat dezelfde wiet waarvan ik net nog zeg dat er zooi in zit, waarschijnlijk glasvezels, aangeprezen word als toppertje aan de volgende klant!!!!!!

Dat was precies het zetje dat ik nodig had dus rechtstreeks naar het politiebureau om te kijken wat ik er daar mee kon. Dat is toch best wel vreemd hoor!! Gewoon het politiebureau in lopen en zeggen dat je genaaid bent met je wiet!!! Echter werd ik wel direct serieus genomen, terwijl de vrouwelijke agente die me te woord stond, er nog nooit van had gehoord. Nadat ze me nog even aanhoorde en ik alles had verteld, vond ze het toch wel serieus en zei dat ze mijn gegevens wou, zodat er contact door de "drugs-pliessies" met mij opgenomen kon worden!! Ik heb haar alles toen maar gegeven alleen mijn 06 weet ik niet uit mijn hoofd ( :whistling :no )!!!!

Morgen moet ik dus nog even terug. Zodra ik er ben geweest horen jullie het.

 

Greatz King Ener.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd of de politie nog verdere stappen onderneemt tegen die geraffineerde coffee shop!

 

Gr Mike.

 

(kunnen we geen lijst beginnen met coffeeshop namen/adressen waar ze zulke zooi verkopen?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede zet King! Als iedere gebruiker protesteert bij ongezonde wiet zal de markt meer richting op gezonde wijze geteelde produkten gaan...

 

Bij aangifte bij de politie moet je jouw naam achterlaten... anoniem aangiftes zijn minder krachtig... maar als jouw naam op de aangifte staat, mag de verdachte deze opvragen... zo komen die lui ook te weten wie en waarom aangifte gedaan heeft... het is hun recht om zich te kunnen verdedigen... maar het 'slachtoffer' zou toch meer bescherming mogen genieten? Pas op dat je niet bedreigd wordt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goede zet King! Als iedere gebruiker protesteert bij ongezonde wiet zal de markt meer richting op gezonde wijze geteelde produkten gaan...

 

Bij aangifte bij de politie moet je jouw naam achterlaten... anoniem aangiftes zijn minder krachtig... maar als jouw naam op de aangifte staat, mag de verdachte deze opvragen... zo komen die lui ook te weten wie en waarom aangifte gedaan heeft... het is hun recht om zich te kunnen verdedigen... maar het 'slachtoffer' zou toch meer bescherming mogen genieten? Pas op dat je niet bedreigd wordt!

 

 

Dank je!! Iemand moet het doen!!

Het kan toch niet zo zijn dat we straks allemaal kapot gaan aan iets waar we plezier van zouden moeten hebben?

Er is trouwens nog geen officiele aangifte gedaan!! Aangezien de dame die mij gisteren te woord stond niet echt wist wat ze hiermee aan moest buiten het feit dat het om oplichting gaat!! Dat is voor mij echter niets nieuws, omdat de prijs/kwaliteit verhouding tegenwoordig alleen nog maar gunstig is voor de kwekers en de coffeeshops! Dus genaaid word je altijd!

Maar goed..., ze wilde dus mijn gegevens, zodat iemand van de afdeling drugs (zo zij ze het letterlijk) contact met mij kon opnemen om te kijken wat ze hier mee kunnen.

Voor wat die bedreigingen betreft laat ik me echt niet tegenhouden!! Ik laat me door die gasten geen glasvezel, of wat voor zooi dan ook, in mijn longen stoppen!!!

Als ik deze wiet van iemand die ik ken had gekocht had hij waarschijnlijk op een best portie klappen kunnen rekenen! Aangezien ik deze wiet in een coffeeshop heb gekocht en deze ook nog eens van een vrouw is, ligt dat dus wat anders. Daarom ben ik er dus mee naar de politie te gaan!!!

Ook weet half (blowend) Steenwijk het inmiddels en kan ik me niet voorstellen dat die liever die zooi in hun longen willen dan dat die zaak eventueel gesloten word, aangezien iedereen altijd maar loopt te zeiken dat de kwaliteit in vergelijking met de prijs veel te laag is. De echte liefhebbers halen hun wiet nu al zoveel mogelijk buiten Steenwijk!!!

Ik ga hier dus echt wel mee verder!! En ik hoop dat ik hierdoor ook andere mensen aanspoor om hetzelfde te doen!!! Het gaat hier namelijk om onze gezondheid!!!

 

Greetz King Ener

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt wel zielig, het enige veilige dat je met zulke wiet kan doen is verdampen.... Zoals gezegd, controleer altijd je wiet voor je de shop verlaat.... Of ga kopen bij een degelijke coffeeshop...

 

Ze verdienen mooi geld maar willen er toch telkens nog meer....Een coffeeshop kunnen hebben is al uitzonderlijk, ze zouden er trots op moeten zijn en die zaak goed uitbouwen... Jammer genoeg werden vroeger licenties zomaar aan iedereen die het wou uitgedeeld daarom dat heel wat ongure types coffeeshops in handen kregen...

 

Nu ja ik denk dat het als coffeeshop niet makkelijk is om een goede toevoer van kwaliteitswiet te hebben... Dus moeten ze zaken doen met "criminelen"... Ik denk dat ze liever slechte wiet verkopen dan geen wiet te verkopen omdat er geen goeie is.... Nou ja je moet al een redelijke tuin hebben om een coffeeshop enkele weken te voorzien... Dus je bent een op geld belust zwijn en maakt van je 20 kg 23 kg dus heb je mooi verdiend....

 

Een manier om dit te stoppen een volledige boycot en verspreiding van info over deze shops.... Zorgen dat er geen klanten meer komen tot ze niet anders kunnen...

 

Jammer genoeg blijven mensen deze brol steeds kopen, keer op keer... Zolang ze het kwijtraken blijven ze het doen...

 

Nu ja, ik koop al jaren geen wiet meer.... Is weer een goede reden om je moeder te overhalen om je eigen wietje te kweken... Enkele plantjes want je wilt toch niet dat ik ziek wordt ma? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoyo,

 

Nadat ik melding heb gemaakt bij de politie heb ik tot nu toe nog niets van ze vernomen, maar inmiddels kom ik dezelfde wiet in steeds meer coffeeshops tegen!! En als ik zeg dezelfde dan bedoel ik ook precies dezelfde!!!

Ik ben natuurlijk, nadat ik genaaid werd in Steenwijk, meteen naar een andere shop gegaan. Ook bij deze kwam ik, in veel mindere mate maar toch, dezelfde "glitters" tegen en gister bij weer en andere coffeeshop kreeg ik PRECIES dezelfde rotzooi als bij Alien in Steenwijk!!! Helaas kon ik dit wederom in de coffeeshop zelf nog niet vaststellen, doordat wederom het licht wel weer heel laag stond en de glitters dus simpelweg niet genoeg licht kregen om te glitteren.

Sinds ik deze rotzooi-wiet voor het eerst kocht (anderhalve week geleden) ), ben ik nog maar 1 keer schone wiet tegengekomen!! Hiervoor moest ik echter wel helemaal naar Harderwijk (coffeeshop Liberty)!!!! Dat is bijna een uur met de trein!!!

Ik heb het idee dat het een rage begint te worden! En dat degene die deze rotzooi kweekt toch wel een grote is, aangezien ik het overal tegenkom!! Inmiddels heb ik genoeg van die rotzooi, maar vrees ik dat dit niet meer op gaat houden.

Het zou mooi zijn als er meer mensen met dit problem op de proppen zouden komen, zodat ik wat meer steun in deze krijg en eventueel samen met anderen kan kijken hoe dit op te lossen is. Inmiddels heb ik namelijk al gauw zo'n 100 euro verneukt en ben ik het nu echt spuugzat!!!

Ik vrees toch dat het hier om een "grote" en misschien wel bekende kweker gaat!! Als dat zo is, word het voor deze dus makkelijker om mij "buitenspel" te zetten.

Vandaar dat ik bij deze jullie hulp vraag, om te kijken wat ik er nog mee kan! In mijn eentje vrees ik namelijk niet dat ik dit op ga kunnen lossen!!

 

Greatz King Ener.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...