Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Staff

What The F#*@ Zit Er Tussen Mijn Weed??

Recommended Posts

Guest Staff

Ik kwam thuis, deed me zakje open, legde blaadje klaar en tabak erin. Ik neem een topje in mijn handen en begin het te verkruimelen. Plots valt mijn oog op de oogverblindende glinsteringen die van men weed komen. Het lijkt alsof ie met diamantjes besprenkelt is. :D Het is de eerste keer dat ik zoiets zag, ik vond het al verdacht dus ik neem er wat vanop mijn vingers tussen mijn tanden en bijt er lichtjes op. Het zijn verdomme net echte stukjes glas zo klein als kristallen, ik denk dat ik zelf een stukje tand kwijt ben.

Ik kreeg al rare gedachten over die verhaaltjes van "bespoten weed", maar besloot toch de joint op te roken. (t'was nodig :P :P ) Ik werd wel high en kreeg geen koppijn, maar dat spul smaakte naar vuilbak. echt om van te rotten :lol:

 

sinsdien, enkele weken geleden, gebeurt het regelmatig dat ik van die superkristallen tussen men spul vind die dan gepaard gaan met die ontzettend slechte smaak en maak we toch wel zorgen of dit bijvoorbeeld geen restanten van bestrijdingsmiddelen zijn ofzo.

Kan iemand me vertellen wat ik in mijn longen aan het zuigen ben?

 

grtz

Edited by Staff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal wel die shit zijn waar die gozer dat topic over geopend had.

 

Van die zooi dat je wietje zwaarder word. Heb m hier ook niet meer gezien sinsdien.

 

BEETJE RAAR.

 

Succes Staff.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had een tyd terug ook ergens een zakkie wiet gekocht,

de wiet zag er spierwit uit(of t echte thc was weet ik niet),

het had een zeep/chemisch achtige geur,

het proefde zeepachtig,

en 2 uur later had ik koppijn die een paar uur duurde,niet normaal meer.

volgens mij was die wiet bespoten met dat spul waar die ene gozer dat topic over geopend had.

normaal geef ik soms wel eens een zakje wiet weg als ik t zelf niet lekker vindt,maar dit heb ik rechtstreeks door de plee gespoeld dat niemand het meer kan roken,wat een pleuriszooi.

schandalig dat dat soort spul verkocht wordt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

En teruggaan naar de shop waar je het hebt gekocht? Ik zou wel eens willen horen wat zo'n shopeigenaar heeft te vertellen dan. Want in dat artikel in de highlife stonden een paar shopeigenaren die donders goed wisten te herkennen wat verzwaarde wiet was. Dus als een shop het dan verkoopt, doen ze dat bewust. En dat vind ik wel heel kwalijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ik eigenlijk moeten doen,misschien wist ie t echt niet maar als hij t wel degelijk wist kent ie van mij de pijpzeikziekte krygen.

ik koop in ieder geval niets meer van m,en mn kennissen heb ik ook gewaarschuwd.ik was niet de enigste met koppijn,2 anderen heb ik er ook over horen klagen.

ik kan me ook wel iets vaags herrineren van pakweg 14 jaar geleden.

toen was er ook wiet in omloop bij ons in de buurt met een soort papierachtigspul met een grys laagje er overheen van minder dan 1 vierkante millimeter er door heen gemengd(door de wiet).

wat dit voor spul was weet ik nog steeds niet,maar goed was t niet.

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het maar geen gemalen tl-buis is !!!

Dat doen ze bij coke namelijk ook wel eens.

glinstert prachtig,keihard en nog gewicht ook!!

 

Opknopen die gasten :lol:

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zoiets mee zou maken, zou ik duidelijk terug gaan naar die shop om verhaal te halen. Waarschijnlijk is het zoals al gezegd een stofje dat je wiet 'zwaarder' maakt. Het blijven klootzakken soms om dat er in te gooien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

wat ik me dan afvraag is hoe ze dat spul tussen je weed krijgen, want zelf binnenin de dikste toppen vind je dat goedje terug. Ik sanp niet dat ze zoiets bewust doen, wie weet dat de gevolgen zijn voor je gezondheid.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je denkt toch niet dat ze jouw gezondheid belangrijker vinden dan hun eigen poen he :P

 

Zijn gewoon criminelen.

Nogmaal: ophangen die gasten :lol:

 

tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, de shops die verneukt wiet verkopen moeten opgedoekt en publiek gemaakt worden om te verhinderen dat ze verder kunnen handelen met hun zieke zaakjes.

 

Misschien is het geen slecht idee om een topic te openen waar mensen die op zo'n manier geript zijn vermelden waar ze het gekocht hebben. Dan moet dit wel met glasharde bewijzen zoals bij deze het geval is en niet bij vage vermoedens.

 

Greetz tjieler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen het geen zouten zijn die de plant zelf afscheid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Het smaakt in ieder geval niet zout en lost ook niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn waarschijnlijk gemalen tl buizen! :lol:

 

Heb hier nl ook al verhalen over gehoord. :P

 

Daarom kun je als roker(ster) maar beter (5) plantjes zelf kweken,dan weet je tenminste wat erinzit! :P

 

kusjes fotografe

 

 

p.s. is vrij makkelijk te zien door ff te kloppen met de top valt t (tl) gruis eruit. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

gemalen tl biuzen???

zelf als dat zo is, hoe krijgen ze die kristallen dan binnenin je toppen?

 

Ik heb ook al is gezien dat er allemaal van die kleine witte bolletjes inzitten. gaat meestal gepaard met zwarte schilfertjes, het lijkt op tabak, maar is ook weer klote hard!! iemand dit al tegengekomen?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
gemalen tl biuzen???

zelf als dat zo is, hoe krijgen ze die kristallen dan binnenin je toppen?

 

 

grtz

 

Door met een ventilator het in de natte wiet te blazen. Er zou nu ook massaal natte wiet opgekocht worden om die zo dan te bewerken met verschillende soorten toevoegingen zoals behanglijm (poeder) . Deze info haal ik uit de Highlife.

 

Greetz tjieler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gemalen tl-buis is al jaren bekend in de coke wereld.

De coke gaat er mooi van glinsteren en de gebruiker denkt dus dat hij goeie zuivere cocaine heeft.

Als je het snuift krijg je ook vreselijke hoofdpijn en een bloedneus natuurlijk.

Wiet gaat dus ook mooi glinsteren en je denkt dat je een wietje met een hoop thc hebt :lol:

 

 

En zoals tjieler al schreef,

dat is de reden dat ze tegenwoordig graag natte wiet kopen ja

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tering , niet normaal. k zou t zakkie aan een baksteen binden en t bij die coffeeshop door t raam pleuren.....but thats only my 2 cts... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

ik snap gewoon niet hoe je dat op je geweten kan hebben.

Het is niet bepaald van een shop, maar van verschillende. Ik ben van belgie en ga dus rond de grensstreek mijn rookwaar halen. Ik ben het al op meerdere plaatsen tegengekomen, vooral hier in belgie.

Ik ben nogal kritisch en kijk altijd goed naar wat ik gekocht heb, maar weinig rokers beseffen wat ze aan het inhaleren zijn denk ik. Je hebt geen idee hoeveel van dat spul hier in omloop is...

Ik dacht eerst dat het misschien een gevolg was van problemen tijdens de kweek, maar nu ik weet wat voor gif ze er in zwieren ben ik echt gedegouteert. :lol:

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een beetje jammer geeft de staat weer een stok om mee te slaan

gooien dus zo eigen glazen in

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zulk soort wiet nooit aan iemand verkopen.

een keer had ik 1 kilo natte wiet weggegooid omdat t vol budrot zat(die mn oude ex buurman 1 uurtje later uit de vuilcontainer gevist heb),ik rook geen rommel,en laat het anderen ook zeker niet roken,dan gooi ik t liever weg.

zonde,maar beter als met iemands gezondheid lopen klooien voor een paar centen.

zoals ook wiet met voedingsresten,hebben ze dat wel eens onderzocht,of je op de lange duur geen ziekte zoals ----EDIT---- of iets anders verschrikkelijks kan oplopen.

 

laat ons nou lekker onze eigen wiet maar verbouwen,dan hebben we tenminste geen opgefokte,te kort gebloeide wiet vol voedingsresten en vergif er over heen gespoten,of het ''zogenaamde''thc spray waar je wel een soort stoned van wordt maar ook een berg koppijn waar je niet vrolijk van wordt.

 

nogmaals,schandalig dat dat verkocht wordt,als donner of een van zn kanuiten hier lucht van krygt,hebben ze weer een poot om op te staan,dankzij dit soort lieden die een knaak extra willen verdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders geef je die lui toch aan? Volgens mij kun je makkelijk een dikke bal winst er uit vissen ... Anders stuur je het hierheen dan ga ik het wel checken in het labo op samensteling..heb ik weer even wat te doen..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...