Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
upinsmoke86

Voeding En Lamp

Recommended Posts

kheb 3 haze planten staan (weet niet welke)ze zijn nu 83 cm en zijn gestopt met groeien 1te is achtergebleven en is maar 40 cm :P

 

ik kweek in de kelder en gebruik voeding en dergelijke van canna:

terra vega(groei)

terra flores(bloei)

pk13/14(nog niet gebruikt)

ph- voor groei en bloei en ph+

ik gebruik een 400W lamp philips son T-plus

een koolstoffilter van 250 kuub en een afzuiger van 250 kuub(niet rechstreeks erop aangeloten ,met slang als tussenstuk)

heb een gat voor verse lucht,en een ventilator die dag en nacht draait, LV hou ik in de bloei tussen de 44 en de 56 ,temp ligt tussen de 25 graden en 28 graden overdag maar snachts rond de 16.8 hoogstens 17 :lol: graden ,ik laat de afzuiging snachts al uitgaan met een timer zodat de warmte wat binnen blijft

 

http://www.wietforum.nl/index.php?act=mo..._album&album=74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit een verslag(je had toch al een verslag staan)? Of een vraag? Of een mededeling?

Share this post


Link to post
Share on other sites

srr had deze fout gezet deze moest eigelijk bij de haze fotos (beetje stoned :lol: :P )dit is een verslag met een vraag eigelijk :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm je hebt namelijk een aantal "verslagen" staan... Dus hier gaat een slotje op...

 

Probeer 1 algemeen verslag te maken, heb je vragen stel ze daar of open een nieuw topic met die ene vraag... 5 verschillende verslagen maakt het er niet overzichtelijker op...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...