Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kingmokum

Kut Weer

Recommended Posts

mijn plantjes groeien gewoon lekker hard, k zet ze in de tuin beetje uit de wind en waar het meeste zon is.. misschien in zuid limburg een ander werelddeel:) maarja. is de wietplant geen subtropische plant ofzo? :lol: anders komt al die regen wel van pas..... hahaha. maarja het moet nou echt niet kouder worden, want ik wil ze volgende week in de losse grond hebben... gvd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad is het haast een sub-tropische plant ,maar niet helemaal . De tropen zijn een stuk vochtiger dan de gebieden waar Cannabis oorspronkelijk vandaan komt . In die gebieden regent het soms maanden niet . De planten doen het daar perfect omdat ze met hun wortels diep genoeg gaan om water te drinken.

 

Probeer (wanneer je plant zo'n 50 cm is ) de grond rond de stam droog te houden ,dat heeft belangrijke voordelen !!! oa dat ze veel steviger in de grond gaan staan als gevolg van beter ontwikkelde (pen)wortel.

 

Een continu vochtige bovenste laag grond is alles behalve natuurlijk voor de plant !

Net als mensen en dieren produceren ook planten afval stoffen ,deze komen boven in de grond rond de stam terecht. Probeer het terug spoelen van deze stoffen (naar de drinkwortels) te voorkomen door anders te bewateren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een klote weer zeg, heb vorige maandag wat stekken naar buiten gedaan maar zijn nog niets tot weinig gegroeid ook al een paar stekken die helemaal in elkaar zakken van dat kut weer :lol:

 

 

Heb thuis nog 5 op balkon staan maar heb ze van de week maar continu onder TL lamp gehad, zijn wel wat gegroeid en voller geworden gelukkig.

 

Maar zal ik ze nu buiten droog op balkon laten staan of binnen onder TL verlichting??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben vandaag voor het eerst eens het zonlicht gezien ze genieten er wel van :lol:

Bij 1 heb ik een boterhamzakje eroverheen gedaan en van binnen nat gesprayd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat een klote weer zeg, heb vorige maandag wat stekken naar buiten gedaan maar zijn nog niets tot weinig gegroeid ook al een paar stekken die helemaal in elkaar zakken van dat kut weer :o

Heb thuis nog 5 op balkon staan maar heb ze van de week maar continu onder TL lamp gehad, zijn wel wat gegroeid en voller geworden gelukkig.

 

Maar zal ik ze nu buiten droog op balkon laten staan of binnen onder TL verlichting??

 

Buiten zetten als ze daar niet verzuipen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zag vanmorgen op de duitse televisie dat het er sneeuwde!!! :D :o ik weet niet precies waar, maar er lag echt een pak sneeuw. :o arme duitsers eerst dit en straks het wk waar ze door iedereen worden ingemaakt :rofl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zag gisteren hagel in de regio utrecht, nou staan mijn planten daar niet alleen hagel lijkt mij niet echt bevordelijk voor ze

 

gelukkig wordt het na zondag beter( zegt men)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gelukkig wordt het na zondag beter( zegt men)

jup, na hemelvaart mooi weer :o

 

volgens de voorspellingen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zondag, haha dan krijg ik op zondag mooi weer voor m'n verjaardag aaight! Hopen dat het idd echt beter word.. want dit vinden we niet leuk..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zo ook een stuk minder zin om naar pinkpop te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw er ligt idd sneeuw in duitsland en juist waar het nederlands elftal is neergestreken zag ik op het nieuws,

 

heb medelijden met de duitse buitenkwekers ( als die er al zijn)

Edited by tcjr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij mag het heel de zomer dit weer bljven.

Als de nazomer maar knald!

Dan heb ik lekkere dikke stammen door de wind!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou als het dit weer blijft zal ik niet meer dan 1 gram per plant halen, ze groeien echt amper met dit weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gooi ik al mijn stekken naar binnen , Zie ze helemaal opfleuren :o

 

Wordt ik s`ochtens wakker :D

 

Zijn er drie door mijn kat tot stokjes omgetoverd ;)

 

Geloof me ik vindt het een lief beest , maar op zo moment denk je toch de raarste dingen als je hem zijn bek ziet aflikken :rofl

 

Het is niet de 1ste keer dat dat monster een aanval doet op mijn planten.

 

Ben benieuwd of meer mensen dit hebben meegemaakt , geloof niet dat enkel mijn kat er gek op is om mijn planten op te knagen.

 

Maar om niet teveel offtopic te raken , de weer vooruitzichten zien er voorlopig goed voor het weekeinde 18 tot 19 graden met een heerlijk zonnetje ( Bron hxxp://www.weeronline.nl ) laten we het hopen :o .

Share this post


Link to post
Share on other sites

weeronline is erg positief moet ik zeggen, maar goed laten we het hopen

 

BTW mijn hond eet gras maar van een kat met een voorkeur voor cannabis heb ik nog nooit gehoord.

 

 

 

 

heb mijn dames al drie dagen niet meer gezien en dat duurt nog tot vrijdag......... kan niet wachten

 

 

ps heb je een foto? ........ van hoe je die kat bewerkt?

Edited by tcjr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal morgen wel even een paar foto`s maken van de schade en de dader.

 

Ik heb in het verleden zelfs bakken katten gras gekocht maar zijn voorkeur hoef je niet te raden ( Cannabis dus )

 

Mischien een leuke start voor een nieuwe topic Ik en mijn Space kat :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben benieuwd of meer mensen dit hebben meegemaakt , geloof niet dat enkel mijn kat er gek op is om mijn planten op te knagen.

 

Hier precies hetzelfde: onze katten hebben tientallen plantjes om uit te kiezen, maar nemen altijd de wietplantjes te grazen! Ik moet ze echt met gaas beschermen, anders blijft er niks van over. Ook de hond heeft er een meer dan gemiddelde belangstelling voor en het is maar goed dat 'ie niet zo groot is. Hij komt ook altijd lekker meesnuiven als ik een jointje zit te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem aan dat je `m tegenwoordig cannabis noemt? de cannakat. maar het weer is nog steeds kut

om even bij het topic te blijven

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik neem aan dat je `m tegenwoordig cannabis noemt? de cannakat. maar het weer is nog steeds kut

om even bij het topic te blijven

 

Ik had er 2 Mellow & Gabber "Mellow" is uiteraard overgebleven en gabber is er al een paar jaar vandoor.

 

Maar ja de naam zegt al genoeg :o

 

Maar ik zie het al er zijn meer van die Grass eters , En wat Jan de Ripper al zei hij gaat enkel voor de Cannabis

terwijl er genoeg te eten valt.

 

Ik heb ze nu bescherm met Alufolie achter voor dat kleine beetje zon af en toe en voorkant de zon kant met doorzichtig plastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo kan het gezeur nu over zijn?

Men verwacht eind Mei al een keiharde zomer.

We zitten net in Juni hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...