Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snipen

Coffeeshop Bergen Op Zoom

Recommended Posts

ey,

 

ik ga binnekort naar bergen op zoom,en had graag een goeie coffeeshop opgezocht :lol:

 

ik wil net als iedereen denk ik,goeie weed maar ook nette grammetjes!

dus welke raden jullie me aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je goede weed wilt, kan je het beste naar coffeeshop sahara gaan, ze wegen wel perfect af dus je krijgt niet meer ofzo...

coffeeshop miami heeft de laatste tijd ook wel terug goede weed en de hoeveelheid valt hier ook mee, ma van tijd zeggen ze zelf dat ze geen droge wiet hebben...

En voor goede hashies moet je bij coffeeshop kinky corner zijn

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je goede weed wilt, kan je het beste naar coffeeshop sahara gaan, ze wegen wel perfect af dus je krijgt niet meer ofzo...

coffeeshop miami heeft de laatste tijd ook wel terug goede weed en de hoeveelheid valt hier ook mee, ma van tijd zeggen ze zelf dat ze geen droge wiet hebben...

En voor goede hashies moet je bij coffeeshop kinky corner zijn

 

:lol:

 

 

Nee, voor wiet moet je in International zijn. Bescheiden maar goed, en de beste van het stadje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je goede weed wilt, kan je het beste naar coffeeshop sahara gaan, ze wegen wel perfect af dus je krijgt niet meer ofzo...

coffeeshop miami heeft de laatste tijd ook wel terug goede weed en de hoeveelheid valt hier ook mee, ma van tijd zeggen ze zelf dat ze geen droge wiet hebben...

En voor goede hashies moet je bij coffeeshop kinky corner zijn

 

:lol:

in shop sahara ben ik vroeger al eens geweest.

toen hadden zen er maar 3 soorten weed sensi,haway en nog eentje...

maar het was wel goeie weed :P

ik kreeg er toen ook heel goed,was 9 gulden de gram geloof ik.

 

 

international.is dit niet een toeristenshop die slecht geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee, voor wiet moet je in International zijn. Bescheiden maar goed, en de beste van het stadje.

ik heb toch een andere ervaring met weed van de international, ik heb er nog nooit echt droge weed gehad en dat terwijl ik er steeds achter vraag als ik weed koop (ik word aggressief van natte weed en lauw bier) :lol:

ik ben wel tevreden over hun hashies, niet al te zwaar, lekker rokertje en goe gegeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

B52 van weed in de sahara

en van hash hebben ze spoetnik

 

ze kunnen me wel bekoren heel erg zelfs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt het dat er 5 Shops zijn in Bergen op Zoom ?

 

Africa Auvergnestraat 34

Kinky Corner Molstraat 13

International Korenbeursplein 2

Sahara St. Catharinaplein 3

Miami Prins Bernhardlaan 92

 

Ik ben van plan binnenkort eens te gaan. Ik zou het liefst goede Haze willen, zeker kwa smaak (bv Neville Haze, Silver Haze, Mexican Haze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ondertussen in bergen op zoom geweest.

in de shara hadden ze heerlijke white-widow,vriendelijke eigenaar!

vond het alleen wat krap daarbinnen maar toch gezellig :kill:

 

in de international ben ik ook geweest,grote rip off!

kennis van me vroeg shiva aan 5 of 6 eur de gram,normaal een leuk zakje voor 50eur.leek was wat anders!

hij kreeg ong 8gr en de weed was verzwaard.

ik nam de nlx voor 6eur de gr,kreeg gewoon dezelfde weed als de shiva,had gelukkig maar 2gr gekocht in de international. een echte rip-off shop vind ik zelf.

 

ik ga tegenwoordig trug naar tilburg.daar weet ik altijd een topweedje te vinden :blink:

 

de africa is geen officiele shop,daar wil je niet komen als je een goed weedje zoekt..

al die haze soortjes die je daar opnoemt weet ik in tilburg te vinden.

eens langsgaan bij de Muze :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verzwaard? Waarmee?

 

dat hoor ik wel vaker.. meestal geruchten.. .van zand enzo.. dit soort shops moeten hangen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het leek wel zeer fijn plakkerig zand,vooral bij men maat viel het op.de dag nadien toen het zakje nog halfvol was,toen zag je duidelijk het zand aan de binnekant van het zakje plakken.

 

in de africa in boz heb ik het zelf ook al voorgehad,toen zaten er echt natte toppen in men pakje.

er zaten ook veel verschillende soorten weed onder elkaar in het pakje,witte weed,purple weed...

echt schandalig!

de inhoud van het pakje is de helft van wat je in de goede coffeeshop krijgt voor hetzelfde geld,en toch weegt het evenveel :blink:

 

ik persoonlijk vind dat de shops in bergen op zoom en roosendaal een echte rip-off zijn.

ik kom er niet meer :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben vandaag voor het eerst geweest en we hadden al file richting Antwerpen - Bergen op Zoom.

En wat die Fransen betreft; dat klopt idd. Ik heb peugeots gekke toeren zien door (oa door rood rijden).

Wat me opvalt aan Bergen op Zoom is veel minder toerisme dan pakweg Maastricht. De shops zijn niet eens vol en de prijzen zijn overal 1 à 2 € goedkoper dan in Maastricht.

We hebben drie shops gedaan. De eerste was Coffeeshop Sahara (met ruime parking), er was White whidow, PowerPlant, NLX aan 7 € en Pepsi aan 8 € /g

Ik heb 5 gr White Whidow gekocht en die is heel goed gegeven (5.2gr)

Dikke toppen, zit niks tussen, is enkel beetje nat maar ben best tevreden voor die prijs.

Ze waren er vriendelijk maar is niet gezellig om te blijven vind ik, is er slecht verlucht en meer een luchthaven bar.

Dan zijn we naar de Kinky corner (hehe zalige naam :j) geweest en die shop beviel me wel, groter en meerdere duurdere soorten zoals Mexican Haze (10€/g), Silver Haze (7.5€/g), Jack Herrer (8.5€/g) ik vond ze er best aardig. Was maar drie man aanwezig. Ik heb er van alles wat gekocht om te vergelijken.

Dan zijn we naar Coffeeshop International geweest waar ze drie soorten Weed hadden namelijk K2 (5€/g), NLX (6€/g) en een derde aan 5 € (weet niet meer dewelke).

Het gekke is dat je moet bestellen in het toilet :no

De NLX is best te pruimen kwa smaak en 'stonedheid' factor gezien zijn lage prijs :smoke

Net naast de International zijn we pizza gaan boefen in kebab ali baba en recht tegenover is er best een leuke smart shop genaamd Alladin

Best tevreden over mijn trip, enkel erg kut dat het zo vroeg sluit en je dus vaak files meepikt.

 

Conclusie: van de 12 gram weed die ik me kocht is alles wel een beetje nat (enig minpunt) maar het is niet kruimelig en er zit niks tussen en alles is correct gegeven. Ben dus best wel tevreden, Geleen is veel erger dan Bergen op Zoom.

Volgende trip is Tilburg en Breda :o

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

goeie wiet in international is zeldzaam, ook regelmatig verzwaart. Voor bergen op zoom vind ik persoonlijk sahara de beste. meestal mooie toppen en degelijke kwaliteit, maar voor een speciaal soortje moet je hier niet zijn.

Als je naar de grensstreek moet voor een rokertje raadt ik je toch aan om naar baron breda te rijden. Die hebben makkelijk 8 a 10 soortjes te verkrijgen, en allemaal goede kwaliteit. oa 3 of 4 haze soortjes, en dan nog wat witte soortjes.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
goeie wiet in international is zeldzaam, ook regelmatig verzwaart. Voor bergen op zoom vind ik persoonlijk sahara de beste. meestal mooie toppen en degelijke kwaliteit, maar voor een speciaal soortje moet je hier niet zijn.

Als je naar de grensstreek moet voor een rokertje raadt ik je toch aan om naar baron breda te rijden. Die hebben makkelijk 8 a 10 soortjes te verkrijgen, en allemaal goede kwaliteit. oa 3 of 4 haze soortjes, en dan nog wat witte soortjes.

 

grtz

 

Breda is iets verder maar dat ga ik volgende keer doen. Vermits ik max 5 gram per shop kan kopen ga ik nog andere shops dan de Baron doen. Zijn er nog shops die te voet te doen zijn in de buurt van de Baron ?

Pax de boot schijnt ook goed te zijn. Ik neem aan dat alles laat open is tot middernacht ?

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga geregeld naar Breda voor het werk.

 

De beste shops zijn :

 

Pax de boot, moeilijk te vinden maar altijd goede wiet, zeker hun A5, wel rond de 10€per gram. Hun WhiteWidow staat meestal aan 7€ voor grote buds, en 5à6€ voor kleine buds.

Baron: heeft vele soorten wiet, als je haze zoekt, neem dan hun HazeSpecial rond de 40€ voor vijf gram.

Paradijs: hele kleine shop, maar met steeds goede soorten, soms Kalimist, altijd enkele Hazes.

Purple Rain: aan het station, enkel hun Mexican Haze en Amnesia Haze vond ik lekker.

 

Andere shops :

 

Majestic: leuke coffeeshop, groot scherm, goede soorten maar geen haze.

Cats: leuke coffeeshop, soms wel haze, meestal niet. ;)

Sky: niet goed gevonden, enkel één soortje, soort WhiteWidow aan 6€

Palm Beach: weinig soorten, weinig uitstraling, veel mogelijk. :wOOt

 

 

Hoop dat dit helpt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pax de boot, moeilijk te vinden maar altijd goede wiet, zeker hun A5, wel rond de 10€per gram. Hun WhiteWidow staat meestal aan 7€ voor grote buds, en 5à6€ voor kleine buds.

Baron: heeft vele soorten wiet, als je haze zoekt, neem dan hun HazeSpecial rond de 40€ voor vijf gram.

Paradijs: hele kleine shop, maar met steeds goede soorten, soms Kalimist, altijd enkele Hazes.

Purple Rain: aan het station, enkel hun Mexican Haze en Amnesia Haze vond ik lekker.

 

Andere shops :

 

Majestic: leuke coffeeshop, groot scherm, goede soorten maar geen haze.

Cats: leuke coffeeshop, soms wel haze, meestal niet. ;)

Sky: niet goed gevonden, enkel één soortje, soort WhiteWidow aan 6€

Palm Beach: weinig soorten, weinig uitstraling, veel mogelijk. :wOOt

Hoop dat dit helpt...

 

Bedankt. Ik zal de eerste 4 doen volgende week. Ik heb een GPS en dat is best wel handig als je van shop naar shop rijdt want het is verdacht als je moet gaan rondrijden en rondvragen als een toerist <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt. Ik zal de eerste 4 doen volgende week. Ik heb een GPS en dat is best wel handig als je van shop naar shop rijdt want het is verdacht als je moet gaan rondrijden en rondvragen als een toerist :specool

 

Majestic & purple rain is in de straat van de baron als ik me niet vergis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...