Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
destroiker

Naar Welke Shop Ga Je?

Recommended Posts

naar welke shop ga jij en welke soortjes weed en hasj verkopen ze er?

ik ga bijna altijd naar een andere om eens andere soortjes te kunnen smoren!

 

nu eens zien naar welke jullie altijd gaan en wat soortje je daar koopt!!!

Edited by destroiker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan greenhouse en de dampkring wel smaken, qua aanbod dan wel te verstaan. niet dat ze ongezellig zijn als het er wat rustig is. maar een echt gezellige shop weet ik niet zijn, ik blijf er meestal nooit hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom hier in het hoge Noorden meestal gewoon in de shop waar mijn neef werkt... bedrijfleider en hoofd inkoop is die daar. Ze hebben afwisselende soortjes en houden hier ook rekening mee met de inkoop, als ze een bijzonder soortje aangeboden krijgen word ook dat ingekocht. Ze zijn momenteel opzoek naar een goede afgaan dus als iemand nog veel bio-afgaan heeft liggen, ze nemen em waarschijnlijk wel. De shop heet trouwens Sacra en is meestal wel gezellig, tafeltje, tafelvoetbal, bekenden en het is al gauw gezellig.. de afzuiging werkt trouwens ook dat draagt voor mij persoonlijk altijd sterk bij aan de sfeer :lol:

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd naar de Indian in Eindhoven. Met pas 12,5 % korting op heel het assortiment en altijd goeie shit. Geen oude bij elkaar geraapte troep, maar lekkere dikke toppen. Voor 12 euro meestal een goede dikke top, vloei en tipjes. Laatste paar keer hebben ze alleen geen K2, daar baal ik wel van. Maar Northernlight rookt ook erg lekker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja in eindhoven heb ik alleen de new wave en de pink nog maar gehad... en de ice-skuff van de pink is me wel een mega hasje :lol:

alleen in eindhoven zit alles al voorverpakt in zakjes dus je ziet niet wat je krijgt,dat vind ik wel minder!!! grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd naar de Zoo Zutphen.Ze hebben snowwithe orangebud santamaria en nog 4 andere wietjes

maar die rook ik niet.En nog 6 soortjes hasj.

En ze hebben een spaar systeem voor elke 100€ die je besteed krijg je 10€ gratis.En ze hebben altijd goede toppen wel waar voor je geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een keer wat anders ga ik altijd naar de toermalijn in tilburg.

 

Veel soortjes, leuke aanbiedingen en tot nu altijd kwaliteit gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor een keer wat anders ga ik altijd naar de toermalijn in tilburg.

 

Veel soortjes, leuke aanbiedingen en tot nu altijd kwaliteit gehad.

 

 

 

ja zeker dat vind ook wel,in tilburg heb ik ze denk allemaal wel gehad en breda denk ik toch bijna ook wel...

 

soms een een tripje naar de kust, naar terneuzen dan... de miami en de checkpoint dan! daar is het altijd wel gezellig en kun je goed zitte :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Breda kan je ook beter maar niet meer naar toe gaan, veel troep en belachelijk hoge prijzen.

 

 

Terneuzen nog nooit geweest, kom op zijn tijd wil in Joy in Dordrecht.

Afwisselend in keuze en erg gezellig, maar dat komt misschien omdat ik bijna heel mijn leven hebt gewoont

en als je elkaar lang niet is er altijd veel te vertellen en gaat de tijd te snel. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja in eindhoven heb ik alleen de new wave en de pink nog maar gehad... en de ice-skuff van de pink is me wel een mega hasje :lol:

alleen in eindhoven zit alles al voorverpakt in zakjes dus je ziet niet wat je krijgt,dat vind ik wel minder!!! grtzzz

 

Dan kan ik je echt aanraden eens naar de Indian te gaan ;-)

 

Ik heb ook wel eens zo'n voorgedraaide ice joint gerookt van de pink, werd ik goed wauws van!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor een keer wat anders ga ik altijd naar de toermalijn in tilburg.

 

Veel soortjes, leuke aanbiedingen en tot nu altijd kwaliteit gehad.

over de shops in tilburg...

toermalijn is een goede shop!ook gezellig,leuk wijfie achter de toog.

leuke menukaart.spijtig dat hun jack herrer al enkele weken op is :P

maar hun ak47 is best lekker!

 

een honderd meter verderop is coffeeshop rif.er is nooit veel volk,wel bijna altijd dezelfde klanten.

de duurste weed daar is white-widow en die kost daar maar 6.50 euro,echt lekkere weed en mooie toppen!

de andere weed soortjes waren allemaal 5 euro..

de hash kaart ziet er ook heel goed uit,en ook zeer goedkoop.

de duurste hash was cristal en moest voor 2 gram van deze ong 16 of 17 euro betalen :lol:

 

verder kom ik ook wel eens in coffeeshop africa,meer een toeristenshop maar zeer vriendelijk en is ook één van de betere shops in tilburg.

zij hebben ook een uitgebreide kaart,zeker de hash kaart.

daar had ik de laatste keer nougath(of hoe je het ook schrijft) hash van,was redelijk dure hash maar zeker niet de duurste die op de kaart stond.de hash was net klei en raad je aan deze niet te lang in je broekzak te laten want kreeg hem thuis niet meer uit het zakje :P

qwa weed zou ik niet de mexican haze nemen van de africa,deze kost ten eerste al 9 euro de gram en ten 2de er zaten veel takjes en blaadjes op de toppen.

 

in shop pasja en muze ben ik al een tijd niet meer geweest,als iemand hier nog is geweest hoor ik het graag

 

mijn bijdrage over de tilburgse shops :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kga meestal naar Liberty of Azul in Roosendaal

 

azul is beste geven standaard goeie noorderlight mee :lol: liberty is ook wel goed White widdow is daar maar 5 euro bij mij geven ze altijd wel goed mee maar bij anderen kk veel takken :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga altijd naar de muze... daar vind ik dat ze de beste keus hebben en ze het beste geven!

en de soortjes daar zijn:

jack herrer

shiva

misty

pp

speciaal haze

mexican haze

silver haze

super silver haze

neville's haze

new york diesel

 

en van de hasj

 

kristal

maroc

polm

en nog wat ben ze vergeten :P

 

zeker een shop om heen te gaan,zeker aan te raden!!! :lol:

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er vandaag geweest :lol:

was al ff geleden.

heb de neville haze en de misty gekocht ,was wel 9 euro de gram voor de haze maar zeker zen prijs waard!

van hash heb ik gewoon de gold maroc aan 5 euro de gram.

 

zeer uitgebreide weedkaart + een uitgebreide haze only kaart.

vind deze shop ook zeker een aanrader!

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik naar een shop ga(heel zelden af en toe als ik mijn nlx moegerookt ben) , dan ga ik naar maastricht.

 

De smokey heeft de lekkerste wiet , het is een boot. Wel duur en ook al koop je er een wiet die even duur is als in een andere shop(vb 7 euro) dan krijg je daar minder. Maar de kwaliteit is wel goed.

 

Mijn favorieten

 

1 Smokey's delight

2 delicious

3 special

 

De heaven 69 is ook wel een gezellige shop en je kunt er heel erg lekker eten. Ik ben er nu al 2 keer gaan eten en al 2 keer vergeten de serveersters mij mijn drinken aan te rekenen :o

 

Gisteren heb ik er C5 gekocht , niet echt lekker smaken wel reuze goed.

Probleem is dat de wiet er te droog is.

 

In de Black widow heb je dan ook nog de soort happy brother , een heel lekker apart slmaakje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga naar het bunkertje in Apeldoorn of naar jemig de pemig in Almelo.

Leuke shops. Alleen heeft jemig er tijden bij zitten dat de keuze nihil is. best jammer.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf woon in Geldrop en daar zijn geen shops dus ga ik naar Eindhoven. De dichtstbijzijndste shops zijn HighTimes en New Wave. Daar haal ik meestal als wiet White Widow en als hasj Mroc (weet nie hoe k t schryf). Ja of ik ga naar de stad en neem een bezoekje aan de Pink of Bakkerij. Ik ben pas 14 dus ga ik meestal met oudere vriende :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@snipen

 

Thanks, ben er nog niet zo bekend, maar als ik het zo lees is het zeker de moeite waard om de andere ook eens te bezoeken. Ben gek op soortje uit proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@snipen

 

Thanks, ben er nog niet zo bekend, maar als ik het zo lees is het zeker de moeite waard om de andere ook eens te bezoeken. Ben gek op soortje uit proberen.

dan zou ik zeker eens bij de muze langs gaan :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twins FTW! in Den-Bosch dus. Is ook genoeg te doen, poolen, darten, bordspellen, tafelvoetbal.

 

Of Pistache. Kan ook natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...