Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tJieLeR

1ste Kweek (600watt)

Recommended Posts

ziet er zeker niet slecht uit en dat voor je 1e kweek je draait toch maar met 1 lamp?

 

ik heb er maar 5 staan en laat ze gemiddeld een dag of 10 groeien daarna gaan ze de bloein in

 

weet je al hoeveel je hebt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige topjes zijn echt fluffie en andere dan weer lekker hard.

 

 

 

nou dan komt wat meer dan 1 meter van de lamp zit in vervolg

weg dieven want dat krijgt niet genoeg licht in de groei vaze

natuurlijk mooie buds :P :wOOt ;)

 

ziet er zeer smaakelijkl uit :rofl :rofl :rofl

 

 

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er zeker niet slecht uit en dat voor je 1e kweek je draait toch maar met 1 lamp?

 

ik heb er maar 5 staan en laat ze gemiddeld een dag of 10 groeien daarna gaan ze de bloein in

 

weet je al hoeveel je hebt ?

 

Thx gozer19, ik gebruik idd 1 600watter.

 

Het gewicht weet ik niet, heb nat niks gewogen. Eens alles geoogst en droog is laat ik jullie het gewicht weten.

 

Bedankt 40pp, deze les heb ik nu wel geleerd en zal er de volgende ronde denk ik 6 zetten ipv 15 en deze dieven, toppen en scroggen. :rofl

 

grtz tjieler :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van die technieken omdat je de planten door kortere of geen groei ook korter kunt houden. Ik beweer overigens niet dat het fout is ,maar er zijn andere mogelijkheden die minder tijd kosten .

 

Zaailingen zijn in staat om over zo'n 60 cm lengte goede buds te geven ,ook onderin .

 

 

updateweek4006.jpg

 

Door nauwelijks voor te groeien krijg je relatief weinig blad .

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thx gozer19, ik gebruik idd 1 600watter.

 

Het gewicht weet ik niet, heb nat niks gewogen. Eens alles geoogst en droog is laat ik jullie het gewicht weten.

 

Bedankt 40pp, deze les heb ik nu wel geleerd en zal er de volgende ronde denk ik 6 zetten ipv 15 en deze dieven, toppen en scroggen. :rofl

 

grtz tjieler :rofl

 

als jou was zou ik proberen er wat minder onder te zetten en wat grotere potten ik vind dat in het algemeen beter maar het is net wat je zelf pretteger vind

Share this post


Link to post
Share on other sites

@atmosphere

hoe lang heb je die voorgroeid? en dat waar zaailingen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag man! ook hier heb ik weer wat van geleerd (tevens van je bouwverslag een paar maand terug)

 

:rofl Jij hebt ook voeding van biobizz, ik ben van plan dit ook te kopen, maar vraagje: voor 5 planten die ik 2.5 weken wil laten voorgroeien, koop ik:

 

wortelstimulator

groei

bloei

vismix

topmax

en algenmix

 

zal ik dan aan flesjes van 1 liter genoeg hebben? (de plant bloeit een week of 9) of heb ik van bv bloeivoeding en topmax meer nodig?

 

Weet iemand dit , die hier ook mee werkt ?

 

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
@atmosphere

hoe lang heb je die voorgroeid? en dat waar zaailingen??

 

toen elke zaailing boven de grond was gekomen heb ik de klok op 12/12 gezet ,dus hooguit 1 of 2 dagen voorgegroeit. Je ziet overal buds zitten ,ook onderin . Precies daarom is het mogelijk met zaailingen meer te oogsten dan met stekken, ook al duurt een zaailingen kweek iets langer.

 

 

Thx gozer19, ik gebruik idd 1 600watter.

 

Het gewicht weet ik niet, heb nat niks gewogen. Eens alles geoogst en droog is laat ik jullie het gewicht weten.

 

Bedankt 40pp, deze les heb ik nu wel geleerd en zal er de volgende ronde denk ik 6 zetten ipv 15 en deze dieven, toppen en scroggen. :rofl

 

grtz tjieler :rofl

 

Ik hoop dat je er hier weer een mooi verslag van maakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allen voor jullie complimenten !

 

@Atmosphere: Raad jij aan m'n hokje terug vol te zetten met 15 11L potten? Ik ben er nog niet helemaal uit en dacht er aan om er mss 8 te zetten en deze te toppen en wat fimmen.

 

Het bewateren viel serieus tegen met 15 potten en langs onder water geven zal denk ik niet gaan met 15 potten waar geen spatie tussen is.

 

 

grtz :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag gewogen en van 7 plantjes heb ik zo'n 165 gram. Ben daar super tevreden mee want had dit verwacht als eindgewicht ! :)

 

Kvind het een zalig rokertje, lekkere high en smaak. Ik schat dus op een goeie 300gram, en door de hitte die ze moeten doorstaan hebben enzo vind ik dat prima geslaagd voor de eerste keer.

 

Vandaag worden de overige 8 omgehakt.

 

 

grtz :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt het over 165 gram nat gewicht? omdat je de andere 8 omhakt...

van nat naar droog moet je ongeveer 20% van het nat gewicht nemen en dat hou je over ongeveer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof gedaan Tjieler :wOOt

 

Dat je maar veel plezier mag beleven aan je eigen geteelde wietje :)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
je hebt het over 165 gram nat gewicht? omdat je de andere 8 omhakt...

van nat naar droog moet je ongeveer 20% van het nat gewicht nemen en dat hou je over ongeveer..

 

 

@priester : De eerste 7 meiden zijn 8 dagen geleden omgehakt, dus 165gram droog.

 

@sannie : Zal ik zeker doen :rofl , en dit alles is mogelijk door jullie gulp :)

 

 

Grtz :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd man, ik hoop dat t mij net zo vergaat :wOOt

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
@sannie : Zal ik zeker doen :wOOt , en dit alles is mogelijk door jullie gulp :lol:

Grtz :)

whaha, gulp.. :wOOt

heel mooi gedaan tjieler!!

toppie resultaat :wOOt

heel veel plezier ermee!! :rofl

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties Neus en Cannakid. :smoke

 

Alles is dus droog met zo'n 300gram in totaal. Ben ik zeer tevreden mee. Is echt een zalig rokertje. :)

 

De volgende lichting is inmiddels aan het ontkiemen, het zullen 6 WW zaailingen zijn die getopt en desnoods gescrogt worden. Water wordt langs onderen gegeven. Eens zien of ik in de buurt kan komen van de eerste oogst met 15 dames.

 

het is overigens niet mijn bedoeling om overal het maximum uit te puren maar doe het als hobby. Wil nu eens testen wat het resultaat zal zijn bij de nieuwe methode. Een verslag komt er waarschijnlijk niet meer door tijd gebrek en zo ..

 

Greetz :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is tog nog een lueke opbrengst :wacko: nieuwe ronde nieuwe kansen

 

ik breng een verslag uit zodra ik jou budje gekreegen heb :)

 

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik hep de weed getest het was lekker zacht van smaak

en de Grapefruit smaak kwam zeeker terug als je haar :|

ik hep er 3 :smoke van gedraaid en toen was het op met 2 man

en toen waren we wel :offtopic :jump: :P

maar is inderdaat niet zo heftig als mijn sm :wOOt

 

nou veel succes met je ww :)

die is wel heel heftig :no

 

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites
Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van die technieken omdat je de planten door kortere of geen groei ook korter kunt houden. Ik beweer overigens niet dat het fout is ,maar er zijn andere mogelijkheden die minder tijd kosten .

 

Zaailingen zijn in staat om over zo'n 60 cm lengte goede buds te geven ,ook onderin .

updateweek4006.jpg

 

Door nauwelijks voor te groeien krijg je relatief weinig blad .

 

super mooi :( man atmo ik was benieuwd zijn dat nou 2 planten of is het er 1.annyway een genot om naar te kijken ;)

groetjes jeroen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...