Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Miss_j's Tweede Kweekpoging

Recommended Posts

Bedankt allemaal.

Echt leuk dat jullie mijn topics zo goed waarderen. Ik vind het leuk ze te maken, dus hebben we allemaal lol. Bovendien heb ik al onwijs veel geleerd hier op het forum en dan is het leuk om dat weer terug in dit forum te steken dmv info.

 

Ik ben elke keer weer blij als ik zo eens door ons Wietforum surf, echt een site om trots op te zijn he?

 

 

hier ben ik het voledig mee eens we leeren elke dag weer wat nieuws van

elkaar en van deeze site :)

Miss_J´ik hep van jou topic genooten de volgende ronde gaat het nog weer

beeter het is je gegunt ik blijf opgelet wachten op jou nieuwe topic :wacko:

 

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss j.

Hoe jullie het doen is echt onwijs gaaf, jij geeft een ORDER en JD volgd hem gewoon op. :wacko:

 

Grapje :)

 

ik denk wel dat jij het een beetje met JD op gang hebt gebracht met schimmels! Kijk wij allemaal die een beetje aan modderen met een aantal? plantjes zien nu ook hoe een beginnnende Dame het gewoon doet hoe een hoop het zouden doen. Niet alleen voor de centen maar ookmet liefde voor de dames en HERMA,S gewoon goed presteerd.

 

Zelfs ik ben aan het denken aan die schimmels :smoke

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

MissJ, jammer als het gewicht tegenvalt... maar de opgedane ervaring kan ook zwaar wegen... goed dat Sannie je helpt bij het fine tune van de inductie setup... verschillen in opbrengst tussen je soorten zijn te verklaren door het hogere indica gehalte van de Shack en de gedegen selectie door Sannie... SnS waren van 4 verschillende moederplanten?... ik gok dat van SnS 3 zakjes aan te raden zijn om een goede kans te hebben op een keeper pheno...

Ik kijk alweer uit naar je volgende grow!

SB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik leer ook altijd erg veel van je verslagen, verhoog me dus nu al op je volgende project. En ja - ook al is het minder dan verwacht, als het maar lekker smaakt? :) Geniet ervan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...