Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jaws

Mijn Eerste Kast Kweek

Recommended Posts

ho ho,niet zo vlug opgeven,je planten zien er leuk uit.

welkom op t forum nog trouwens.

je kan hier een hoop leren,gewoon wat rond kijken en lezen,dan komt t wel goed.

 

greets

lee

:rofl :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey!

 

Ziet er leuk uit!

 

Die reacties komen vanzelf wel als je je foto's blijft posten en/of vragen stelt! Er hebben trouwens al 60mensen naar je bericht gekeken dus je hebt hier wel een publiek hoor.

 

Veel succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jaws,

 

Welkom op het forum! Ziet er allemaal mooi uit en zal je zeker volgen. Ik ben onlangs ook begonnen voor de 1ste keer maar dan uit zaad en zal er binnenkort ook een verslagje van maken.

 

Succes en de groenten,

tjieler :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom,je topic zal zeker gevolgd worden,je hoeft je niet zo snel ongerust te maken... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, welkom :P Ziet er leuk uit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ha Jaws, nog welkom hier van een andere vrouw! Geen verschil hier tussen mannen en vrouwen hoor. Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin. Wat betreft reacties: als je niets hoort gaat het meestal goed en zegt niets over hoe goed je gelezen wordt hoor.

Ik ga je zeker volgen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe meestal de eerste week bloei nog gewoon groei voeding geven. Dan begin je de 2e week met een beetje bloei voeding dit bouw je trapsgewijs op zodat je aan het begin van de 3e week alleen nog maar bloeivoeding geeft. Zou wel goed naar de kleur van je bladeren kijken zodra deze wat lichter beginnen te kleuren langzaam beginnen met voeding geven.

Voor de rest ziet het er goed uit. Maak ook eens foto's met de lamp uit geeft een veel duidelijker beeld van je planten.

Edited by mystical-shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon de tijd dat je planten nog met de voeding uit het medium toe kunnen afwachten, dan kun je overstappen op het geven van je bloeivoeding.. anders geef je namelijk dubbel voeding en dat zullen de plantjes waarschijnlijk minder waarderen.. Maar zoals t nu staat gaat t goed, misschien alleen af en toe een beetje schuiven met de planten, zodat het licht wat eerlijk verdeeld word, nu is er immers behoorlijk verschil in...(de verschillende grotes van de planten neem ik al getuige hier van) Iedergeval succes met de dames jonge dame..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Dan heb je waarschijnlijk binnen een dag of drie de rest van de mannen eruit. Bij mij lieten ze het ook binnen vijf dagen zien. De vrouwen zijn later met hun haren. Als je goed kijkt, desnoods met een loep, dan kan je de mannen al onderscheiden als de balletjes nog maar een millimeter zijn. Er zit dan ook al duidelijk een steeltje onder.

 

Leuk trouwens dat je pa dit wereldje ook kent. Kweekt hij ook dan?

Edited by Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er goed uit,gezien de mooie kleur van de bladeren en de bouw gaat t wel goed komen in de bloeityd.

succes met de kweek,met als eindresultaat een goed rokertje die je niet gauw in de coffeeshop tegenkomt,topquality.

 

de stekken kun je onder tl licht voor groeien ,maar het best is natuurlijk de natriumlamp,maar tl gaat ook perfect.

greets,

lee

:P :lol:

 

 

damn,i'm fucking stoned and drunk!

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Heel mooie kleur plantjes hoor. Nergens een vlekje op het blad te herkennen, dus zien er mooi uit. En nu je ze goed de ruimte kan geven zullen de meeste bloemen goed licht krijgen en mooie buds gaan vormen.

Gaat goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de lamp snachts laten branden en overdag "nacht" maken als dit mogelijk is in je hok. Dit zorgt voor een lagere en constantere temperatuur. Geen idee of je dit nu nog kan omdraaien, dat zou iemand anders je moeten vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi.

Niet dat ik er verstand van heb anders had ik je vragen natuurlijk even beantwoord.

PK13/14 ??? Weet ik niet srry.

Maar ik denk dat dat goed kan dat ze meer dorst krijgen.

 

T is warmer in je hok (verdamping) en ze worden groter (meer dorst), maar ik zou niet te veel veranderen qua watergeven en als het niet goed gaat zie je dat snel genoeg.

 

Ik heb de neiging (heb ik gemerkt) om te kijken naar de grootte van de emmer waar ze instaan.

1l water op een 15l emmer zou ik meer dan genoeg vinden, zou bijna zeggen te veel in 1 keer.

Ik heb in zo'n filmpie gezien dat die gast 300ml in de 2 dagen gaf toen de planten in bloei gingen, en in de groei 250ml per dag.

Dit vind ik/lijkt mij toch net te weinig al had die gast wel heerlijke buds op het eind.

 

Helaas heb je niet veel aan dit antwoord omdat iedereen het toch volgens mij weer anders doet.

 

Ik hoop dat t goed gaat allemaal, maar als je naar je pa luisterd komt dit wel goed.

 

Veel suc6 iig nog verder

en de groetjes aan Topknots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan helaas niks vinden over de bloeitijd aangezien deze plant (eigenlijk) een outdoor plant is. De bloeitijd staat tot 1 Oktober volgens de zaadboer.

 

Denk dat je naar mate de tijd verstrekt zal moeten bepalen wanneer je begint met het geven van PK13-14 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topknots wrote: iemand een beter idee? :P

 

Weet niet of het beter is,maar hoor goeie(betere) verhalen over green sensation van Plagron. :blink: (geschatte) laatste 4 weken meegeven. :D

 

kusjes fotografe

 

p.s. Jaws probeer anders netje te spannen & zoveel mogelijk te scroggen(je takken te verdelen) dit zal je opbrengst zeker ten goede komen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot wat ik nog tot nu toe gehoord heb wel. :blink: & met 1 plant doe je r tuurlijk wel ff mee! :D (moet pa t niet (in)pikken tuurlijk) B)

 

kusjes fotografe

 

p.s. hoeveel gram (binnen)buitenwiet koop je in de coffeeshop voor 75 eurries? :P (als je er dan meer extra(& betere kwaliteit) afhaalt? :D

 

nog p.s. als je met schimmels(mico ed) werkt zou ik de halve dosering pakken & op gevoel(kijken naar de dames) de dosering (desgewenst) verhogen,maar daar kan ik geen richtlijn op geven qua soort omdat deze met andere soortjes gekweekt zijn! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bladeren die geel worden lekker laten zitten..

 

daar kan de plant nog extra voedingstoffen uithalen om in de toppen te pompen tijdens je laatste week(en) bloei..

 

heb mijn plant een halve week geleden in de bloei gezet..weet nog niet wat het is..

 

duimen dus !

 

ik ga je topic verder volgens jaws

 

ga zo door ! tis ook mijn eerste kweek :D

 

greetz thugboy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...