Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hopla

9x Ppp

Recommended Posts

hallo,

 

ik zit met een probleem mijn plantjes willen maar niet in bloei gaan.

 

mijn opstelling: 1 grote bak van 80 bij 80 cm en 40 cm hoog, 1x 400 watt, tensio meter.

 

voeding: biocanna flores, guano van nomercy, co2 tabs, bacterial van no mercy.

 

9 zaailingen van ppp vrouwelijk merk nirvana.

 

ik heb ze eerst 3 weken laten voorgroeien op 18/6 en nu staan ze al 23 dagen op 12/12. maar er wil maar geen topvorming komen in tegendeel ze blijven maar groeien. de ene groeien boven de andere uit ik heb 5 planten die boven de andere uitsteken en twee die een klein beetje achterstand hebben en dan nog twee die niet meer willen groeien omdat ze geen licht meer krijgen door de andere planten.

 

verder ik heb geen paarse steeltjes of lichtgroene blaadjes of ene vorm van ziekte. ik begrijp dit echt niet, kan iemand mij een verklaring geven. als je verdere info nodig hebt of andere foto's vraag maar.

 

 

DSC01013.jpg

DSC01011.jpg

DSC01012.jpg

DSC01006.jpg

DSC01000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

3week op 12/12 en geen enkele vorm van voorbloei?

Weet je zeker dat je hok oid 100%lichtdicht is? dus dat ze echt 12uur in het donker staan...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreemd,een pp zie je al in de eerste week(van de bloei) al in bloei komen,en na 21 dagen al een echte topvorming.

staat je timer voor je lamp niet per ongeluk verkeerd ingestelt?

zoals ze er nu uitzien lijkt t net of ze in de groei zijn.

anders zou ik t even niet weten,ik heb dit persoonlijk nog nooit met pp meegemaakt.

greets

lee

:rofl

 

ps,weet je zeker dat t een pp is?niet per ongeluk een haze variant?

 

pp en ppp is in principe hetzelfde,een (zuid)afrikaanse soort met een nederlandse skunk.

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn timer staat goed ingesteld en hij is ook niet doorgebrand.

 

ik heb de zaadjes gekocht bij aliën en zaten in een gesloten verpakking van nirvana met daarop.

100% female strains.

 

maar op de achterkant van het zakje staan de verschillende soorten female seed aangeduidt met een hokje ervoor en het hokje van ppp is zwartgemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je zeker weet dat je hok(kamer) licht dicht is, dan zou ik ze een dag periode laten overslaan. je lampen 1x uit laten in de dag periode. want zo te zien willen ze je plafont van dichbij bekijken.

voorde rest zijn het mooie planten met lekkere dikke stammen.

 

suc6 pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb daarjuist bij de twee grootste planten de eerst kleine haartjes ontdekt. :rofl

 

alvast bedankt voor de reacties. ik hoop dat het nog goed komt, ik houw julie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd straks schrikken ze zich letterlijk dood :tu

 

 

:rofl

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch zien ze er wel lekker stevig uit,goede dikke stammen(wat bij stekken niet altyd t geval is),ik denk dat ze wel in de bloei raken(kan niet anders),deze heeft misschien iets meer tyd nodig maar gaat zeker goed komen naar mijn gevoel.

don''t worry,it''s coming good,

greets

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

 

is het ook niet zo (correct me if I'm wrong) dat hoe groter de plant, hoe langer het duurt voordat je

bloeiverschijnselen ziet en hoe langer de bloeiperiode ? Heeft volgens mij te maken met het bloeihormoon dat in de plant de overhand dient te krijgen en hoe groter de plant, hoe langer dit duurt vanuit de wortels.

 

Aangezien je drie weken hebt voorgegroeid, zou dit een verklaring kunnen zijn.

 

 

Groet,

 

Klaboem

Share this post


Link to post
Share on other sites

110 cm?dan doen ze t goed,ik denk dat er straks een leuke opbrengst van af komt,gezien de hoogte(dus meer takken waar meer toppen aan komen).

greets

lee

:rofl :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn timer staat goed ingesteld en hij is ook niet doorgebrand.

 

ik heb de zaadjes gekocht bij aliën en zaten in een gesloten verpakking van nirvana met daarop.

100% female strains.

 

maar op de achterkant van het zakje staan de verschillende soorten female seed aangeduidt met een hokje ervoor en het hokje van ppp is zwartgemaakt.

 

 

Dus is het geen pp maar PPP !!!! de haze variant toch?

 

Of vergis ik mij???

 

laat maar.....

ik vergis mij. Sorry :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan me ook vergissen,ik weet ook niet 100% zeker of pp en ppp dezelfde zijn.ik heb dit van horen zeggen.

wat ik wel weet is dat pp een mix is van grotendeels zuid afrikaanse wiet(sativa)en de beroemde nederlandse skunk(indica).

ik schreef t wel zo mooi in de reply,maar ik kan me vergissen.

als ik naar de planten kijk,dat ze na 3 weken pas een beetje in de bloei raken en gezien de hoogte(110 cm,is mij nooit gelukt met pp,zelfs na 3 weken op 18 uur licht 85 cm hoog groei),ken t heel goed zijn dat t een hazevariant is.ook gezien de bladeren,een beetje sativa achtig(sativa heeft over t algemeen meer vingers dan een indica en smaller blad,indica is vol blad,sativa lang en smal)ik heb nog nooit met pp 11 bladvingers gehaald,en op de foto''s staan er genoeg.

ik ga dit even uitzoeken,wat t verschil tussen pp en ppp is,maar volgens mij zit er wat tokkie al zegt een haze variant in gekruist.

 

greets

lee

:lol: :P :P :D

Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

--------------------------------------------------------------------------------

 

klik voor een vergroting

PURE POWER PLANT is een F1 hybride ontwikkeld in de late negentige jaren, een mix van een Zuid-Afrikaanse plant met een vette indica uit de USA. Deze soort heeft een enorme potentie en kan geweldige opbrengsten behalen. PPP is de laatste tijd ontzetend geliefd onder de kwekers dank zij de enorme opbrengsten en de veel belovende kwaliteit. Roken van de PPP geeft een fijn gevoel en een naar naaldbomen proevende nasmaak met een zware high !

Manufacturer: Nirvana

 

Gr.Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo hopla,

 

heb dezelfde zaadjes als jij gebruikt. PPP van nivana. Slechts 2 dagen voorgroei en direct op 12/12. Geeft bij mij toch ook 3 weken geduurd vooraleer de eerste bloeiverschijnselen. Nu gaat alles goed, na 5 weken bloei heb ik al goed gevulde, ontwikkelde toppen. Ben zelf niet van plan PK13-14 te geven, zo goed ziet het er al uit. ( wil mijn volgende zaadjes identiek zelfde manier laten groeien maar dan met pk13-14 en vatverwarming en actieve inlaat ipv passieve inlaat. Ben eens benieuwd wat het verschil zal zijn in opbrengst. Ben ook maar een beginneling, zie je. Ik hou je wel op de hoogte van mijn opbrengst.

 

succes en groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

alvast bedankt voor de reacties . :P

oef dacht al dat er iets was met mijn plantjes.

de dikte van de stammetjes is tussen 1,5 en 2,3 cm.

 

@ lee : inderdaad sommige hebben 11 of zelf 13 vingers en al de rest 9 vingers.

 

@ rattekop : waren het ook de female zaadjes, zoja heb je geen last van herma's, (ik nog niet ). en wat is de hoogte van jou plantjes?

 

ik heb eens de grow trouble-shooter van nirvana gebruikt voor het probleem (als het al een probleem is)

 

dit is waar ik op uitkom:

 

The plants do not flower after 2 weeks of 12hours darkness a day.

a: Check for light leaks, or light sources affecting the darkness

b: Too much nitrogen: use nutritients made for the flowering-stage!

c: The plant has been pruned too much, and has to recover from it.

 

zou het kunnen dat er teveel stikstof( denk toch dat ze n2 bedoelen met nitrogen)in mijn ruimte is en dat daar door ze moeilijk in bloei geraken

 

ik hou jullie op de hoogte zal volgende week nieuwe foto's posten. :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...