Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

JimmyDylan

Guerilla Farming Voor Beginners

Recommended Posts

Oh nee!? :rofl :tu

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, als je ooit een wietbos maakt, kom ik een keertje kijken, goed? :P :specool :tu :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhmmzz kobusk heeft wel een punt.

 

Zeker als je plantjes wat groter worden(meer dan 50cm) drinken ze tog wel een liter elke 2-3 dagen. Dit wil niet zeggen dat je ze om de 2 dagen een liter water moet geven, aangezien ze ook water halen uit het grondwater. Het ligt er eigenlijk maar net aan hoe droog je plek is, en daarbij ook het grondwaterniveau. Je zult toch wel altijd een waterbron relatief dichtbij moeten hebben al is het alleen maar om voor een goed grondwaterniveau te zorgen(gras is idd een goed teken) of eventueel water te kunnen geven.

 

Maar als de plek vochtig genoeg is kan je ze natuurlijk gewoon zaaien en vergeten, op het weghalen van mannetjes na dan. Zeker als je er veel plant lijkt me dit een goeie methode, je houd altijd wel genoeg planten over voor een goede oogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Seminarian

is Early Misty van Nirvana een goede soort voor guerilla?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk, al stukken beter!

 

Goed stukje over lowrider, maar dat is zeker niet de enige soort. Voor guerilla growing op een goeie plek waar je je veiligheid dik in orde hebt zijn er andere planten die veel beter zullen opbrengen en ook een wat betere smaak hebben. En lowrider is niet in stekken te verkrijgen, hierdoor zul je altijd vanuit zaad moeten beginnen en zo zul je regelmatig je plek moeten bezoeken om de eventuele mannetjes weg te halen. Maar het is idd een hele goede voor beginners en voor plaatsen waar het anders niet zou kunnen.

 

 

 

Waarom zijn er geen Lowrider stekken verkrijgbaar??? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat een lowrider alleen een bloei fase kent en geen groei fase.

na het ontkiemen gaat hij meteen bloeien en van een bloeiende plant kan je geen stekken trekken.

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed uitgelegd richard :tu daarom kan je na 2 maanden ook al oogsten :rofl

Edited by JimmyDylan

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb nu zo'n 20 lowriders staan die nog moeten ontkiemen.

ontkiemen ze bij jou ook zo moeilijk?

er komen er nu 4 op en dat pas na bijna 14 dagen, terwijl ik andere soorten met gemak in een paar dagen opkweek.

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze helaas niet, kan nergens zaden vinden :tu :specool :rofl

 

//EDIT GEEN HANDEL

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ook kan is gewoon een ander ras inzaaien in het begin van augustus dan heb je ongeveer hetzelfde effect als met lowriders

 

Van groot belang lijkt mij om vooral een plaats te zoeken waar je ook goede ventilatie/voldoende wind hebt ! De plant moet het liefst vrij staan .

 

Wanneer ze tegen andere planten aanleunen wet je zeker dat je toprot krijgt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, is uit elkaar zetten een optie? dan hoef je ze namelijk ook niet te checken op mannetjes....

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waarom zou je dan niet hoeven te checken op mannetjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn huidige lowrider guerilla kweekje gaat "fire and forget".. 50 ontkiemde zaadjes onder de grond gestopt, en ik kom over ruim twee maanden plukken.

 

De mannetjes zullen me een rotzorg zijn, ik kan nog wel wat extra zaad gebruiken en van de vrouwtjes draai ik toch Ice-O-lator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En waarom zou je dan niet hoeven te checken op mannetjes?

nou, als ze uit elkaar staan kunnen ze elkaar toch ook niet bevruchten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou, als ze uit elkaar staan kunnen ze elkaar toch ook niet bevruchten?

nou als ze uit elkaar staan kunnen ze elkaar zeker wel bevruchten.

en nog over vrij grote afstand ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit half nederland dadelijk bevrucht door Jim zijn lowrider mannetjes. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, goed idee, alle bossen maaien we gewoon neer en overal helemaal vol met hennep :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je overigens wat betere resulaten wilt is het zeker wel verstandig om over een maandje toch even naar je stek te gaan om eventuele mannetjes weg te halen. Het hele sensimillia kweken is gebasseerd op vrouwelijke planten zonder tussenkomst van mannetjes. Ook al zouden er slechts een paar toppen bevrucht raken geeft dit wel een "signaal" aan de plant dat er dus mannetjes aanwezig zijn, en dit beinvloed wel de opbrengst. Het kan natuurlijk zomaar gewoon wel goed gaan, en idd, een paar zaadjes is nooit weg. Maar je hebt altijd eht risico dat er meer mannetjes als vrouwtjes zijn en je straks niks meer aan toppen overhoud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dille-zaden kopen en overal rond je planten gooien. Houdt de luizen weg en volgens mij nog andere beestjes. En als er veel sappige planten rond je wietplanten staan heb je ook minder kasn dat je planten aagvreten worden. Knoflookplantjes heel dichtbij je planten werkt volgens mij ook wel.

ja zat ik ook aan te denken want ze hebben echt een hekel aan knoflook...

 

goed uitgelegd richard :P daarom kan je na 2 maanden ook al oogsten :lol:

na ik denk dat je maar hooguit 6 weken nodig hebt maar wel een geinige soort weed ... gelijk bloeien hahah

ja liever een kleine plant met veel toppen als een grote met net zoveel opbrengst....

 

zal alleen wel uitkijken want je zit ook met ongedierte en dat niet alleen komen nog heel wat meer dingen bij kijken ik heb ze gewoon in me tuin maar groeit prima alleen ik heb 17 pp,s stekken neergezet in metsel kuipen maar is eigelijkeven te veel van het goede de andere plekken waar ik het ken zetten staan ook vol dus zit er ook aaan te denken een bootje te huren en ze ergens op een leuke plek te zetten om te kijken wat het word ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

He,

 

Ik heb een vraag! Ik heb pas geleden een aantal planten tussen het veemais gezet...

Nu las ik dat de boer nog ging sproeien, is dit tegenwoordig altijd zo en overleven mijn planten dat niet?

En wie kan mij met zekerheid vertellen wanneer de boer dit veemais gaat oogsten?

Zie overal verschillende antwoorden! Iemand ervaring mee, en het geven van water??

 

Bedankt Tony

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad:

 

de perfecte plek bestaat niet dus spreid je risico ga voor 100 plekken met ieder een plant en dus niet voor een plek met 100 planten(bijvoorbeeld) en check je plekken al vroeg in het jaar, ga op verschillende tijden en op verschillende dagen, ga vooral kijken op tijden wanneer mensen hun hond uitlaten `s avonds na het eten of voor het slapen gaan etc, en let ook op of er niet gemaaid gaat worden( dit kun je helaas moelijk zien) verder is bemesting best belangrijk beetje aarde kan geen kwaad, het beste is om ze voor te groeien zodat ze sneller op de plek aanslaan, en dan zet ze en kom er alleen terug als het erg droog is en ze dringend behoefte hebben aan water

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...