Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fotografe

5 Dames In De Badkuip

Recommended Posts

ziet er gezond uit fotografe

ben benieuwd naar de volgende update :bier

 

groeien andrea

Share this post


Link to post
Share on other sites

40pp & Andrea35 wrote: ....

 

Bedankt, zal de complimenten doorgeven. :wOOt Voor de eerste keer vind ik dat KP het helemaal niet slecht doet,je kan zien dat ie de dagelijkse verzorging serieus neemt! :D (nu maar hopen dat zich dat in een leuk eindresultaat gaat belonen) :bier

 

Whazzup wrote: P.S. ik gebruik Airwick luchtverfrisser tegen de konijnen en krokodillen. Werkt echt, nog nooit een konijn of krokodil binnen gehad! :(

 

Kijk daar hebben we nou weer wat aan. :D (ga er vandaag gelijk ff paar halen) :smoke

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D hee fotografe ziet er mooi en gezond uit.

dat word nog wat zeker weten mmmmmmmmmmmmmm :bier :D

keep on the good growing.topknots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat je gelijk krijgt topknotsius. ;)

 

Klein updatje: 3 weken & 4 dagen bloei.

 

Aangezien er weer legertje nematodes uitgezet diende(n) te worden toch nog maar ff omgedraaid en fotootje genomen! :smoke

 

Foto=YIAE6XSX.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

 

p.s volgende keer trapje erbij voor beter overzicht. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint al wat te worden he?

 

Jack rules

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMMMM, met 5 dames in bad,,,

zien der heerlijk uit.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Vijf dames met van die hele lange vingers, Dokkie :smoke

Gaat lekker daar, ook al zo'n dicht bevolkt scrogg-veldje. Dat wordt nog dringen. Mijn S&S dames staan ook zo knus en gedisciplineerd, we moeten tenslotte streng zijn!

 

KP doet het keurig, goede training Fotografe :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn dat echt maar 5 dames? het lijken er wel veel meer,

in ieder geval het ziet er super uit, naar zulke bossen kan ik uren kijken :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie wrote: Begint al wat te worden he?

 

Moet zeggen dat de opbouw van de topjes zelfs voor sativa wel erg langzaam gaat in het begin! :wacko: (gelukkig gaan ze nog ff(weekje of 10?) door(dieselen) dus heb er alle vertrouwen in) ;) Dit tuurlijk mede door het zicht op paar plantjes van 2 weken ouder ong. :wOOt (wat een extreme compacte opbouw zeg!) :smoke

 

Dokkie wrote:MMMMM, met 5 dames in bad,,,

 

Heb er eerlijk gezegt nog niet tussen gelegen. :P

 

Miss J wrote: KP doet het keurig, goede training Fotografe :P

 

Het eindresultaat zal(mede) aangeven in welke mate de dames(zeker in de eerste weken) behandeld zijn! :smoke Door het(evt na) vragen & niet klakkeloos maar iets doen is KP zeker de eerste beginnersfoutjes al voorbij. :bier

 

Justgrow wrote: zijn dat echt maar 5 dames? het lijken er wel veel meer,

 

Jep dat zijn er(maar) 5. :) (zal van de week wel ff duidelijkere foto maken,kijk anders maar stukje terug!) :P

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatje: Het net begint al lekker vol te zetten! :bier

 

Foto=DSSNVIP3.jpg

 

 

Weer even aan het dieven geslagen & achterafgezien ook nog hulp bij het opruimen! :P

 

Rechter(onder)kant:

 

Foto=4DY8G384.jpg

 

Linker(onder)kant:

 

Foto=UJYADPMT.jpg

 

 

Kreeg nog wat hulp bij het afvoeren(op natuurlijke manier) van de plantenresten! :smoke

 

Foto=DHEDU8GA.jpg

 

& dit is het(stonede) resultaat! ;) (let niet op de vieze voeten van KP) :)

 

Foto=EQAVIH8N.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe heel apart soort kattegras heb je daar fotografe! Dat krijgen die van mij niet hoor :bier

 

mooi veldje :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice veldje :smoke

 

Ik zie dat je bladstengels erg lang zijn?

Ik ben dit niet gewend van deze jack,hoe zou dit kunnen komen?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazz up wrote: hehe heel apart soort kattegras heb je daar fotografe! Dat krijgen die van mij niet hoor

:wOOt

 

Zolang ie er niet ziek van wordt lijkt het me geen kwaad te kunnen! :bier (je moet m erna zien liggen genieten(zeker relaxed Stumper) :wacko: & daarbij krijgen de honden dan ook beetje rust!) :smoke

 

Sannie wrote: Ik zie dat je bladstengels erg lang zijn?

Ik ben dit niet gewend van deze jack,hoe zou dit kunnen komen?

 

Eerlijk gezegt was me dat nog niet opgevallen! ;) (zal s kijken bij de andere of die dat ook heeft!) :P

 

Als ik dan ff brainstorm zou het misschien kunnen liggen aan de hogere scrog,waardoor er bossige groei onder het scrognet is ontstaan,waarna de bladstelen zich wat meer uitrekken om alsnog het licht te vangen? :)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er wel grappig uit allemaal, ik zie alleen veel spagetti in je slangen van je afzuig en inblaas.

probeer wat bochten eruit te halen, scheelt echt veel vermogen.

 

groet fingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit daar! ;)

 

Cannabis nooooooit aan dieren geven, dit kan erg schadelijk zijn!! ;)

Ik zit in de dierenbranch dus ik kan het weten, geloof me!

 

Jahbless ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blaadjes kan geen kwaad. Als je in de "dierenbranche" zit moet je weten dat katten gras en andere planten eten om hun maag te stillen ivm misselijkheid en haarballen enzo. Bij gebrek aan gras eten ze vaak andere planten, van de wietblaadjes zullen ze niet zo snel stoned raken, als het toppen zijn is het een hele andere zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik het goed begrijp gaat kale pinda met 5 vrouwen tegelijk in bad!?!? ;)

ziet er leuk uit veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jajaja Blowmonkey dat weet ik allemaal ;)

Ik bedoel dan ook de TOPPEN niet de bladeren.

 

Nog een keer ter verduidelijking: Nooooooit TOPPEN van de Cannabisplant aan dieren geven!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fingers wrote: ziet er wel grappig uit allemaal, ik zie alleen veel spagetti in je slangen van je afzuig en inblaas.

probeer wat bochten eruit te halen, scheelt echt veel vermogen.

 

De reden dat de afvoerslang wat langer is ivm het onopvallend afvoeren van de uitgaande lucht. :P (de afvoer is ruim zat want houdt het met 2 lampen aan makkelijk op 25 graden,zit er zelfs aan te denken om de laatste weken(ligt aan het weer dan) er evt 1 tussen te hangen. ;)

 

Jahbless & Blowmonkey wrote about feeding ....

 

De topjes vind ie het lekkerste. ;) (wordt ie ook het rustigst van) ;)

 

Foto=3ECJWA76.jpg

 

Pacalboy wrote:als ik het goed begrijp gaat kale pinda met 5 vrouwen tegelijk in bad!?!? :P

 

Dat mocht ie willen! :P

 

Cannabusenesss wrote: ik hoop dat je lekker veel zult oogsten :P

 

Ik hoop dat je gelijk hebt! :D

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja, zo min mogelijk bochten is zo min mogelijk vermogen verlies, hoeft je afzuiger maar minimaal te draaien, dus ook minder geluid, en ik gebruik trouwens ook altijd een demper voor het geluid.

maar 25c is 25c , daar kan ik weinig tegen op.

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatje: De dames beginnen goed te drinken,2 dagen geleden 25 liter(voedings)water gegeven & de meter stond alweer op 200! ;)

 

Foto=XLQA3MVO.jpg

 

 

Vergeet ik helemaal fotootje van de knoflook toe te voegen! :P

 

Foto=Y8W4H3HZ.jpg

 

Een niet zo duidelijke foto van de bovenkant! ;) (was alleen & dan is fotoos maken vrij lastig) :P

 

Foto=AJ3T67MT.jpg

 

& tuurlijk de trouwe supporter,met 1 oogje meekijkend of er nog wat lekkers zijn kant op komt! ;)

 

Foto=I84VIHPR.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Tsja, die poezen toch he? Ik weet nog een kater die de respectabele leeftijd van 18 jaar heeft bereikt en die de laatste zeven jaren daarvan graag even meeging naar het kweekhok voor een blaadje. En deze zelfde kater, kon een topje wat te drogen lag ook niet weerstaan. Nooit gedwongen, gewoon uit zichzelf. Was het laatste jaar behoorlijk dement aan het worden, dus wie weet heeft Jahbless gelijk. Maar ik weet ook dat katten nogal kieskeurig zijn, en dat er echt niets naar binnen gaat wat niet goed voor ze is.

 

Maar verder mooi veldje, Fotografe. En een mooi hulpje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...