Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cheeks

Binnen Buiten Kweken.

Recommended Posts

ik heb nu pp weed en mijn plan is nu om het gewoon buiten te laten staan maar in de bloei gaan zetten onder een lamp kan dat???? 600 watt natrium

en weet iemand hoe hoog pp weed maximaal wordt

ze doen het erg goed ondanks weinig zon ik heb de hele morgen zon en om 4 uur verplaats ik ze naar de voorkant van mij huis voor het avondzonnetje ze zijn nu zon week of 4 en al dik 50 cm hoog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja joh!

 

 

 

:rofl is dat dan goed of niet en kan dat met die lamp zo en hoe hoog worden ze ongeveer

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou het niet kunnen je moet alleen wel een groot hokje hebben als je ze onder de lamp zet, want ze zijn nu al 50cm.

maar ik vraag me af waarom wil je ze onder een lamp, je kunt ze toch ook gewoon onder een zonnetje laten bloeien of wil je soms eerder afbloeien? dan kun je ook verduisteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil mooie grote toppen hebben voor wat te verkopen ik denk niet dat ik nu erge grote toppen krijg doordat ik alleen smorgens en savonds zon heb

het heetste van de dag heb ik geen zon en een kast en een lamp heb ik allemaal al.

ik ben een beetje paranoia voor de buren er wonen van die oude mensen tegenover me die alles nauwlettend in de gaten houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als eerste meteen een oproep iets aan de opmaak van je berichten te doen.. Ik ben dyslect en heb in het overzicht bij het lezen van een tekst altijd veel aan leestekens e.d. dat is iets dat ik in je post volledig mis. En ik weet het er zijn er meer die het niet doen, maar laten we ons daar niet achter verschuilen en dan kunnen we meteen trots zijn op nette verzorgde posts.. Daarnaast is het zo dat je wanneer je zoals je noemt echt dikke toppen wil, je waarschijnlijk de hele kweek binnen moet doen onder je lamp, de natuur heb je gewoon niet zo erg in de hand. Veel oogsten van buitenplanten is meestal gewoon een kwestie van een grote plant hebben, of veel kleine plantjes.

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet dyslect, maar vind het ook zeer irritant om posts te lezen zonder leestekens :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow oke, ik had het niet in de gaten, ik schrijf niet zoveel meer nl.

Ik neem het mee en zal ook goed mijn best doen om netjes te schrijven.

 

 

P.S.

 

Misschien moet je iets minder blowen hoor als je het zonder handicap niet kan lezen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als eerste meteen een oproep iets aan de opmaak van je berichten te doen.. Ik ben dyslect en heb in het overzicht bij het lezen van een tekst altijd veel aan leestekens e.d. dat is iets dat ik in je post volledig mis. En ik weet het er zijn er meer die het niet doen, maar laten we ons daar niet achter verschuilen en dan kunnen we meteen trots zijn op nette verzorgde posts.. Daarnaast is het zo dat je wanneer je zoals je noemt echt dikke toppen wil, je waarschijnlijk de hele kweek binnen moet doen onder je lamp, de natuur heb je gewoon niet zo erg in de hand. Veel oogsten van buitenplanten is meestal gewoon een kwestie van een grote plant hebben, of veel kleine plantjes.

 

Laters, Snowie

 

hee snowie,

 

ik ben ook dyslectisch en vind het idd ook erg iritant als er bijv geen vraagteken achter een zin wordt geplaatst ofzo..

ook doe ik er soms heel lang over om een zin te lezen die niet lekker loopt..

dus respekt vor dislektun!! :rofl

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal geen last van dyslectie maar het leest gewoon een stuk makkelijker :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt, als het ook netjes is ingedeelt in alinea's enz...

 

dan is het ook fijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...