Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

het gaat goed,zou zeker wachten met bewateren nu tot de tensiometer een waarde zal aangeven van 110 tot 120 mbar,normaal moet de aarde zelfregulerend zijn indien de bewateringsbuis mooi is aangebracht,de aarde zuigt het water gelijkmatig op zodat het overal quasi even vochtig is,de 50 mbar was inderdaad veel te laag,zo krijg je stilstand in de bak,maar dat komt vanzelf wel goed,ik geef de eerste 4 a 5 dagen na het planten water rond de stekjes,nadien enkel nog langs de drainagepijpen,daartegen staat de stand van de tensiometer op 80 mbar,daarna bouw ik deze stilaan af naar 110 tot 130 mbar gedurende de gehele kweek,dit geeft mij de allerbeste resultaten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien d'r goed uit...

 

En ik ga met rataplan mee qua vochtigheid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer een weekje verder en de dames doen het goed. De temp is lekker onder controle 22 min 28 max. Voor de rest gaat het allemaal zijn gangetje ph netjes op 6.0 ec 1,3/1,4. Lv is wel 35% maar kan ik op dit moment niet hoger maken. Wel zijn ze erg klein gebleven mischien omdat we de eerste keer veels te veel water hadden gegeven. Ze zijn nu ongeveer 35/40 cm

 

rechtse bak

Foto=NEAAGZIX.jpg

 

links vooraan

Foto=8KO8VDDI.jpg

 

recht vooraan

Foto=DEUI8NQV.jpg

 

dames die niet willen groeien

Foto=4PLWCQPY.jpg

 

big leaves

Foto=UAD38VGZ.jpg

 

dametje van dichbij

Foto=HMJTVSPO.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze idd klein zeg :o voor zo'n grote bak

 

voorde rest ziet het er wel goed uit op die paar helekleine na dan.(die zaten er bij mij ook tussen hoor)

 

op naar de 2500gr zou ik zeggen :rofl

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee mystical hoe staan jou planten erbij met deze hitte??

gaan ze een beetje goed nu??

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer weekje voorbij helaas wel met wat warme dagen maar wat doe je eraan?. De max temp was 35 graden en denk niet dat de dames er veel last van hebben gehad. Ze zijn mooi donker groen en de topjes worden steeds groter. Ga over een paar dagen ook langzaam met pk 13/14 beginnen. Op de foto staan ze percies 28 dagen in de bloei. ph 6.0 ec 1.5

 

Foto=EW7BP7GK.jpg

 

Foto=GIXINGPY.jpg

 

Foto=QSHX7FIT.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie gezonde planten hoor

alleen wel veel onderling verschil, zie ik zo

vink wel gek,hoe kandat in zon grote bak?dacht k

 

maar goed :D GO ON!!!!!

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind dit zelf ook heel raar. Het kan ook komen doordat ik in de eerste week veels te veel water heb gegeven omdat mijn tensiometer niet diep genoeg zat, en daardoor niet alle stekken lekker zijn aangeslagen. Of het ligt aan de stekken, want voor de rest is er niet echt iets misgegaan. Zal het de volgende ronde wel zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit :D maar ze zijn wel een beetje klein

maar het gaat wel goed koomen :blink:

 

gr mi laaters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeker niet slecht uit,door bewateringsproblemen kan je zo een grote onderlinge verschillen hebben,ook laat ik nu steeds al een tijd de stekken eerst appart voorgroeien tot ze een centimeter of 20 a 25 zijn,zo gaan ze flink beworteld de bak in... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ze wat onderling verschil hebben maakt uiteindelijk weinig uit denk ik.

dat had ik ook namelijk.,bij mij was het zelfs zo dat de grotere planten in vegatieve groeiperiode

het later verloren van de kleinere plantjes die later een inhaalslag maakten en meer wiet produceerden.

 

maar we zien wel hoe het loopt bij jou in je hokkie

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een weekje verder maar wel wat tegenslagen gehad. De ph meter wilde leren duiken maar werd hier een beetje ziek van waardoor hij niet meer alles goed kan meten. Daardoor grote ph schommeling gehad en wat bruine vlekjes op de bladeren. Ook is de fancontrol voor de 2e keer doorgebrand heb geluk gehad dat ik er optijd bij was en weer niet alle dames zijn overleden. Had nog wel speciaal gevraagd of die afzuiger toch echt wel op dat kastje kon en dat was geen probleem. Nu is het dus ook een beetje klote met een tijdklok op de afzuiger, om de temp enigzins onder controle te houden. Morgen naar de gs om andere dimmer en iets om de ph van me grond te meten zodat ik dat weer recht kan trekken. De dames zijn wel wat gegroeid maar niet zoals het hoort. Wat is het toch moeilijk om het 10 weken goed te laten gaan, zou er bijna stress van krijgen.

 

Foto=URDPR7WJ.jpg

 

Foto=PNSHJCOA.jpg

 

Foto=AWTCQ8NF.jpg

 

op deze foto zie je ook dat de bladeren wat naar beneden hangen

 

Foto=7THQMY7J.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een weekje verder de foto's iets later dan gepland maar dat kwam door de zomerse dagen. Ze staan nu 6 weken en 3 dagen in de bloei. En de toppen zijn lekker aan het uitzetten. Wel is de schade van de ph schommeling goed te zien maar hier is helaas niks meer aan te doen. Geef nu water met ec 1.7 ph 6.0 weet alleen niet wat de ph waarde van me grond is. Zal de volgende keer wel foto's maken als de lampen uit zijn want deze zijn niet echt duidelijk.

 

Foto=VHJGXHJS.jpg

 

Foto=3HS8WWV3.jpg

 

Foto=U8OSUGE3.jpg

 

Deze willen niet echt goed bloeien denk dat dit komt omdat het kacheltje teveel op die dames was gericht.

Foto=KAQEKZO3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog ff volhouden... :smoke toppen gaan hopelijk nog lekker zwellen!

wel een mooi gezicht zo'n grote bak,alleen op de foto lijkt het net of je zwart-wit folie aan de muur bijna los gerukt wordt en zo je filter in gesleurt gaat worden... ;) ,das wat overdreven misschien maar misschien wat meer inblazen? zo worden je dames vacuum getrokken lijkt me? kan er naast zitten hoor.. :bier

 

succes man,laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, goed opgemerkt, je hebt wel erg veel onderdruk....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die pp geeft altijd zoveel blad dus knipwerk he??

Heb er nu weer 60 staan.Heb vorige week mijn oogst verkocht.1400 gr van 55 plantjes.2200 watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat ik echt veel knipwerk ga hebben aan deze dames ze zijn erg klein gebleven en de meeste hebben maar 1 grote top gemaakt. En nog even over die folie die zo bol staat, dat komt door de isolate want die zit gelijk achter de folie en niet door de afzuiger. Dit hokje is ook maar snel in elkaar geknutsteld en wordt in de toekomst nog wel eens verbouwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even geen foto's kunnen maken want mijn zus was weg met de camera. De dames hebben er nu 8 weken bloei opzitten. Geef vanaf vorige week alleen nog maar afgezuurd water met enzymen. De bladeren zijn ook al flink geel aan het worden. Er staan ook een paar rare dames tussen die het nog steeds niet goed doen deze hebben heel veel bladeren maar bijna geen toppen?.

 

Hier staat ook zo'n rare in het midden helemaal de lucht in geschoten en bijna geen top

Foto=O4FZJK36.jpg

 

aansteker naast een top maar de foto is niet echt duidelijk

Foto=UQGQ6OTO.jpg

 

topje

Foto=NHCVRX6X.jpg

 

 

dames waar geen toppen aankomen, de bladeren bij deze planten zijn ook helemaal nog niet geel.

Foto=JUL7SIDD.jpg

 

Nog eentje met een hele rare bladvorm.

Foto=CBWFWAUM.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry maar dat zijn geen vreemde mutants. Dit zijn schoolvoorbeelden van stikstoftoppen. D'r zit wat goed fout in je voeding of grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey...

het kan aan mij liggen maar ik vind je planten wel langzaam opkomen...

en ik dacht dat ik achterliep...(kijk eens bij mijn verslagje ''100x PP'' )

of is hier een reden voor...het lijkt wel een hele andere plant wat je hebt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...