Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

lol volgens mij ontgaat jullie de betekenis van het bordje totaal lol. Volgens mij is dat geen waarschuwingsbord maar een verbodsbord hehe. ik denk dat dat bankje al een paar keer eerder gebruikt is hoor, dat bord is in ieder geval behoorlijk nieuw :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu nog niet gelooft dat een kleinere pot een kleinere plant oplevert:

 

Alle 4 de PP's komen van dezelfde stekken. 3 zijn er vrij snel in een grote kuip geplaatst, 1 is er via 12 naar 30 liter gegaan. De laatste is veel kleiner uiteraard, maar wel veel dikker (links voor). Deze gaat naar een balkon in Utrecht komende week. De grote PP's gaan komende week waarschijnlijk weer de grond in. Ik overweeg nog om ze op een paar stenen te zetten zodat ik de eventuele afwatering beter onder controle heb. Moet een beetje uitkijken met mijn rug, gisteren een mobiele airco het kantoor ingesleept. Was 30 graden binnen!

gallery_5211_120_281230.jpg

 

De Mexican Sativa begint zijn vleugels wat uit te slaan inmiddels en is al vrijwel even hoog als de stekken in de grote potten (die overigens nog steeds in een groeistuip zitten):

gallery_5211_120_303048.jpg

 

3 Hindu Kushes. Zijn net overgepot, hebben nog een beetje moeite om te wennen in hun nieuwe pot maar slaan al lekker aan. Nummer 4 blijft een beetje achter. Pappen en vochtih houden :smoke. 's Morgens zet ik ze direct in de ochtendzon, daarna gaan ze weer op de grond:

gallery_5211_120_364103.jpg

 

Close-up (alvast aan het stokje gezet ivm het mogelijke onweer van morgen - better safe than sorry):

gallery_5211_120_325523.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker daaro! Ik zal ook weer eens een update doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat zeker lekker!

 

 

 

zeg whazzup!, kijk ie uit met je rug?! better to be safe then to be sorry toch!? goed op je houding letten, want anders ben je straks de klos!

je hebt wel genoeg te roken om de pijn te evrzachten, maartoch!

 

 

 

begint nu toch wel lekker vol te staan daaro he!? :smoke

 

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe zit je weer te koekeloeren? Die potjes waren heel erg licht, ze hebben net weer water gekregen. Niet te nat houden he.. Ik let echt wel goed op, gisteren een mobiele airco naar boven getild. Treetje voor treetje met een rechte rug.

 

Ze groeien nou snel ja, en de kush begint ook echt goed aan te slaan. Ik heb het vergeleken met vorig jaar en ze zijn ongeveer net zo groot. Dus dat mooie weer heeft ze een hoop goed gedaan. En we gaan nog een hoop krijgen hoop ik! Daar verheug ik met toch wel op.. een stukje hindu kush bubble !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een wat bredere shot van de tuin gisterenavond. Dat zet het beeld op de can een beetje in perspectief. En tekkie in perspectief.

gallery_5211_120_655455.jpg

 

En de dames. Nog een keer heel duidelijk te zien overigens het enorme verschil in plant bij het gebruik van een kleinere pot (3 in de kuipen pp stek, maar die kleinere rechts onderin op kleinere pot is zo'n zelfde stek)

gallery_5211_120_738416.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

wazzup,even een berichtje van een kijker/fan ,had een paar dagen

niet gekeken.En heb de berichten gelezen over de meeting en je watercure....

D,Het water loopt me in de mond ,ja idd ,ben gestopt maar oooooo.............

Je planten zien er happy uit ,maar ja ,liefde doet goed !

cheers man (mooie topic )

c

Share this post


Link to post
Share on other sites
.... Treetje voor treetje met een rechte rug.....

 

Uit de knieen tillen he :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer verzorgt uit whazzup!

ik hou je livecam soms in de gaten, de katten kunnen je planten ook wel waarderen! ;)

 

Ik ben benieuwd naar je oogst, hoeveel denk je van de 5 grote planten af te halen??

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, het gaat wel lekker! jammer van die 4 TMV plantjes, maar ja, ik heb gelukkig nog wat Kush en Mexican Sativa te goed daarnaast.

 

@clay: Leuk dat je het volgt. Tja, zonder liefde kom je er niet he ;)

 

@kobuz: hehe reken maar van yes. Mijn lesje wel geleerd hoor!

 

@secundsun: Ach laat me nou... staat zo leuk op de cam een beetje oranje of rood. Is goed voor de witbalans van de camera ;) Ik had ze nog van 2 EK's geleden!

 

@topknots: Ja, maar zou het wel leuk vinden om volgend jaar er minimaal een mooie topknotius bij te hebben hoor ;)

 

@bullseye: De katten vinden het fantastisch. Kunnen zich lekker verstoppen onder de planten. De opbrengst van 3 (goeie!!) pp planten was vorig jaar 440 gram droog, maar na watercure. Dat was dus minimaal een pond droog geweest. Met die TMV pp's weet ik het niet, ik hou er hier zelf 3, de kleine gaat naar mijn neef op het balkon. Ik hoop op zo'n 3 ons goeie toppen, de rest gaat linea recta de bubbleator in. Daarnaast heb ik natuurlijk nog (voor het lekkere) de Hindu Kush en als toegift een Mexican Sativa. Laat ik nou eens 1 ons Hindu Kush er af halen (ben laat begonnen, zijn kleine planten en weet nog niet welk geslacht) dan en ik al erg blij. De mexican sativa he ik eigenlijk geen idee van, een ons moet toch zeker haalbaar zijn. Dus alles bij elkaar hoop ik op zo'n pondje wiet en zeker een onsje of 1,5 bubble. Mag het iets meer zijn?

 

Maar goed.. toprot, stormen, beestjes, we zijn er nog niet he. Voor hetzelfde geld staan ze er morgen niet meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zet je die kleiner planten niet in de volle grond miss dat ze dan nog even harder gaan groeien.. heb ik ook met 2 wat zwakkere planten gedaan en die zijn nu groter dan de planten die in een speciekuip staan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten eerste: ruimte. Die plek heb ik niet. Eigenlijk maar voor 3 voldoende ruimte met goed zon. Ten tweede, ik vind compacte planten ook wel makkelijk eigenlijk, straks met verduisteren de schuur in en klaar. En als alles gaat zoals het moet ben ik hier wel tevreden mee hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjaa dat stukje verduisteren hoe gaat dat makkelijk met grote planten?.. heb t een poosje geleden geprobeerd met een kleiner plantje en die ging kapot ervan..: Vuilniszakken van onder naar boven trekken.. hebben wel een garage waar ik mijn speciekuipen in kan rollen en hoe doe je dat dan? die in de volle grond lukt zo niet..

weet wel de tijd hoorde iets van 19:00 tot 07:00 ofzo,.. dus dat heb ik toen gedaan ;) (heb mijn topic ge-update) alvast bedankt vd tips....

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar is een heel topic aan gewijd secondsun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kushes gaan lekker! 7 vingers aan de blaadjes:

gallery_5211_120_610506.jpg

 

En zowaar. De achterblijver heeft er ook zin in!

gallery_5211_120_94233.jpg

 

Zit voor 5 planten (3 grote en 2 kleinere) nu op 40 ml BN grond en 8 ml X-cel per 2 dagen. Maandag naar 45/9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he! ik ben net door de 8000 views heengegaan ;) Op naar de 10.000 ;)

 

Cam stats:

 

Vorige maand zat ik in totaal aan 11,43 GB data. Deze maand (en het is pas de 7e) zit ik al aan 4,63 GB. Dat wordt dus weer een top-cam maandje van zeker 16 - 18 GB verkeer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal dat topic van mij straks ook maar weer eens updaten, ik heb al 9 vingers geteld inmiddels ;).. Doet me deugd dat het tot nu toe een voor Nederlandse maatstaven ongekend mooi buiten kweek jaar is.. Maarjeh helaas draait t om die na zomer, hopen dat die ook goed blijft dus. Bij jou staat het er nu in iedergeval goed bij ;)

 

laters, snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) Hier ook 7 vingers gesignaleerd en een hoop 6 vingers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, die 7 vingers, da's een zaailing van een week of 4... Mijn mexican sativa maakt inderdaad ook 9 vingers aan in de top, vrijwel zonder uitzondering. Dus gaat lekker! Hoop alleen dat ik mijn pH sensor snel binnen krijg, zit nu %$#^$% te klooien met testertjes. Inmiddels probeer ik voorzichtig met pH- mijn aarde pH wat naar beneden te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
he! ik ben net door de 8000 views heengegaan Op naar de 10.000

 

Cam stats:

 

Vorige maand zat ik in totaal aan 11,43 GB data. Deze maand (en het is pas de 7e) zit ik al aan 4,63 GB. Dat wordt dus weer een top-cam maandje van zeker 16 - 18 GB verkeer!

 

Hey whazzup je planten doen het vet goed!! Wanneer ga je de mexican verduisteren? Je hebt vette mazzel met je buren. Stel je voor dat ik zulke reuzen zou kweken hier in me tuin. Zou de buurman écht niet leuk vinden.

 

Maar wat ik ook eventjes wil opmerken is dat je best forumgeilt. ;) Ik bedoel dat je graag alles heel goed wilt showen met grote foto's van je planten, veel info post (kom overal post van je tegen :P ) en natuurlijk je cam en filmpjes. Je bent volgens mij erg trots op je plantjes en wij kunnen er van meegenieten ;) Zou je de 20.000 views dit jaar gaan halen?? we zijn benieuwd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach kweekfreak, ik zie mezelf echt niet als een expert hoor, maar wat ik meepak deel ik ook graag weer met anderen. Zo ben ik ook begonnen. En belangstelling is altijd leuk. Zo'n thread wordt zo'n beetje je tweede huiskamer he ;)

 

En op zo'n cam ziet het er van een afstandje al snel leuk uit hoor, ben jaloers op een hoop andere growers die meer zon hebben of het gewoon veel beter doen met hele mooie soortjes ;) . Tmv is nou eenmaal niet leuk maar dit jaar is het niet anders, dus echt super zullen ze dit jaar niet worden. Kan ook niet voorkomen dat mijn andere plantjes het eventueel krijgen, heb tenslotte geen hectare grond achter mijn huis. Ook wel interessant om te zien of het overslaat, mijn Mexican Sativa lijkt er echter niet onder te lijden en die staat al de hele tijd in direct contact met de besmette planten.

 

Verduisteren beging ik volgende week mee - in ieder geval de sativa en twee PP's, kijken wat ze gaan doen. De kushes zijn nog een beetje te klein daarvoor denk ik.

 

Affijn, ik hou jullie weer op de hoogte (zoals gewoonlijk ;) )

 

Hier een plaatje voor Mad. Afgelopen zondag in Blijdorp..

gallery_5211_120_661477.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft ie gewoon z'n WFDR T-shirt aan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...