Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Inreh

Mijn White Widow Plantje

Recommended Posts

hoi iedereen !

ik heb zo een 3 weken geleden, denk ik, 1 zaadje laten ontkiemen van een White Widow.

Nu staat het in men kleerkast onder een 400watt lamp en met een ventilator erop gericht. Ik kijk eigelijk niet naar hoeveel uur het licht en donker is....dus dat moet ik gaan veranderen.

Zoals ik al zei zat ik te kweken in men kleerkast, dat kan niet blijven duren. Nu ga ik dus zo een Growtent kopen van 1x1x2. In die tent, is het genoeg om er een ventilator in te zetten een lamp en een verluchter van een computer ?

want het is toch maar voor 1 à 2 planten. De Voeding, ik geef nu Roots 1à2 keer in de week, groeivoeding 1x in de 1 0dagen en water geef ik denk ik TE veel want plantje heeft gele uiteindes die wat krullen. Temperatuur is tussen 25-27 graden en Lv tussen 30%-50%

paar vraagjes: wanneer moet ik hem in de bloei zetten ? en hoe doe ik dit, gewoon de uren veranderen, door 12u licht 12u donker ?

 

 

nog fototje van plantje hoe het er nu bijstaat in men kleerkast:

plant.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Dat er niet veel mensen reageren zal wel komen omdat je een beetje naar de bekende weg vraagt. Je bent wel serieus, je koopt tenslotte een growtent. Wees dan ook zo verstandig om de info, die overal op dit forum staat, te lezen. Als je dan nog vragen hebt, kom je maar terug. 1 tip: voorzichtig met het water geven!

Lees ze :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inreh.

 

Ben het wel met Miss j eens(zoals altijd :rofl ).

Maar ik wil je wel en beetje helpen. Om de tijd goed in te stellen heb je een tijd schakel klok nodig, die kun je kopen bij de bouwmarkt voor 5euro. Deze zijn niet super maar ze werken wel en op een lamp kom je er denk ik wel mee weg.

 

Als je geen afzuiging hebt word het denk ik wel onwijs heet in je hokkie. Je kan het proberen om de Pc fan onder in te maken en boven eeengat waar dan weer de warme lucht uit komt. Weet iet of het gaat maar is te proberen.

 

Ik heb nog nooit met zaden gewerkt maar ik denk dat het te nat is bij jou.

 

Laat ff wat horen of je het begrepen hebt en of het lukt.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom maar een of twee planten? Is dat niet een beetje zonde van je 400W lamp? Lijkt mij dat je dan beter op de 'legale' max van 5 planten kan gaan zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je er een lamp boven hebt geld die max 5 ook niet meer.

dan ken je er net zo goed 15 onder knallen.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is waar, maar ik denk dat als je gepakt wordt met 5 planten dat je dan toch veel meer kans heb om er zonder kleerscheuren vanaf te komen dan als je 15+ planten hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk alleen dat je boete lager uit vald. Als je hier een huur woning hebt en je hebt er 5 staan met een lamr er bovem, ga je over 2weken verhuizen.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar ik woon in Belgie en daar is maar 1 plantje toegelaten door de wet é...

dusja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom laat je hem niet eerst opgroeien voor het raam, een paar keer toppen, en als je een beste boom hebt, dan in je kast op 12/12 afbloeien. Je hebt zowieso weken en weken voorgroei nodig om met 1 plant je kast vol te krijgen, en de natuur kost je geen stroom. Duurd wel een paar weken langer

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja maar ik woon in Belgie en daar is maar 1 plantje toegelaten door de wet é...

dusja

 

 

En anders??

levenslang?? :rofl

met of zonder tbs? :tu

 

Gr.Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs 1 plant mag je in Belgie niet onder kunstlicht plaatsen!Zet gewoon wat meer plantjes in die tent...

Enne,je bent veel te veel water aan het geven.... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom laat je hem niet eerst opgroeien voor het raam, een paar keer toppen, en als je een beste boom hebt, dan in je kast op 12/12 afbloeien. Je hebt zowieso weken en weken voorgroei nodig om met 1 plant je kast vol te krijgen, en de natuur kost je geen stroom. Duurd wel een paar weken langer

Dit lijkt me wel een zeer goede tip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...