Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stepo

Mobiele Airco

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

FF een vraagje:

Heeft er iemand ervaring met een (mobiele) airco te plaatsen om de temp gelijk matig te houden op zo'n 25 C.

Ik krijg mijn temp met GEEN mogelijkheid naar onder de 30C vandaar. Komt ook vanwege het warme weer op het moment.

 

Greetsz Stepo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikheb er toevallig van de week een gekocht ik heb hem een uurtje aan gehad en de temp daalde al 3 a 4 graden 199 euro bij hornbach :rofl

 

//EDIT Quoten

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een airco ontvochtigd ook (wil je niet) en kost erg veel stroom.

De hete lucht uit de airco moet je ook nog eens filteren tenzij je een split unit koopt.

(Vanaf 1000 euri)

Edited by technogrower

Share this post


Link to post
Share on other sites
ikheb er toevallig van de week een gekocht ik heb hem een uurtje aan gehad en de temp daalde al 3 a 4 graden 199 euro bij hornbach :rofl

de hete lucht voer ik af de kamer uit,en de airco heeft verschillende standen,koelen,circulatie,en idd ontvochtigen

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

splitunit heb je niet nodig er zit een afvoerslang bij, deze kan je bijvoorbeeld in een andere kamer laten uitblazen of via een raam en een mobiele airco werkt wel degelijk. kijk is bij mediamarkt, hebben ze ook verschillende types / prijsklasses.

 

en ja in de zomer heb je eerder te maken met een hoge Lv( over het algemeen dan. )

 

gr. en suc6

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar die lucht die jij in die andere kamer blaast is ongefilterd.

een airco moet je in je aanzuig hok zetten als je die niet hebt moet je er een maken.

op deze manier kun je de lucht koelen voor die het hok ingaat.

 

//EDIT quoten

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo

ff nog een aanvulling op die airco... <KIJK WEL UIT> de lucht die je via de afvoerslang naar buiten doet,dus de warme lucht van de airco, dat is geen stank vrije lucht. Hebben veel klanten die daar door zijn gepakt :lol: . dus uit kijken met airco's. je kunt beter zorgen dat je ergens frise lucht weg haalt..........GR Growhok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je kijkt naar de elektra kosten dan kun je weer beter gaan voor een nog grotere afzuiger met filter .

Je planten kunnen ook ruim 30 graden aan indien er voldoende luchtcirculatie is.

 

Zo zie je dat de planten buiten geen problemen hebben als het 34 graden is!! Oorzaak is de goede veentilatie /luchtverversing, die is buiten bijna altijd vele beter omdat de lucht rond de planten in z'n geheel wordt vervangen door verse steeds en niet zoals binnen via kleine gaten moet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...