Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

Ik vond het wel grappig dat Salvia ff bij spuiten & slikken langskwam.

Alleen jammer dat die Filemon zo'n schijterd was :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf ook salvia geprobeerd maar ik vond er haast niks aan,

 

alleen toen ik me ogen dicht deed zag ik trolle enzo :S lol

en voelde me een beetje duf,

 

de 2e keer voelde ik al helemaal niks meer, alleen beetje duf...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je het zeer waarschijnlijk verkeerd gebruikt of een slecht extract. Salvia is na DMT toch een van de meest intense drugs. Heb spuiten en slikken niet gezien, heeft Filemon het uiteindelijk niet gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

puur roken in een pijpje en met een kleine gasaansteker die ni uit gaat in de wind aansteken!!!!

zal wel werken dan,en niet een beetje ook niet...

ik had die van 32maal ofzo!

ik heb er een slechte ervaring mee en rook gewoon wel een jointje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook hoor ik heb met al die tripzooi slechte ervaringen, ik houd t ook mooi bij een jointje af en toe.

 

Spuiten en slikken is wel een leuk programma, maar ik vind echt dat die filemon eruit moet, hij stelt zich enorm aan en durft haast niks te proberen, eruit met die vent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja da is wel zo, ook al vind ik hem wel nog grappig.

Nu ja niets durven... enkel die heroïne waarvan hij maar een paar trekjes deed en vervolgens uitdeed omdat hij zogezegd niet wilde eindigen als een junk... nu ja ergens wel verstandig misschien.

En dat hij die salvia niet durfde, tjah kheb het ooit 1 keer gedaan en 't was wel een krankzinnige trip dus ik vond het eigenlijk maar logisch dat ie niet durfde :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar hij is er als drug tester, dan moet hij dat ook doen.

Ik vind het sowieso een erg debiel programma. Steeds twee domme gasten en Sophie die ook retarded is gaan doen alsof ze iets over drugs weten en grotendeels misinformatie verspreiden. Zorg dan dat er een drugs-expert aanwezig is, iemand van Trimbos ofzow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is hij een journalist die een aantal drugs test. Dat wil niet zeggen dat ie maar gelijk alle drugs moet testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het ook wel geinig vinden om die baan te hebben maar ik kan best begrijpen dat er grenzen zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien wel beter dat filemon salvia niet getest heeft. Salvorine A is de meest sterle halucigene stof die in de natuur voorkomt. In de VS is het al verboden in een paar staten. Het zou niet goed zijn, als de Nederlandse smartshops na een aflevering van spuiten en slikken wordt overspoelt met 16 jarige ventjes die geen ervaring met SD hebben, maar wel gelijk 10x extract willen kopen. Ik zou het heel jammer vinden als salvia een slechte naam krijgt door dat mensen er niet mee om weten te gaan, met het gevolg dat het verboden wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salvia heb ik nog nooit gedaan,maar als ik tripverslagen lees van mensen die t genomen hebben,lijkt t mij geen drugs om midden op straat te gebruiken gezien het effect/tydsbesef/plaatsbesef etc,etc,lijkt mij beter dat je het niet alleen doet en ergens thuis veilig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister ging het ook weer wat langer door, een had xtc, een had wiet, en een had paddo soepje, en toen probeerden zij het programma te presenteren, maar die sofie hilbrand stelde zich echt wel aan hoor, die kreeg gewoon via haar oortje ingefluistert je moet heel raar doen ofzo, want het leek nergens op, ze had een joint gerookt. maar deed net of ze uit coma kwam ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
:o heb gister de uitzending gemist, weet iemand waar ik het op internet nog een keertje kan kijken? Ben trouwens nu bezig met een Salvia Divinorum tinctuur te maken, mbv aceton en strorum (ethanol is nergens te krijgen hier in dit gat).

Share this post


Link to post
Share on other sites

die filemon zat de boel te spacen toen die paddo's op had tijdens de uitzending, helemaal in ze eigen tripwereld en sophie met die lachkicks en stonede blik.. jammer dat het de laatste uitzending was van het seizoen.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die setting in dat filmpje lijkt me echt 3x niets. Ik zou spontaan gaan flippen met zoveel mensen om mij heen. Als ik Salvia rook dan doe ik dit in mijn uppie en in het donker. De tinctuur is af ga het vanavond uit proberen, ik ben erg benieuwd.

 

@ joors wat is je ervaring met Saliva? Wat heb je gerookt en hoe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:o heb gister de uitzending gemist, weet iemand waar ik het op internet nog een keertje kan kijken?

Als je kan werken met nieuwsgroepen kan je hem zo downloaden, heb nog wel nzb bestandje voor je :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het een paar x gedaan eerst de gewone daar merkte ik nix van de 5x extrakt ook niet

toen kreeg ik de 20x mee en die werkte eigenlijk te goed

 

was wel een heftige ervaringvoor mij hoeft het niet meer

 

ik ben wel heel erg benieuwd naar dmt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

die salvia, khebbet ook al gedaan en niet echt van getript wel heel hard van gelachen

en dat programma, spuiten en slikken, inhet begin vondt ik da soms nog goe, keek ik er zelfs met men ma naar. nu zag ik die laatste uitzending en dat was echt om kijkcijfers te lokken. Als je wat educatief ingesteld bent dan zet je toch geen mens op paddestoelen in een opnamesetting ( ik zou na een tijd niet door hebben dat ik gefilmd wordt en wanneer ik het door heb gaat het hek van de dam, die filemon heeft dat al bij al nog goed gedaan, voort zelfde geld krijgt ie een bad trip, die weet duidelijk niet wat paddo's inhoudt!!)

die stoinde griet en kerel op xtc waren nog wel grappig, toen iemand opmerkte dat ie het spijtig vondt dat de presentatrice geen coke gesnoven had omdat dit toch de presentatordrug is, was er plots een korte stilte... hehe don't ask me why!!! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond het allemaal wel grappig, maar die filemon had wel geluk dat hij geen bad trip kreeg idd, hoewel hij gelijk wegliep aan het einde van de uitzending :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, het was een leuke laatste aflevering,

ben benieuwd naar het volgende seizoen.

 

 

ze gingen tog drugs over de grens kijken hoe die situatie daar is blabla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...