Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
manuel

Help !

Recommended Posts

ik had voor morgen een afspraak gemaakt met mijn stroomleverancier om mijn zekering te verzwaren van 3x 25 naar 3x35A

want ik heb een hok gemaakt met 6x600watt.

alleen nu heeft hij me vanmorgen gebeld om te vragen wat er precies moest gebeuren

dus ik bazelde wat over dat ik een keramische kookplaat kreeg en dat ze me adviceerde dat ik moest verzwaren naar 35A

 

nou komt hij vandaag al kijken

 

kan iemand me tips geven wat ik moet zeggen want ik ben best zenuwachtig

ben nog best jong wekt dat geen argwaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg dat je van plan bent om ook een zonnebank aan te schaffen of een sauna.

Dat je dus uit voorzorg een zwaardere zekering wilt hebben.

Maakje geen zorgen.Zolang je gewoon betaald en niet pikt verdienen ze geld aan je en vinden ze het wel best hoor.Althans dat is mijn ervaring.

 

suc6 Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

En als het aanschaffen van zo'n ding op jouw leeftijd misschien raar is dan zeg je gewoon dat je em van je ouders kado krijgt en alvast voorbereidingen treft. Het belangrijkst is dat je je verhaal vantevoren hebt bedacht. En die sauna of zonnebank is wel een goede volgens mij. Je kan altijd zeggen dat je vader je dat heeft aangeraden en dat je er zelf niet zoveel verstand van hebt. Werkt voor mij als vrouw altijd prima! 'Ik ben alleen maar gestuurd om een boodschap, duh :rofl ' :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een infrarood sauna vanwege gezondheidsklachten, 2400 watt en dat 2 uur per dag :tu

Ze komen echt niet kijken of je echt zo'n ding hebt aangeschaft.

 

Ook kan je vertellen dat je een aantal reptielen wilt gaan houden dat zijn ook stroomvreters en in de winter kunnen ze echt geen uur of wat in de kou zitten omdat de zekering is gesprongen :rofl

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt,je zegt gewoon dat je een infraroodsauna en een keramische kookplaat hebt aangeschaft,hij gaat heus niet vragen;''laat eens zien dan..''als hij dat aan je vraagt,moet je m gewoon toelachen,en zeggen dat dat zijn zaken niet zijn.

greets

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je zegt tegen hem dat je een nuclear wapen aan't bouwen bent en dat bij de vorige poging de aardlek eruit ging toen je de deeltjesversneller activeerde.

 

Als je dit doet raad ik je aan om alvast je koffers te pakken en je klaar te maken voor een 1 way ticket too Al Ghrahib Central Station! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt jongens

hij is net geweest en er bleek al een 35A in te zitten met dikke bedrading!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmz, het zat dus achter een zegel (neem ik aan)

 

in de huizen van tegenwoordig kun je zelf upgraden naar 35A zonder de verzegeling te verbreken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...