Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Inreh

Aankoop Homebox

Recommended Posts

iemand ervaring/opmerkingen/voordelen/nadelen met deze homebox ? want ik heb misschien wel zin zo ééntje aan te schaffen...

 

 

wat informatie:

 

the best quality and environment for a successful grow.

 

The Homebox is constructed for the beginner.

Ideal for the growing with earth, the pots can be placed directly on the waterproof floor.

With its compact measurements of 1m x 1m x 2 m, the Homebox finds place in most households.

 

Also when using the proposed systems there is still enough breathing space between your plants and your lamp.

 

The Homebox can also be ideally be used for your mother plants or cuttings.

You can use the Homebox individually or fit it together with other Homeboxes via the ventilation outlets, i.e 1 Homebox for your mother plants, 1 for your cuttings and another for the growing phase and a final one for the budding period.

 

 

homeboxsmall.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja koop 2e hands/ bouw zelf is een stuk beter dan die moderne troep :whistling en ook nog goedkoper..

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat kost dat ding?

denk het niet deze kost nieuw 2100 euro kijk maar op www.easygrower.com :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jongens ik heb vandaag de bestelling gedaan en heb me tentje compleet met 600w lamp afzuiger enz enz.. alleen ik kan nog steeds nergens vinden of er iemand is die ervaring heeft met dit ding?

 

dit zit er bij:

 

Deze kit bevat alle belangrijke onderdelen voor een eigen kweekruimte:

 

1 Inbegrepen Homebox XL Grow Tent 1 m2

 

2 Inbegrepen Assimilatie Licht Systeem met Philips Son-t-pia + Lamp (600w)

 

3 Inbegrepen Ventilator Rvk 225 m3

 

4 Inbegrepen Bijhorende Koolstof Filter 160 kub

 

+ kabels

 

kosten zijn: 456 euro + 18 euro verzend kosten dat wil dus zeggen dat je niet zelf hoef te kloten voor de prijs van een zelfbouwhok of zie ik dat nu verkeerd?

 

alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit geen klachten over gehoord... Zeer goede tent, anders zouden we ze niet verkopen... We gebruiken ze zelf ook. Goede prijs, goed materiaal, invoer, afvoer, goede luchtinvoer langs alle kanten...

Ziet er mooi uit, makkelijk om langs alle kanten je planten te benaderen, aangezien zijkanten open kunnen...

 

Op dit moment, het perfecte kweekhok voor hobby kweker(prijs-kwaliteit)... Voornaamste voordeel is dat je die makkelijk kunt verplaatsen... Andere kamer,... verhuizen,...verbouwingen...

 

Natuurlijk kun je zelf goedkoop iets bouwen, maar breek dat maar eens af wanneer je dringend je kweekhok moet verhuizen.. En tenzij je een handige harry bent, zal het er nooit zo netjes uitzien..

 

Jaren gewacht tot er een degelijke kweektent voor een goede prijs gemaakt werd, deze is het geworden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarenboven is zelf bouwen heus niet altid zo goedkoop als je wel denkt... + de tijd dat je erin steekt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Is een 225 kuub afzuiger niet wat klein voor een 600W lamp, Turtle Power?

 

Ben wel heel benieuwd naar een kweek in zo'n box. Zou je een verslag kunnen posten Michel**?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss j.

 

Ik heb in me kast ook een buis afzuiger geplaatst, maar dan van 355m3. Ik heb m al proef laten draaien en kan de themp makkelijk onder controle houden. Nu is het wel zo dat het nu koel is 20gr buiten, maar ik weet zeker dat ik dat niet ga redden in de zomer. Dus dan word de afzuiger voor een cooltube geplaatst en dan komt er nog een buis afzuiger bij.

 

Ik moet wel zeggen dat de ventilaie in die tent me wel super lijkt, met die flappen, als die afzuiger maar sterk genoeg lijkt, en dat vraag ik me ook af.

 

verder gaaf ding.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wat leuk al die reacties,

 

als het goed is bij alien krijg ik dat tent ding deze week nog binnen het word mijn eerste kweek de enige ervaring die ik heb is knippen en hokken bekijken dus dat schiet nog niet echt op :)

 

misschien zit ik hier verkeerd met die vraag maar ik heb eigelijk nergens kunnen vinden (of er overheen gekeken) wat nou echt het totaal plaatje van kosten voor voeding zal zijn, iemand die dat weet?

 

 

ER IS DUS NIEMAND DIE AL EEN GEKWEEKT HEEFT IN DIE TENT???

 

 

 

ik ga heel erg me best doen er een goed verslag van te maken en de tijd ervoor te vinden!

 

 

hoop dat ik dit weekend kan beginnen

 

 

groetjes.

 

 

trouwens wat kan ik er het beste in zetten kwa stekkies... moet niet te moeilijk te onderhouden zijn en ook niet dat ze bij 1 foutje meteen dood gaan :X

 

ben die hard blower WIL THC word ziek van die zielige dealertjes die met hun trieste wiet komen maar wel gewoon 6 euro per gram vragen.

 

moest het ff kwijt kost me in de maand een growkast :wacko:

 

p.s. wat ik ook raar vind ik dat niemand zijn toppen hier laat zien of is dat bewust?? zie over al hoe gedaan word maar nergens het resultaten. is er een rede voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 225 kub is meer dan genoeg voor zo'n tent. Ik heb al met 2 x 600w in een zelfgebouwde veel kleinere tent gezeten... Die stond wel buiten en zuigde koele buitenlucht aan...

 

We hebben met deze tent in de shop, de hele zomer doorgekweekt en geen problemen gehad met temperatuur dat de planten eronder leiden.... Belangrijk is dat je deze tent dus niet op je zolder zet!!!! Zet hem ergens koel, liefst kelder of 1 ste verdieping,

 

Hier onze ice and doctor kweek tijdens de hete hittgolven hehe. Totaal van twee ice planten was 90 gram droog. Elke brachten ze dus zo'n 45 gram op, zonder groei.

 

gallery_74_250_5950.jpg

 

Deze staan nu zo'n drie weken te bloeien...

 

gallery_74_250_186586.jpg

 

gallery_74_250_146844.jpg

 

gallery_74_250_131796.jpg

 

 

gallery_74_250_43699.jpg

 

gallery_74_250_116489.jpg

 

gallery_74_250_154342.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
p.s. wat ik ook raar vind ik dat niemand zijn toppen hier laat zien of is dat bewust?? zie over al hoe gedaan word maar nergens het resultaten. is er een rede voor?

Dan moet je gewoon wat beter zoeken hoor :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt altijd kans dat er bepaalde mensen mee kijken.

deputy-sheriff-badge.jpg

 

maar bij de indoor foto verslagen zie ik genoeg toppen hoor.. :wacko:

of bedoel je gedroogde toppen :wOOt

 

(verslag op een ander forum opgezocht ff snel :) )

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...hl%3Dnl%26lr%3D

 

ik ben ook geintreseerd naar die tentjes.. snel en easy op en afte breken maar bij mij speelt ook het woord..

brandveiligheid?

 

ciao :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey turtle power :)

 

Ja leuke tentjes zijn dat he :wacko: ik heb velen goede reacties ontvangen.

Waren die ice ook female seeds?

 

Heb je ook nog een foto van die ene plant met die speciale gele bladverkleuringen? :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk nog niet gehoord van iemand met één lamp die z"n hokje heeft afgebrand....En we hebben toch al veel mensen ten dienste gestaan... Brand komt vooral voor bij kwekers met meerdere lampen...Dan vatten de ballasten soms vuur...Normaal zou dit niet mogen zijn,maar ik ken niets van electro.. Maar er zal wel een reden voor zijn...

 

Ikzelf gebruik al 8 jaar dezelfde ballasten....Zonder probleem.. Ik dacht voor 250 euro kun je een brandblus systeem boven je ballast hangen, als die vuur zou vatten wordt het gedoofd...

 

De kans dat er iets gebeurd met een hobbykweker is zeer laag...

 

Hai Sannie

 

ice zijn female ja, plant met bladverkleuringen, welke bedoel je, deze die er nu staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er stond nog 1 plant de laatste keer dat ik op de koffie was........DIE.....lol

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm zien er erg lekker uit! :) zal heel blij zijn als mijn eerste kweekje zulke lekkere rookwaar zou opleveren...

 

het is voor eigen gebruik heb besloten zelf maar te kweken na het afgelopen half jaar geen goed wietje meer te kunnen krijgen bij de locale dealers :wacko:

 

wacht in spanning af volgens alien gaat de tent dinsdag de deur uit dus met een beetje geluk is die er donderdag en de stekken komen vrijdag (als die labiele drugs mensen het niet laten afweten)

 

 

 

 

ZE MOETEN INTERNET SHOPS INTRODUCEREN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik zit te denken over de droogvariant van deze homebox, kan ik gelijk doorgaan in mijn kweekkast :wacko:

 

Het ziet er goed uit, deze kasten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Budbox is voor mij idd geen miskoop geweest.

 

bij de volgende ronde zal ik het er hopelijk beter vanaf brengen.

maar ondanks alle tegenslagen (zie: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=15242&hl= )

en stress (voor mij en mijn widows) ben ik dik tevreden over de tent. :wacko:

 

mijn planten moeten nog 3 of 4 weken en dan zijn ze klaar, geen dikke buds maar wel bling, bling if you know what i mean. maarja ze moeten nog FFkes dus misschien worden ze nog dikker.

 

alleen zorg dat je met zon tent genoeg frisse lucht aanzuigt! :) anders dan gaan binnen een paar dagen al je grote bladeren dood! dat is dus een paar weken geleden bij mij gebeurd. maar nu hangt er een fan in de luchtinlaat en gaat alles rustig.

 

jammer genoeg heb ik nog geen camera maar die komt nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euh, dat is dus totaal verkeerd.... Nou ja, wij verkopen homebox, geen budbox en daar heb je helemaal geen inblaas voor nodig... Er komt genoeg verse lucht binnen in de box zo...

 

Heb je foto's van dat co2 tekort, want dat wil ik dan wel es zien... Daarvan gaan je grote bladeren niet van dood, maar tast je gehele plant aan... Krijg je idd lelijke strepen..

 

Welke afzuiger had je voor je tent?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey jongens ik heb vandaag de bestelling gedaan en heb me tentje compleet met 600w lamp afzuiger enz enz.. alleen ik kan nog steeds nergens vinden of er iemand is die ervaring heeft met dit ding?

 

dit zit er bij:

 

Deze kit bevat alle belangrijke onderdelen voor een eigen kweekruimte:

 

3 Inbegrepen Ventilator Rvk 225 m3

 

4 Inbegrepen Bijhorende Koolstof Filter 160 kub

 

Ik heb een Ruck 125L (350 kub) en dan hoor ik van mensen dat dit waarschijnlijk te klein is.

Hok is 90x90x200

 

Ik heb de Ruck gekocht bij de GS omdat hij zei dat ze dit ook in die kastjes hadden (G-grow). Ik zat zelf aan iets van 600 kub te denken maar heb toen toch maar deze gekocht.

 

Ik ben benieuwd naar jullie bevindigen, mijn plantjes staan nog in de groei dus van overlast kan nu nog geen sprake zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...