Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zo, dat is goed gegaan voor een eerste kweek :bier

Zaailingen heb ik te weinig ervaring mee om er iets over te zeggen.

 

 

Grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE!!!

 

morgen is waarschijnlijk knipdag. ze stonden 3 dagen droog, maar vandaag heb ik ze 200ml water gegeven omdat de bladeren helemaal slap naar beneden hingen en er erg dood uitzag. weet niet of dit hoort, maar het verslechterde egt met het uur. dus nog 1 of 2 dagen durf ik niet aan. een beetje water en ze staan nu al wat omhoog. hoop dat ze morgen klaar zijn, misschien zaterdag knippen als ik ze nog te "nat" vindt.

 

klik hier voor mn album:

http://www.mijnalbum.nl/Album=47GMYFCI

 

hier wat foto´s van de zaailingen:

Foto=QQSBZQAS.gif

Foto=7BNK8AAV.gif

Foto=T6QPJQYD.gif

 

en hier mn plantjes in hun laatste (2 laatste) dagen:

 

Foto=VVWWDKXZ.gif

Foto=CYN687W6.gif

Foto=KLDL4DDB.gif

Foto=KFG7EX7R.gif

Foto=4LWIEO76.gif

Foto=SAUOWRXW.gif

Foto=WII7XQCC.gif

Foto=VF4M4GY4.gif

Foto=46WLSS6W.gif

Foto=I7RPRNWK.gif

Foto=XJFVLY6P.gif

 

hier het mozaieksplantje:

 

Foto=D83BMQQU.gif

 

 

de dames staan al een week langer dan volgens het voedingsschema, namelijk al 9 weken ipv 8

ik hou jullie op de hoogte van de knipbeurt en het resultaat!!! :bier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hou jullie op de hoogte van de knipbeurt en het resultaat!!!

 

ik ben benieuwt wat het gaat worden

het ziet er goed uit ook van kwalietijd thc is rijkelijk te zien :bier

 

gr mi laaters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mooi, nog een paar uurtjes. ik ben benieuwd hoe ze er bij staan als ik uit mn werk kom. denk dat het knippen dan wel kan beginnen!!! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo pfff..... eindelijk alles geknipt :bier

heb nu ff geen zin meer in een uitgebreide update, maar er zijn zeker foto´s genomen en die zal ik morgen ook met jullie delen. Kan jullie vertellen dat het vandaag erg gezellig was en ik heb ervan genoten. moet wel nog ff een weegschaaltje halen om mn opbrengst te kunnen wegen :D

 

over 6 uurtjes weer wakker worden om mn white widowtjes wakker te maken :wOOt dus ik maak mn jointje op en ga dan ook maar knock-out :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was vast een goed jointje! Lol nog steeds knock-out burning seed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, hier dan eindelijk de update!!!

allereerst mijn excuses dat het zo laat is, maar toen ik gelijk de update probeerde was wietforum uit de lucht ivm een server-switch. daarna erg druk gehad en een vriendin die continue de pc in beslag nam voor haar schoolwerk :wacko:

 

nou hier eerst wat fotootjes van net voor het knippen en tijdens het knippen:

 

Foto=SVMD6JIH.gif

 

Foto=RAVMJRLA.gif

 

Foto=78EPDFB7.gif

 

Foto=8JYUVMHY.gif

 

Foto=UN8PMOEK.gif

 

Foto=KPNTDKT4.gif

 

Foto=7MB6ZYCU.gif

 

Foto=XXUE3OZI.gif

 

Foto=D7QLG4OC.gif

 

Foto=UZZXDNRS.gif

 

Foto=AFMA7JKL.gif

 

Foto=JJNU8ZPX.gif

 

Foto=FS6TLGSA.gif

 

Foto=JWEP4NGQ.gif

 

Foto=8BQBJPUL.gif

 

Foto=4MFMACPZ.gif

 

Foto=RGOQGHVN.gif

 

mn poes besloot ook maar om me te helpen, ze heeft bijna een hele plant kaal gevreten :smoke gelukkig bleef ze van de toppen af :wOOt

 

Foto=BTMDLBIM.gif

 

Foto=KQB6QBPF.gif

 

Foto=YXECNT4R.gif

 

en hier zie je de andere chill liggen op de achtergrond:

Foto=8ZWLJ8EB.gif

 

 

en dit was weer tijdens het knippen:

 

Foto=PTCI3YLR.gif

 

Foto=UCVCGCBS.gif

 

vriendin met plakkerige vingers:

 

Foto=FTPJMXT6.gif

 

en dit was helemaal mooi!!!! :D kijken we het nieuws tijdens het knippen, gaat het over het kweken van wiet wel of niet legaliseren. nou volgens mij was de presentator wel gigantisch stoned!!! :P

heb het maar ff gefotografeerd :) in het donker zie je nog mn plantje :P

 

Foto=JMBKMIOL.gif

 

 

 

NOU!!! dat was weer een gigantische reeks!!! kijk hier voor al mn albums:

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=

 

een roolverslag komt er nog aan! ik wil de planten goed drogen. het "gruis" is wel al redelijk droog en heb ik ook al geprobeerd :P was een beetje slap, maar voelde hem wel :smoke smaakte ook wel goed. heel biologisch vergeleken met de coffeshopwiet. en dat terwijl ik toch de nodige voeding en boosters erdoorheen gemengd heb :P

 

ben erg blij met het resultaat!! maar wil het de volgende keer toch anders doen. heb zoveel informatie hier opgedaan waar ik nog wat mee wil doen ;)

 

omdat ik mn wiet ook in de kast droog kan ik nog niet beginnen, maar zodra het droog is start ik gelijk weer. waarschijnlijk voor de laatste maal met stekkies. heb ff erover zitten denken om mijn zaailingen in de kast te stoppen, maar dat zijn er maar 5 waaruit ik nog moet selecteren, dus naar mijn mening te weinig en zet ze liever buiten. wil in de toekomst tog uit zaad gaan kweken en met moedertjes gaan werken :P

 

nou als er nog vragen of reacties zijn hoor ik het graag!

ik ga in dit topic nog wel af en toe door met mn zaailingen en natuurlijk komt mn rookverslag er nog aan. eerst dit weekend naar Rock Werchter!!!!!! :bier

 

zodra mn kast weer gevuld staat komt er een nieuw topic. Bedankt voor al jullie reacties!!!!

 

Burning Seed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx ;)

 

als ik een beetje op tijd klaar ben met het inpakken voor rock werchter dan komt er vanavond nog een update over mn zaailingen en de 2 pptjes in de tuin! :P

 

beetje stoned nu, dus snel zal het niet gaan :smoke hoop dat ik niks vergeet :bier

mja, ben het hele weekend ook stoned, dus het zal weinig uit moeten maken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof gedaan burning seed :smoke

 

Gezellig knippen bij jou zo

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx :smoke

 

tuurlijk was het gezellig! het moet natuurlijk wel 1 groot feest blijven ;)

wel met vertrouwelijke mensen uiteraard :bier

 

we zijn tot 3 uur s´nachts doorgegaan met knippen en om 7 uur s´avonds begonnen (met de nodige pauzes ertussen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hier ben ik weer!!

 

Ben dit weekend naar rock werchter geweest en het was helemaal toppie!!!

was alleen geen schaduw te vinden en ben dan ook flink verbrand :smoke

MAARRRR......de hoeveelheid eigen gekweekte wiet wat ik had meegenomen maakte het weer helemaal goed!!! ik laat de grote toppen nog wel ff goed drogen, maar de wat kleinere toppen die ik los op het droognetje had laten drogen waren al goed droog. die heb ik dan ook meegenomen.

moet zeggen dat het me erg bevalt!!! verwacht dus nog meer van de grote, lekkere toppen :D

 

Ik denk dat ik mn volgende kweek wat minder pk13/14 moet meegeven, want heb het idee dat ik dat er een beetje doorheen proef

 

Maar om ff terug te komen op rock werchter: Ik weet niet of ik het op een of andere manier uitstraal, maar er zijn heel wat mensen naar me toe gekomen met de vraag of ik wiet verkoop. kan ook komen doordat ik continue met een joint rondliep :bier

 

Gelukkig had ik dus ook meer dan genoeg bij me :)

 

Omdat het nogal druk was daar, wilden ze het liefst voorgedraaide joints. ben toen ook in mn tent een sigarettenbox vol gaan voordraaien :wacko: het waren bijna allemaal fransen die naar me toe kwamen, de nederlanders daar hadden allemaal zelf een overvloed aan wiet :P

 

Maar 1 fransman had er dus eentje van me gekocht en begon hem helemaal op te blowen terwijl we voor het optreden van Red Hot Chilly Peppers aan het wachten waren. die gozer heeft vervolgens het hele concert achterstevoren gestaan en was egt bijna knock-out. hij heeft het hele optreden gemist dus hahaha.... Dat vond ik toch wel eigenlijk een complimentje, ookal was het een fransman ;)

 

Ik voel mn wietje ook wel goed, maar kan hem rustig blijven doorroken hoor. Heb wellis sterker gerookt. :P

 

Nou, een uitgebreid rookverslag met foto´s komt nog als ik mn eerste grote top ga roken :smoke

 

hier nog ff een updatje van mn 2 PP´tjes buiten en mn 5 white widow zaailingen die sinds gister buiten bij de PP´tjes staan.

 

Foto=LPBMXP77.gif

 

Foto=6TPOF6QQ.gif

 

Foto=TLRXN3H6.gif

 

zoek de WW´tjes :P

 

Foto=HB4XMVYW.gif

 

 

hier mn 5 WW´tjes, heb ze overgepot in volle aarde, maar had ze beter eerst buiten kunnen laten wennen in hun eigen pot denk ik. toen ik met nummer 3 bezig was zag ik nummer 1 helemaal in elkaar gezakt. hing helemaal slap op de grond terwijl die een minuut ervoor er perfect bijstond :wOOt :P heb de laatste 2 dan ook in de pot laten staan voor de zekerheid. een minuutje later hingen alledrie slap :P egt kut!!!

 

gelukkig waren ze een half uurtje later al wat bijgekomen :D maar nog ni helemaal :P weet ni hoe ze nu erbij staan, ga morgen ff kijken. volgens mn neef gaat het wel redelijk. plant dan ook gelijk de andere 2 in volle aarde :P

 

Foto=BAVBNJ7D.gif

 

Foto=TGOYRZEM.gif

 

Foto=GPJLKCCB.gif

 

Foto=EQR6QJO3.gif

 

Foto=LY4OXORO.gif

 

:P

 

Foto=IVNWTEZS.gif

 

Foto=WGINBIDT.gif

 

Foto=IOTAAFRW.gif

 

nou ik heb gehoord dat die plantjes heel wat kunnen hebben dus ik ben benieuwd

denk dat ik wel mag aannemen dat het door het overpotten komt :P

heeft iemand een idee wat ik verkeerd gedaan heb bij het overpotten.

heb geprobeerd de hele kluit in 1 keer over te potten en dat is redelijk gelukt. bij de ene pot zaten er 2 plantjes in, dus ik moest de kluit splitsen. is ook wel redelijk gelukt. paar worteltjes beschadigt, maar de grotere hoofdwortels zijn intact gebleven. alledrie reageerden het zelfde, ook de in 1 kluit overgepotte plant.

 

ben benieuwd of er hier iemand nuchter genoeg is om dit hele verhaal te lezen :P

ik hoor het wel

 

Greetz

 

BS

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie buds Burning seed ;) ;) :P lekker ;)

 

bedankt voor jou reaktie in mijn topic :P

 

ik stuur je wel eeven een pm

 

gr mi laaters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Seed,

 

Waanzinnig mooie topic dude, goed gedaan.

Wat mij betreft een 9 .... die 10 geef ik je als je het blad er aan laat zitten en het 2 weken later schoonplukt met je handen.

 

O ja ... je moet ook naar een meeting want ik wil dan ff proeven.

 

;)

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx 40pp! ik reageer zo ff op je pm :P

 

thnx TAW!!! voel me zeer vereerd met een 9!!!! en dat van een critici zoals jij :P

en ik had bijna die 10 gehad :P was namelijk van plan om het met blad te laten drogen (had hier ook al wat info over gelezen op dit forum) maar op het laatste moment toch maar besloten om niet te doen. was "bang" dat het na het drogen te moeilijk werd om mooi te knippen en dat er toprot zou komen. had misschien toch de gok moeten nemen ;). Volgende keer wel dan ;)

 

en de volgende keer wil ik zeker naar de meeting. vind het leuk om jullie kenners mn wietje te laten testen!

dan neem ik misschien mn vriendin mee zodat miss J meer vrouwelijk gezelschap krijgt :P of waren er nog meer vrouwen op de meeting?

 

nou ik zie vanzelf wel een topic verschijnen met info over de nieuwe meeting ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe er waren er nog 2 hoor burning.. Miss Stijlloos en Miss Whazzup waren er ook!

 

Zijn je zaailingen al weer een beetje bijgekomen? Lekker oogstje, ziet er goed uit man. Beter opkweken één plantje in één potje voortaan trouwens he? Wellicht een beetje kleiner beginnen (turfpotjes of zo). Potjes kost nog geen kwartje dus daar hoef je het niet om te laten.

 

En inderdaad, als je ze van binnen naar buiten zet effe een beetje laten wennen. Het was wel erg heet deze week natuurlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow owkee, klinkt gezellig ;)

 

de zaailingen zijn eigenlijk direct al bijgekomen ja. ze staan er nu mooi bij en zijn zelfs al gegroeid (heb ik gehoord) ik ga morgen ff kijken en fotootjes nemen. dan zet ik ook gelijk de andere 2 in volle grond, maar dan wel in de avond denk ik als het wat koeler wordt. ik schrok er wel heel erg van, maar toen ik na een half uurtje al verbetering zag dacht ik al dat het wel goed zou komen. echt sterk die plantjes :P

 

eind deze maand begin ik weer met nieuwe stekkies en dan maar zeker 1 plantje per pot ja!! zit er ook aan te denken om een bak te maken of 2 zodat ik verschillende kweekmethodes kan proberen. heb nog een halve maand om te beslissen en eventueel iets te bouwen ;)

 

tijdens die kweek wil ik een leuk soortje vanuit zaad gaan kweken voor de daarop volgende kweek.

 

morgen trouwens mn toppen bijwerken en opslaan in de vacuüm-box (gekocht bij lidl :P ) lijkt mij dat de wiet dan langer houdbaar is. heeft iemand hier ervaring mee?

 

ik denk dat mn uiteindelijke gewicht toch wat tegen gaat vallen omdat het volgens mij erg "licht" is. en dat terwijl het wel compacte toppen zijn. ik concludeer dit omdat mijn kleinere toppen die in het netje gedroogt zijn al klaar zijn en dat heb ik gewogen. als ik een zakje van 1 gram vul dan is dat echt veel meer dan wat je in de shop krijgt. of werd ik echt zo vaak genaaid in de shop? ;)

 

misschien dat het meevalt omdat de toppen meer wegen als het fluffy-shit. fluffy-shit is trouwens al meer dan de helft op :P veel gesmoked, veel weggegeven en wat verkocht op Rock Werchter :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig man!Het zal ongetwijfelt een lekker wietje hebben voortgebracht!Succes met de zaailingen... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...