Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje

Mieren In Je Hok!!

Recommended Posts

niet zo erg,maar zou wel een lokdoos plaatsen in een hoekje van je hok,mieren kunnen heel veel eitjes kwijt in je aarde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euh, hehehe, op zich niet zou ik zeggen...

 

Maar wel ff wat aan doen jah...

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet als het "werkmieren" zijn :smoke

 

Ik zou het niet weten maar het lijkt me dat elk beestje er al 1 teveel is!

Leg een paar stuivers (als je ze nog hebt) in je kast of in de buurt en ze verdwijnen!! :whistling

 

niet zo erg,maar zou wel een lokdoos plaatsen in een hoekje van je hok,mieren kunnen heel veel eitjes kwijt in je aarde...

 

 

Pas wel op want de werking van de meeste lokdoosjes is dat ze er doorheen lopen, gif blijft aan de pootjes zitten en dat krijgen ze dan binnen maar ondertussen is er een (kleine) kans dat je het spul in de buurt van je dames krijgt <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal raken de mieren niet ver meer na het verlaten van het lokdoosje,je moet wel actie ondernemen zo,want als het er velen worden en gaan nesten, dan gaan onze plantjes op het menu komen te staan,1 werkmier kan bijna een half 1 vingerig blad dragen...De eerste mieren zijn vaak de verkenners...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had gisteren een wesp in m'n hok, en hij was boos erg boos en agresief.

 

Hij botste een paar keer flink tegen de lampen die branden,ik dacht bij mezelf ga daar maar lekker mee door.

 

Ik heb de deur dicht getrokken en de volgende dag kon ik hem niet meer vinden gelukkig.

 

Ik vind het echt echt super vervelende beesten Ben es een keer in m'n wang gestoken en was er doodziek van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo riesje,

 

geen last van bladluis in je hok? t zijn dikke vriendjes die 2!!

 

gr.

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo riesje,

 

geen last van bladluis in je hok? t zijn dikke vriendjes die 2!!

 

gr.

 

ray

Nog niet gezien,anders maken we er een dierentuin van.Gaan er lieveheersbeessies bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voor de mieren? Een tapir :whistling

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je geen luis hebt kunnen die mieren geen kwaad, dan ruime ze alleen maar op.

Zitten er wel luis in je plantje zijn het de mieren die ze gaan verzorgen en verdedigen.

Die luizen trekt sappen uit je plant en de mier kietelt zo'n luis en die luis laat dan een druppel los die de mier bijzonder lekker vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mieren zijn harde werkers.

Misschien kan je er een paar missen om mij te helpen met knippen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou eerst eens proberen een cam op te hangen ergens. Als die kleine motherfukkas lange vloei mee naar binnen nemen, zou ik actie ondernemen :whistling

 

punt 50 genoeg??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...