Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fotografe

3 Maal Super Silver Haze (in Scrog)

Recommended Posts

Over t gedoogbeleid wil ik t volgende zeggen: Vriend van me heeft inval gekregen waarbij er 4 planten (& geen kleintjes)werden aangetroffen,hierbij waren paar hoge pieten aanwezig. :tu (oa energiebedrijf) :P Ze hebben gekeken of alles veilig aangesloten was & de meter uit elkaar gehaald. Aangezien er niet met de meter was gekloot & alles netjes aangesloten was mocht ie t gewoon laten staan! :rofl (zo zie je maar) :specool

 

Zo zie je maar dat er geen landelijk en concequent beleid is. Een vriend van mij had 3 planten binnen staan, zonder lampen erop. De planten waren (naar zijn zeggen) 1,60 m hoog en net zo breed in totaal. Zijn raam zit helaas aan de straatkant en toen ze in de bloei stonden kwamen er twee agenten ineens langs. Die waren not amused en hij moest ze kapot knippen waar ze bij waren. Toen hij zei dat het er maar 3 waren kreeg hij als antwoord dat ze dit niet meer onder eigen gebruik vonden vallen. Dit was in Eindhoven trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best slimme setup

 

Door de planten zo laag te binden win je veel tijd met voorgroeien.

Leuk om te volgen :rofl

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrea wrote: ziet er netjes uit fotografe

over wat voor spray heb je het om dat strekken tegen te gaan

waar kan ik dit in mijn bezit krijgen want die van mij zijn ook aan het strekken

heb ze gisteren gefimd en het is niet normaal zoals ze ineens gaan

zal zo even een foto plaatsen in mijn topic

 

Had t niet over spray,maar is soort biologische voeding,die de rek eruithaalt & wel hetzelfde aantal internodes garandeert. ;) (zal ook best gesprayt kunnen worden?) :) Als je mailtje stuurt naar adres waar ik t gebruik van de tensio met chemische voeding heb uitgelegt kunnen we s kijken of ik je kan helpen. :rofl

 

Moaner wrote: je bent idd wat te laat begonnen met buigen. als je ze langer laat groeien doe het het best al in de groei

 

Nog een scrogexpert? ;) (heb je wel s (redelijk echte) sativa(op die manier) gescrogt?) :tu

 

Kobuz das gewoon kinnesinne. ;) Kon r waarschijnlijk niet tegen dat r zulke mooie stonden. ;) Had t zelf waarschijnlijk ook geprobeerd? ;) (maar ja dat voelen de plantjes(slechte overbrenging van positieve vibes zal maar zeggen) :specool

 

 

Sannie wrote: Door de planten zo laag te binden win je veel tijd met voorgroeien.

Leuk om te volgen :P

 

Deze set up was eigenlijk voor ander soort bedoeld,maar ivm hermafrodietverschijnselen zijn deze planten vernietigd. ;) De opstelling is voor ons ook vrij nieuw(zit normaal ff iets hoger)

Dit komt gedeeltelijk door de beschikbare hoogte & gelijk testje idd om de groeitijd(ivm doorgroeien extreme sativaas) te verkorten,slimme vogel. ;) (dit oa met stralingsbereik lampen,bla bla bla...,maar hoef ik jou tuurlijk niet uit te leggen!) :smoke

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ging er vanuit dat het om een spray ging omdat ik iemand ken die dit door middel van een spray doet :tu

hij doet er alleen altijd geheimzinnig over :P :rofl wat ik ook wel weer begrijp

denk dat ik maar is bij hem langs moet gaan om dat rekken tegen te gaan

maar ben ook benieuwd naar jou middeltje :specool

 

groeien andrea

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff updatje 7 dag bloei ben maar weer ff gaan buigen. :specool (nog ff wat harder de noodrem aangetrokken,want gaat wel heel hard.) :P

 

Toen ik aankwam stonden ze me al toe te juichen. :rofl

 

Foto=YWCKH3VX.jpg

 

& plaatje bij afscheid:

 

Foto=ZNFHCXFR.jpg

 

tot zover

 

kusjes fotografe

 

Andrea wrote: ging er vanuit dat het om een spray ging omdat ik iemand ken die dit door middel van een spray doet

hij doet er alleen altijd geheimzinnig over wat ik ook wel weer begrijp

denk dat ik maar is bij hem langs moet gaan om dat rekken tegen te gaan

maar ben ook benieuwd naar jou middeltje

 

hihihi,weet de (biologische) ingrediënten van dit goedje ook niet,maar kan t zo ophalen,dus vind t wel best. :tu

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint goed dicht te bouwen fotografe.

 

Zal een mooie scrogg worden :tu

 

kusjes sannie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie & SativaBelieva wrote:.....

 

Heb al hoop sativaas gezien,maar deze gaat wel heel hard. :rofl

 

Hoorde van vriend van me dat ze daar al ruim 13 weken stonden & nog niet klaar waren! :P Dus daar moeten we maar ff rekening meehouden. :smoke

 

Heb extra(calcium) gift ivm harde groei ingebouwd,maar das altijd maar ff afwachten(qua soort) hoe ze daar op reageren & aangezien t nieuwe soort is is de vraag ook tot wanneer tuurlijk? :specool (iemand anders bekend met (meer)details over de soort?) :tu

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

updatje: 13 dag bloei,gelukkig heeft de noodrem aardig gewerkt. :lol:

 

Linkerkant:

 

Foto=DH8O88P8.jpg

 

Rechterkant: (duidelijk te zien is dat ze(nog) iedere dag besproeid worden. :P

 

Foto=SLCMKDL3.jpg

 

& fotootje van de topopbouw

 

Foto=6QE8MZO7.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou nu wel stoppen met het bewateren van de planten aangezien de bloei er al in zit (in later stadium eventueel toprot). Toch zou ik zoveel mogelijk blad onder het gaas drukken en je toppen nog hier en daar wat te binden ziet er verder mooi uit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit fotografe

mooi dicht veld zullen mooie toppen gaan worden

ben benieuwd naar het eindproduct van deze soort

 

groeien andrea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg lekker veldje, internodes vrij dicht op elkaar, ziet er goed uit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go Ahead Eagles wrote: het veld begint mooi dicht te raken :wOOt

Het is wel een mooie soort om mee te werken tot nu toe ofniet.? :lol:

Ziet er zeer netjes uit :wOOt :wOOt

 

Is zeker interessant qua volbouwen ruimte in korte tijd. ;) (het eindproduct zal de beslissing brengen of we hier mee verder gaan of dat het andere interessante soort wordt) :wOOt

 

Attitude wrote: Zou nu wel stoppen met het bewateren van de planten aangezien de bloei er al in zit (in later stadium eventueel toprot). Toch zou ik zoveel mogelijk blad onder het gaas drukken en je toppen nog hier en daar wat te binden ziet er verder mooi uit!!!

 

Bedankt voor het meedenken,maar deze gaan net ff anders gescrogt/behandelt worden. :D (is ook gelijk tesje net zoals de andere,dit is tuurlijk ook soortgebonden & daarom blijft t een leuke(uitdagende) hobby. :P

 

Andrea35 wrote: ziet er goed uit fotografe

mooi dicht veld zullen mooie toppen gaan worden

ben benieuwd naar het eindproduct van deze soort

 

Ben ook zeer benieuwd. :wOOt

 

Stijlloos wrote: Erg lekker veldje, internodes vrij dicht op elkaar, ziet er goed uit :D

 

Is altijd vrij lastig om onder 400 w bij de sativaas de internodes kort te houden ;) ,maar tot nu toe nog vrij goed gelukt. :P

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff updatje 19 dag bloei. ;) (was deze ff vergeten) :o

 

Toch maar besloten om ze nog 1 keer te buigen,zo zag t eruit bij aankomst:

 

Foto=YAMARWHR.jpg

 

Hier na de (laatste?) buiging:

Links

 

Foto=D3LVSK4W.jpg

 

Rechts

 

Foto=4UWYAAP7.jpg

 

& twee vormen van topopbouw. :rofl

 

Foto=ZDNEKEIZ.jpg

 

 

Foto=H8YUES4F.jpg

 

tot zover,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er gezellig uit daar binnen :rofl

mooie planten fotografe!! :o

succes!!

 

-grz- Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

damm, dat zijn echt verschrikkelijk snelle groeiers, :D

zulke bossen en met maar 16 dagen groei!! stevig ras.

echt mooie planten, zijn deze stekken van verschillende moederplanten afkomstig??

want die topopbouw verschilt wel sterk.

geef je ze van ondere water ? k vind dit een indrukwekend verslag, kzen zeer benieuwd hoe dit verder gaat aflopen, met zo elks een lampie op hun koppie , zal wel leuk worden over een paar weekjes.

hoeveel weeken moet deze afbloeien ? een idee? ;)

 

succes verder :o :rofl , en wil je niet eens wat foto's van onder het scrog gaas en je geheele hok plaatsen ?

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschillende topopbouw zal komen doordat 1 die brede wel getopt zal zijn en die andere niet.

En die groeispurt komt doordat je ze iedere dag blijft besproeien.

Hoe lager je vochtigheid en minder snel je planten groeien.

 

Heb je een hoge LV ( elke dag sproeien) dan blijven de plantjes aardig lang doorgaan met groeien.

Wat ookal gezegt werd, is het nu wel tijd om daar mee te stoppen ;) ...

 

Verder zeeer mooi verslag met te zien dat je met relatief weinig planten je gehele opp aan licht toch optimaal weet te benutten, dmv blijven binden :o heel mooi.

Ben benieuwd hoe straks het toppenveld eruit komt te zien :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannakid wrote: ziet er gezellig uit daar binnen :rofl

 

Als ik heel zachtjes binnenkom kan ik ze horen zingen! :o

 

Tuinkabouter wrote:

 

Jo

 

damm, dat zijn echt verschrikkelijk snelle groeiers, :rofl

zulke bossen en met maar 16 dagen groei!! stevig ras.

 

De planten gaan waarschijnlijk zo hard door de invloed van de sativa-genen. :rofl

 

echt mooie planten, zijn deze stekken van verschillende moederplanten afkomstig??

want die topopbouw verschilt wel sterk.

 

Stekken zijn van dezelfde moeder afkomstig,de diversiteit komt door het fimmen. :rofl

 

geef je ze van ondere water ?

 

Water wordt gegeven via (wasmachinelek) bak van onder. :rofl

 

 

k vind dit een indrukwekend verslag, kzen zeer benieuwd hoe dit verder gaat aflopen, met zo elks een lampie op hun koppie , zal wel leuk worden over een paar weekjes.

hoeveel weeken moet deze afbloeien ? een idee? ;)

 

Bij vriend van me hebben ze 14 weken in de bloei gestaan! :D

 

succes verder , en wil je niet eens wat foto's van onder het scrog gaas en je geheele hok plaatsen ?

 

hihihi,kom niet meer onder t gaas & de ruimte is vrij lastig groter te fotograferen aangezien deze verborgen is achter een wand. :rofl

 

Woopie wrote:

 

Verschillende topopbouw zal komen doordat 1 die brede wel getopt zal zijn en die andere niet.

En die groeispurt komt doordat je ze iedere dag blijft besproeien.

Hoe lager je vochtigheid en minder snel je planten groeien.

 

Mja,de planten worden niet getopt,maar gefimt,vandaar deze diversiteit.

De groeispurt is er juist uitgehaalt,dit heeft niks met het sproeien te maken,want in mijn optiek groeien de planten juist harder bij hoge luchtvochtigheid. :o

 

p.s. ben je familie van Mikeh ? (je schrijft precies hetzelfde!) :rofl

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe dat zeg ik, hoe lager je lv hoe minder hard je planten groeien.

Als je dus elke dag blijft sproeien en een hoge lv veroorzaakt groeien je planten fijn door.

 

Verder familie? :o

no offence mikey :rofl

Edited by woopie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woopie wrote: Hehe dat zeg ik, hoe lager je lv hoe minder hard je planten groeien.

Als je dus elke dag blijft sproeien en een hoge lv veroorzaakt groeien je planten fijn door.

 

Zeg hetzelfde,maar zeg ook dat ondanks deze(groeiverbeterende/gunstige) omstandigheden dit niks uitmaakt,omdat de planten op andere manier geremd worden! :o

 

 

herintreder wrote:

 

Ziet er heel mooi uit, ik hoop bij mijn volgende kweekje een beetje van je expertise te mogen gebruiken.

Voorral met het toppen/fimmen en scrog verhaal.

 

is altijd ok. :rofl

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotografe :o worden gevoed met organische voeding &

bodemleven is ook aanwezig. dit is wat iedereen nou zou

moeten doen ik ga de volgende ronde ook doen organische

voeding geeven rataplan hat mij al over tuigt nou jij nog

ik blijf dit zeeker volgen gr mi laaters

Share this post


Link to post
Share on other sites

40pp wrote: fotografe :o worden gevoed met organische voeding &

bodemleven is ook aanwezig. dit is wat iedereen nou zou

moeten doen ik ga de volgende ronde ook doen organische

voeding geeven rataplan hat mij al over tuigt nou jij nog

ik blijf dit zeeker volgen gr mi laaters

 

Als je rookt ga je jezelf toch niet(nog meer) vergiftigen? ;) (bovendien gaat er heel scala voor je open als je je hier beetje in gaat verdiepen!) :rofl (beetje graven zal maar zeggen) :D

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...