Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ratten. Voorheen: vtmuis

Nu Is Het Officeel ! :( :(

Recommended Posts

Je wil niet weten hoe jaloers ik ben. :tu

Ik zou nooit meer zo stoned worden als toen ik begon, tientallen minuten naar iets staren en dan na een minuut rondkijken alweer vergeten zijn waar je die tientallen minuten naar zat te kijken. Gewenning treed op maar ik geef er geen gehoor aan door meer in een joint te stoppen. Meestal 0,3 tot 0,4 gram per joint tenzij er iets te vieren valt. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik het nog een beetje erger maken :P

Dankzij Ert ben ik erachter gekomen wat je met de hele kleine knopjes kunt doen (de popcorn)

Smaak zal me een zorg zijn en door de hele kleine topjes (zijn niet eens topjes eigenlijk) te drogen en in de vriezer te gooien, kan je ze daarna in een zeef (gewone simpele zeef) tot poeder vermalen.

Afgelopen weekend ben ik ermee begonnen en gisternacht heb ik 0,2 gram van dat wiet-poeder gerookt :specool

Wederom snel naar boven en binnen een minuut of 10 was ik helemaal van de wereld en heb ik zowaar 6 uur achter elkaar geslapen, zo goed als geen (extra) pijn :rofl

Op de stelen en het grote blad na kan ik dus alles gebruiken ;)

Van een bevriende kweker kreeg ik een vuilniszak vol met in zijn ogen "afval" maar voor mij betekend het:

3 maanden slapen :smoke

Met de plantjes die ik onder de spaarlampjes heb staan en met wat ik nu weer geleerd heb, ben ik voor de komende 14 maanden (ongeveer) klaar :tu

Ik was van plan om volgende week mijn planten om te hakken en gelijk weer opnieuw te beginnen maar nu zit ik eraan te denken om de planten in mijn kast te laten drogen en een paar weken later weer te beginnen!

 

Dus nog 1 keer, ERT je bent geweldig (al wil je niet chatten met me ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...