Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ratten. Voorheen: vtmuis

Nu Is Het Officeel ! :( :(

Recommended Posts

Vandaag mijn bestelde weeg-schaaltje binnen gekregen :whistling

Aangezien ik nu zelfs 0,1 gram kan wegen, was ik wel erg nieuwsgierig :D

Eerst mijn gebruikelijke hoeveelheid gepakt en gewogen en het weegschaaltje kwam niet boven de 0,2 uit!

Ik wist wel dat ik weinig nodig had maar zo weinig :smoke

Ik rol gewoon in een shaggie wat wiet en 8 minuten later slaap ik als een baby.

Dus... als ik met al mijn simpel gehouden kweekjes over een heel jaar, iets meer dan 71 gram kan overhouden, zien ze me niet meer bij de CS of apotheek <_<

Met 9 planten per keer en 4 kweekjes per jaar is 2 gram per plantje genoeg en dat moet zelfs ik kunnen redden :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gewenningsfactor wordt hier wel erg verwaarloost.

 

Zo begon ik 20 jaar geleden met een dagelijkse consumptie van 1 gram per dag ...

 

Nu heb ik 3 kilo per jaar nodig .. moet ik nu in behandeling of moet ik er een lampje bijhangen ?

 

 

hehe

 

TAW

 

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
De gewenningsfactor wordt hier wel erg verwaarloost.

 

Heb ik gelukkig geen last van :whistling

 

Zie 'Gewenning?' in Stoned of High

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat had ik ook,

ik ben nu 10 weken clean maar vooral in zonnige tijden en vakanties gingen er elke dag aardig wat goed gevulde joints doorheen.

Maar nu zie ik ook in dat elke dag blowen geen zin heeft voor mij.

Ik zit ook nog met school e.d. wat goed moet blijven.

 

Maar in de zomer ga ik wel weer blowen en na de zomer stop ik ook weer.

 

Gewoon relaxt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De gewenningsfactor wordt hier wel erg verwaarloost.

 

Zo begon ik 20 jaar geleden met een dagelijkse consumptie van 1 gram per dag ...

 

Nu heb ik 3 kilo per jaar nodig .. moet ik nu in behandeling of moet ik er een lampje bijhangen ?

hehe

 

TAW

:whistling

 

 

Uiteraard heb ik de factor gewenning in mijn achterhoofd :D

Stel dat ik de komende jaren 200% extra nodig zou hebben dan nog zou ik het moeten kunnen redden met 9 plantjes :whistling Ik leer elke keer wat bij dus in de toekomst moet ik wel 6 gram per plantje kunnen halen toch :smoke

 

Je hoeft toch geen extra lampje te plaatsen? Het zou slimmer zijn om een plantje extra neer te zetten <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij is in tegenstelling tot andere een kwestie van lekker vinden of roken tijdens stappen enz. voor mij is het een soort medicijn, ik gebruik al heel lang geen slaapmiddelen meer (behalve tijdens vakantie in Frankrijk :smoke ) Na een (klein) rokertje slaap ik 5 tot 6 uur achter elkaar en heb veel minder pijn :whistling

Jammer genoeg kan ik het niet overdag gebruiken als pijnstillend middel omdat ik er echt duizelig en slaperig van word <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

petje af voor chilltyperiod,een blower die zn blow laat leggen voor zn school en daarmee ook aan zn toekomst denkt.

was ik vroeger maar zo verstandig....... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen rookt en doet wat anders zijn er mensen zoals ik die:

een vijzeltje hebben en daar verschillende soorten wiet ingooien, lekker stampen en een klein beetje "poeder" in een vloeitje rollen en heerlijk gaat slapen??

Ben ik echt de enige (gek) :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook over de periode heen, dat jejezelf helemaal de ***** in wilt blowen.

Maar in de zomervakantie zal er wel wat doorheen gaan, maakt u zich geen zorgen.

Soms ben ik ook best trots, ik heb wel laten zien dat ik de controle heb over wiet en het gebruik.

Het is alleen moeilijk om de verleiding te weerstaan bij feesten, en vooral reggae concerten :whistling.

Maar geloof me,

als er ergens staat ''School en wiet gaan niet samen'' dan moet je dat geloven!

 

Grtz,

 

The Chilltyperiod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik geloof dat niet omdat ik uit ervaring weet dat het wel goed kan gaan.. ligt aan het niveau van school en hoeveel je blowt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit zelf in 4VWO en doe het profiel N&G dus Biologie, Natuurkunde, Scheikunde en Wiskunde en ik blow redelijk tot veel... Toch gaat mijn school nog steeds goed. Ok het zijn geen 8en en 9ens maar dat zullen het nooit worden...

 

School en wiet KAN wel samen gaan maar vaak gaat het niet goed nee... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzit 3VWO, en mijn school gaat beter sinds ik ben gestopt met blowen (stop is tot zomervakantie).

misschien moet je je eens afvragen waarom het geen 8'en en 9'ens zijn ? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen studjes die de hele dag bikkelen voor 8'en en 9's halen dat soort cijfers.. als ik over ga met 6'en en 7's ben ik ook al zeer tevreden dus dat is onzin vind ik :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, dit klinkt voor de meesten misschien vreemd ... Maar sinds ik ben begonnen met blowen zijn mijn cijfers juist ontzettend gestegen. Ik deed nooit huiswerk en begon dit pas vanaf het 3e jaar middelbaar te doen, toen was ik inmiddels al van VWO getrapt dat ik 2 jaar zonder HW had volgehouden :tu . Daarna deed ik HAVO waarvan ik snel verdween, op VMBO haalde ik eerst gewoon goede cijfers, maar na dat ik ging blowen werden die cijfers op 2 na allemaal boven een 8 :rofl (zelfs de school stond verbaast haha).

 

Maar ik denk niet dat het echt aan de wiet zelf ligt. Het is meer dat ik geen joint rook voordat ik aan het schoolwerk ga, en er pas een rook als ik alles goed heb gedaan/ken, waarna ik lekker kan ontspannen :specool

 

Over het algemeen heb ik ook minder stress buiten de tijden dat ik blow, en dat heeft er denk ik toe geleid dat ik sinds ik ben begonnen met blowen plots van mijn erge migraine aanvallen ben verlost die ik voorheen maandelijks, in sommige periodes wekelijks of zelfs meerdere keren per week had.

 

Om even terug te komen op het topic:

 

Gewenning heb ik redelijk snel last van, en het verdwijnt ook weer snel als ik ook maar even stop. Stel ik blow een week lang elke dag ongeveer een gram of 2, dan heb ik na die week ongeveer 2x tot 3x zoveel nodig als normaal (zelfs 6x zoveel als toen ik begon).

 

Toen ik pas begonnen was met blowen had ik ook al dat ik stoned werd van 0.2 gram wiet, en daarbij had ik ook de duizeligheid (en vooral hevige lage bloeddruk symptonen, die ik tot vandaag de dag heel af en toe bij het blowen ook nog heb). Die duizeligheid ging later weg, tenzij ik echt sterke joints met zo groot mogelijke hijzen van de waterpijp ging zitten roken.

 

Die lagebloeddruk symptonen zijn wel erg irritant, zit je ff op de bank te relaxen ... En dan wil je ff opstaan om drinken te pakken, word alles geleidelijk wit voor je ogen en krijg je moeite met ademen en lopen. Als ik dan ook maar 1 seconde te lang blijf staan dan ga ik gelijk tegen de grond en ga ik daarom gehurkt zitten (dit soort symptonen heb ik me hele leven al mild gehad, maar nooit met echt knockout gaan). Tevens voel ik het van te voren aan dat het gaat gebeuren omdat ik dan al symptonen van benauwdheid.

 

Gelukkig heb ik dat maar af en toe en komt het niet al te vaak voor, maar zijn er hier misschien meerdere mensen die daar na een/meerdere joint(s) ook last van hebben?

Edited by SnipedDragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat opstaan en dat het wit voor je ogen is (bij mij zwart) herken ik ook wel. Maar dat ligt bij mij niet aan m'n bloeddruk maar meestal als ik veel geblowt heb, en ik moet even liggen. Als ik dan opsta wordt ik duizelig voor 4 seconde en wordt alles zwart, het bloed moet even op gang komen dan volgens mij :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal lagere klassen :tu maar om me er ook nog even mee te bemoeien, gewoon voor het goede gevoel. Ik heb het de tweede keer dat ik de derde ded best veel gedaan, ik denk ook door een gewenning opzich. De vierde enzovoorts is het meestal in het weekend raak een zo'n een keer in de twee weeken 's middags door de week... maar verder redelijke onthouding hoor :rofl Maar zo'n dag als vandaag, na de beach party die we als examenstunt hebben gegeven.. moah biertje erbij en het feest is er..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb eigenlijk niet veel last van gewenning

 

voel het altijd direct naar men kop stijgen :specool heerlijk! :tu

 

als je je rook uitblaast moet je erna snel inademen en veel lucht binnehouden

dan wor dik echt superstoned ===> zal wel tussen men oren zitten zeker :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sniped dragon

 

Over je school;

 

Logisch dat je allemaal minimaal 8'en haalt, aangezien je VWO niveau hersens heb en je doet VMBO..

Jammer..

Wiet verbetert het niet allemaal, je zit gewoon op een studie die ver beneden jouw niveau is waardoor alles goed gaat (logisch :rofl ). Je hersens kunnen die studie gewoon makkelijk aan met blowen erbij.

Wel jammer dat je zo bent gezakt :tu .

 

@ Bloeddruk :specool

 

Ik heb als ik me uitrek met wat gegaap erbij en ik doe me ogen dan weer open is alles rood en ben ik superdizzy.

Ook voel ik me nooit 100 % als ik lang actief bezig ben (sporten ofzo). Dan lijkt het weleens een droom.

Maarja, nooit echt erge problemen ermee gehad.

Al zit lage bloeddruk wel in de familie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja gewenning is er zeker wel.

 

Ik heb het nooit echt in grammen bekeken, maar ik draai normaal joints varierend van 0,2 tot 0,5 gram. En toen ik net begon deed ik samen met een vriend een hele avond met 1 joint. Urenlang naar een stom reclamebord zitten staren van 0,2 gram. Kan me nog herrinneren dat ik het toen echt rlxd vond dat je voor 10 euro een paar dagen super stoned kon zijn en dat bier dan eigenlijk best duur is :rofl. Maar nu heb ik echt wel 3-5 joints met 2 personen nodig om een echt enigzins hetzelfde gevoel te krijgen.

 

Maar ik denk wel dat gewennig ook vooral zit in hoe goed je ermee om kunt gaan. Je eerste keer weet je simpelweg niet wat je overkomt, na een jaar blowen weet je gewoon beter hoe je moet reageren en kan je meer hebben. Ik word soms nog steeds stoned van 1 joint, maar dat is meestal in het park ofzo als je even niet meer hebt en je zo lang mogelijk wil genieten van de stonedheid van die ene joint.

 

En nee, school en blowen gaan niet samen. Een jointje in het weekend is naar mijn idee alleen maar goed omdat je er ontspannen van word. Maar als je eigenlijk huiswerk moet maken maar je bent het alweer vergeten omdat je om 2 uur smiddags alweer zo stoned was dat je niet meer van de bank kwam gaan je schoolprestaties daar zeker niet op vooruit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chillty:

 

Ik deed voordat ik begon met blowen ook tijdje VMBO ... :rofl Maar inderdaad, ik gok (weet wel zeker) dat het waarschijnlijk niet door door de wiet komt. Ik blow ook niet voordat ik huiswerk/overhoring maak omdat ik anders wel slechtere prestaties ga leveren. Kwestie van beetje discipline en je grenzen kennen, en dan kunnen blowen en school goed samengaan. Stoned in de les is geen probleem, zolang je het niet in belangrijke lessen doet en het niet te vaak doet.

 

Bij examens wel even compleet stoppen, zo maak je die het best :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
En nee, school en blowen gaan niet samen. Een jointje in het weekend is naar mijn idee alleen maar goed omdat je er ontspannen van word. Maar als je eigenlijk huiswerk moet maken maar je bent het alweer vergeten omdat je om 2 uur smiddags alweer zo stoned was dat je niet meer van de bank kwam gaan je schoolprestaties daar zeker niet op vooruit.

 

Ligt eraan bij wie he nogmaals. Bij mij gaat het prima samen maar dat komt ook omdat ik niet zo dom ben om te gaan blowen voor het leren o.i.d. en ik vergeet ook niet zo snel dat ik huiswerk heb (buiten het feit dat ik sowieso bijna nooit huiswerk heb :rofl )

 

 

@ SnipedDragon

 

Idd, als je je een beetje in de hand weet te houden hoeven je cijfers er echt onder te lijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben blij dat er nog steeds jongeren zijn die eerst aan school denken en daarna pas aan een blow :rofl

Wat ik nog steeds niet kan begrijpen is dat er mensen zijn die na een blow nog kunnen praten, lopen enz :P

Jaren geleden wel is een paar trekjes genomen met vrienden als we aan het kaarten waren in de kroeg en binnen 10 minuten lag ik aan een tafeltje of aan de bar te slapen :specool

Gelukkig woonde ik er boven en kon ik binnendoor naar boven gebracht worden ;)

 

In die tijd zat ik nog niet aan de morfine en andere medicijnen dus daar kan het niet aan liggen ik kan er (gelukkig) gewoon niet tegen :smoke

Voor mij het perfecte slaapmiddel en zelfs na meer dan anderhalf jaar elke avond een blowtje, heb ik aan 0,2 gram meer dan genoeg :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...