Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
predator

Tuin Geript

Recommended Posts

Ik (had) een tuintje met 340 planten in een bedrijfshal in de omgeving Hoorn (Noord-Holland) nou is deze tuin geript in de nacht van 27 op 28 april.

Videobeelden van een nabij gelegen bedrijf laten beelden zien van een witte Citroén Berlingo of een Pergeot Partner die de hele nacht langzaam rondjes rijd over het terrein en aangezien dit de enige auto is die die nacht over het terrein gereden heeft heb ik sterk het vermoeden dat dit de daders zijn .

Kan iemand mij misschien aan meer info helpen of kennen jullie iemand die zo'n auto bezit en uit de omgeving komt en wel vaker van deze nachtelijke bezoekjes brengt aan kwekerijen?

 

Grtz, Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je beter in je eigen "vrienden"/bekendenkring moet gaan zoeken, 't komt op mij iig over als zo'n typisch verhaal van iemand die niet discreet genoeg is geweest over z'n activiteiten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

340 planten!!!! <_<

Eigen gebruik?Stevige roker ben jij zeg.

Weet jij wel dat dat strafbaar is? :whistling

Nee,klote voor je.

Ik wens je veel sterkte om dit grote verlies te kunnen verwerken.

Enne.......nieuwe ronde,nieuwe kansen moet je maar denken.

 

Gr.Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat busje reed daar waarschijnlijk rond om te kijken er niemand in de buurt was, terwijl anderen waarschijnlijk je planten aan het jatten waren. Zwaar kut maar het moet iemand zijn die je kent uit de growshop of uit je vrienden kring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is idd 9 van de 10 x het geval(bekenden). <_<

 

Waren ze bijna oogst klaar / rijp?

 

 

tja, de een trekt s'nachts een gokkast leeg en de ander een kwekerij, tis een kutstreek dat zeker.... :whistling

 

gr.

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja bekenden zou natuurlijk kunnen als er mensen tussen zitten die iets vermoeden dan is het een kwestie van mij ff in de gaten houden en volgen als ik water ga geven.

En een kenteken heb ik niet ,dat was niet tezien op de camera helaas, daarvoor konden we de beelden niet ver genoeg inzoomen.

Ik zat in week 9 ik was de planten aan het laten rusten en ik zou aankomend weekend gaan knippen :whistling

Maar er schijnen bij ons in de buurt van die klanten tezijn die s'avonds al die terreinen aflopen opzoek naar plantages ,gewapend met stethoscopen en warmtezoekers vandaar mijn vraag .

 

 

Grtz, Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien dat je net voor de oogst geript ben moet het haast wel een bekende geweest zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gezien dat je net voor de oogst geript ben moet het haast wel een bekende geweest zijn.

 

Ja die gedachte is ook bij me opgekomen maar ik heb niemand ooit wat verteld of hints gegeven ,want ik weet donders goed dat je niemand kan vertrouwen als het om zoveel geld gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan immers ook nog je stekkenboer zijn en/of de winkel waar je ze gehaalt hebt :whistling (je medium enzo.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd zout,net op t eind van de rit......een vieze rotstreek.jammer genoeg laten ze nooit een naamkaartje achter.

ik hoop dat je achter de daders komt,die dan in mijn ogen jou een vette schadevergoeding moeten gaan betalen.voor de gemiste inkomsten,het risico dat de politie er achter kan komen(laatst hier in de buurt gebeurd bij een leegstaand winkeltje waar een inbraakmelding vandaan kwam door omwonenden en waar ruim 1000 planten bleken te staan),en het feit dat het een vieze streek is.deze 3 dingen bij elkaar opgeteld is een aardige ruime schadevergoeding die ik zou eisen als iemand mij dat had geflikt.

 

sterkte.......

greets

lee

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, voor mij alleen maar duidelijk dat het wel een bekende moet zijn geweest!

 

indien het iemand is die getipt is door een bekenden van jou waren ze waarschijnlijk al eerder weg geweest. het moet haast iemand zijn geweest die jou kweek in de gaten heeft kunnen houden. maar jah, het blijft natuurlijk speculeren.

 

suc6 iig met je speurtocht :whistling

 

gr.

 

ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dit kan alleen maar gedaan zijn door bekenden of mensen die exact geweten hoe de cyclus van jou plant was.

 

Dit kan je stekkenboer zijn.

Je elektraman

Je Growshop(voeding topbooster, droogrekjes enz)

Ex-vriendin

Of je partner waar je mee kweekt, als je die heb.

 

De ervaring leert dat geript worden in week 9 bloei wel een heel erg grote toeval is... Dus ik zou denken aan de mensen waar je het laaste contact mee gehad heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kut voor je !!

 

Regeltjes zijn er niet voor niets ....

 

 

Aangezien je lokatie zo goed als onbruikbaar is geworden, had je net zo goed een sporenonderzoek kunnen starten.

 

Of je huurt een prive onderneming in ... of je doet gewoon aangifte bij de politie.

Hier vragen of iemand iets weet zal je niet helpen.

 

De daders zijn waarschijnlijk zonder handschoenen aan de slag gegaan omndat ze niet verwachten dat jij aangifte doet.

 

Een vriendin die wil ik niet meer ...

Klonen snij ik zelf ..

Vrienden heb ik ook niet meer ...

De growshop daar ging ik al jaren niet meer naar toe.

De Elektro man kan ook oprotten, ik kan het zelf.

Partners ... daar heb ik mijn buik nog vol van !!

 

Het enige is dat ik hier open en bloot al mijn data losgeef ...

 

Wees fdaarom ook hier voorzichtig met termen als ...

Morgen naar de kapper ?!!!

 

 

Of nog 3 dagen !!

 

 

Kijk dan weet iedereen het, als je pc slecht is beveiligt kan een oetlul binbnen een uurtje een prive document hebben met je adrres en je daarvan volgen naar je hokkie ?

 

Succes met de toekomst.

 

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangifte heb ik al gedaan bij de politie ,natuurlijk nadat al het materiaal en medium verwijderd was.

Nou ik kan je well vertellen dat ik hier meer kans maak dan samen met onze blauwe vrienden (wat een lachertje) :D.

Ik kom binnen op het politiebureau en wil aangifte doen van inbraak en het eerste wat ze aan me vragen is of ik weet wie het gedaan heeft :smoke .

De daders hebben ingebroken met een koevoet die nog hebben laten liggen ook ,nou mooier kan niet zou je denken ,dus ik dat ding opgepakt met een plastic zak en meegenomen naar het bureau.

Krijg ik te horen "sorry meneer" maar voor dit soort kleine vergrijpen gaan we geen sporen-onderzoek starten en u kunt de koevoet wel weer meenemen ,dus ik weer naar huis met die koevoet helemaal ontdaan van de situatie, ben ik bijna thuis word ik aangehouden door een motoragent omdat ik vergeten ben mijn gordel om te doen :whistling <_<

 

Nou ik ben helemaal genezen van de kleur blauw dat kan ik je wel vertellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

de blauwen doen niets,die lopen er voor de :whistling sier rond.het zijn tenslotte slaafjes van de officier van justitie.wij hebben er niets aan,trouwens weinig burgers hebben iets aan de p[olitie.

wel zwaar klote voor je dat je denkt je recht te halen en dat je zo wordt afgewimpeld.

sowiezo sterkte toegewenst en ik hoop dat je de daders kan achterhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moeten 100% bekenden zijn , voor wie je je "handen in het vuur zou steken" hoe rot t ook is. OF iemand met wie je werkt en voor wie HIJ zn "handen in het vuur zou steken".

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangifte heb ik al gedaan bij de politie ,natuurlijk nadat al het materiaal en medium verwijderd was.

Nou ik kan je well vertellen dat ik hier meer kans maak dan samen met onze blauwe vrienden (wat een lachertje) :D.

Ik kom binnen op het politiebureau en wil aangifte doen van inbraak en het eerste wat ze aan me vragen is of ik weet wie het gedaan heeft :smoke .

De daders hebben ingebroken met een koevoet die nog hebben laten liggen ook ,nou mooier kan niet zou je denken ,dus ik dat ding opgepakt met een plastic zak en meegenomen naar het bureau.

Krijg ik te horen "sorry meneer" maar voor dit soort kleine vergrijpen gaan we geen sporen-onderzoek starten en u kunt de koevoet wel weer meenemen ,dus ik weer naar huis met die koevoet helemaal ontdaan van de situatie, ben ik bijna thuis word ik aangehouden door een motoragent omdat ik vergeten ben mijn gordel om te doen :whistling <_<

 

Nou ik ben helemaal genezen van de kleur blauw dat kan ik je wel vertellen

 

 

Hoi,

 

Dat vind ik wel vreemd, misschien dat de toon verkeerd gezet was.

Mijn ervaring is dat politie geen voorstander is van rippers ...

Meestal gebruiken ze geweld, en daarom moeten ze ten kosten wat het kost van de aard bodem worden afgeschroeit.

Je woont toch in Hoorn, ik weet zeker dat jij ook rechten hebt. En Hugo had er voor kunen zorgen dat je aangifte en sporenonderzoek wel correct werden uitgevoert.

 

Het is het maar wat het je waard is.

 

Je hebt een oogst verloren, een totale kit, en je lokatie.

Als je nou Afghaan wiet ( of iets wat niemand heeft) had dan kon je die misschien nog terug vinden .. mits het de export op ging.

 

 

Hard tegen hard een oog voor een oog .... niemand pakt iets van mij zonder toestemming.

 

Hoorn is klein en ze lullen er veels te veel ... mijn familie woont er allemaal, mijn moeder is er geboren.

 

Succes ...

 

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk komen de daders boven water,want leuk is t niet,je eigen eerst de tering lopen kweken met veel geduld wat de hobby vergt,het risico wat je loopt,de investering,het geld dat je misloopt,alles verziekt door een paar wausen die t effe van je komen pikken!!

nogmaals hoop ik dat je de daders kan achterhalen,en dan is t aan jou wat je er mee doet,ik persoonlijk zou t wel weten,maar dat zal ik maar hier niet neerschryven,want dan wordt het gewist,(logisch,want hier wordt niet gemeld hoe ik dan mn schadevergoeding zou gaan innen)maar dat terzijde....

sterkte nogmaals.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus.... heeft binnenkort je oma een nieuwe + 100 cm plasma tv, weet je wie t gedaan heeft :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs al weet je wie het is.

wat dan?

 

Je moet zelf al serieuze straatmanieren hebben om ze terug te pakken he.

je weet nooit wie je voor u hebt.

 

Wraakgevoel is normaal, maar je moet het onderdrukken en goed nadenken wat er fout is gelopen.

 

Waarom hebben sommige zoveel pech he, damm.

Ik wacht al jaren tot er een inbreker komt.

Maar o nee hoor, niemand durft.

ik en mijn doggies zouden ons nochtans serieus kunnen amuseren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt kut voor je

 

maar je kunt het ook wel een beetje zien aan de manier hoe ze zijn bezig geweest en hoe ze alles hebben achter gelaten

dus bedoel hoe ze te werk zijn gegaan

 

kun je misschien hier wat over zeggen? dan kun je ook achter de type mensen komen die het gedaan hebben

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...