Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

priest

5 X Santa Maria

Recommended Posts

@ganjamens

bedankt voor de uitleg daar kan ik wat mee.. van welk materiaal kan ik die soort 2de vloer maken dan?

 

@TAW

ik zit nu al in week 7 bloei heetf het nu nog veel zin om te gaan behandelen tegen meeldauw.. want las dat het wel de bloei verminderd.. nu las ik op deze site http://www.aahuisentuin.nl/page/03producte.../pmeeldauw.html dat dit wel schijnt te helpen wie beveelt mij iets anders aan? of wie gebruikt wat? want wil er toch wel graag van af ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ priester

 

OSB,multi- of betonplex zijn wel de beste materialen denk ik,MDF zou ik niet doen zoals je misschien al wist ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vandaag een middeltje van bayer tegen roestvlekken en meeldauw gehaald en wil het morgen gaan bespuiten... ga het gewoon in het hok spuiten (zit ook met scrogg opstelling) en de afzuiger staat toch voluit dus het is zo weg die luchtvochtigheid... welke dosering moet ik nemen (druiven? appels?) en gewoon helemaal natspuiten he?

 

ook werd er in de shop waar ik kwam mij verteld dat het niet veel uitmaakte die meeldauw... maar had wel het idee dat hij niet helemaal wist wat het was...

 

hoop op reacties..

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjieler, ik heb even je plaatje geleent hooor ;)

 

img02020zy.jpg

 

en dan nog een plank erbovenop, met gaten, potten erop met schoteltjes zo wil ik het straks ook maken

 

3 x de inlaat, maken onderin je kast, vervolgens met die buizen erop aangesloten zodat er geen licht uit die inlaten komt

 

zo ben ik het straks ook van plan, en dan ook nog een paar ''stoppen'' erop zodat je de luchtinlaat wat precieser kan regelen, eventueel een panty eroverheen tegen stof enz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde middeltje. Je moet het drijfnat spuiten als het je nog lukt, anders werkt het niet. Ik nam de max dosering.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Priest.

Zo ga ik het ook doen met die dubbele bodum. Kijk maar naar de topics van miss j die JD moet gouden handjes hebben. Daar ken je zo zien hoe mooi ze dat gedaan hebben , ook Sannie werkt zo , nou dan hoef je je niet af te vragen of het werkt lijkt me zo.

 

Ik ga in m,n nieuwe hokkie 1x 600w op hangen en daarna kijk ik na 2 rondes verder wat ik nog meer wil. Ik weet wel zeker dat als ik er meer ga hangen dat ik er dan nog een bouw en dan om de 5weken ga oogsten. ;)

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tokkie

ja staat wel op de dosering voor rosen enzo , maarja waartoe reken ik wierie? sierplanten? ;)

 

@neus

bedankt voor je mooie plaatje hier kan ik zeker wat mee ;)

 

@ert

ga jouw zowiezo weer volgen kerel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ga ik het ook doen met die dubbele bodum. Kijk maar naar de topics van miss j die JD moet gouden handjes hebben. Daar ken je zo zien hoe mooi ze dat gedaan hebben , ook Sannie werkt zo , nou dan hoef je je niet af te vragen of het werkt lijkt me zo.

 

 

dit ga ik de volgende ronde ook doen om elke pot heen 4 gaten booren

van ongeveer 4 cm tafels kompleet dicht maaken van onderen

ik ben er ook van oover tuigt geweldig zo blijven we beezig ;)

 

ziet er goed uit de priester ;)

 

gr mi laater

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn santa's staan nu al een week of 9 maar zie al wel redelijk wat bruine haren maar zie ook nogsteeds veel nieuwe witte haren komen en zie ze gewoon steeds groter worden, dus laat ze ook nog heerlijk doorgroeien ook de toppen worden echt gewoon KEIHARD! zal morgen effe foto's plaatsen...

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn santa's staan nu al een week of 9 maar zie al wel redelijk wat bruine haren maar zie ook nogsteeds veel nieuwe witte haren komen en zie ze gewoon steeds groter worden, dus laat ze ook nog heerlijk doorgroeien ook de toppen worden echt gewoon KEIHARD! zal morgen effe foto's plaatsen...

 

:rofl

 

 

laat maar komen die mooie pics die van mij staan in week 11 bloei

maar morgen gaan ze wel om hellaas ik hep het veel te druk met

andere dingen gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

de dames zijn al om.. de foto's van de opbrengst zal morgen komen.. het valt me erg op dat het veel kleinere toppies waren en hiervan geef ik de warmte dan maar de schuld...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch ben ik benieuwd :rofl

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy Priest,

 

komop met die foto's :rofl

 

Ik heb gisteren ook een hok geknipt en had daar ook meer van die kleine toppies dan normaal.

Is toevallig ook een hok waar de temp. niet helemaal goed was de afgelopen weken.

Bij een ander hok waar de temp. wel helemaal onder controle was zie ik dat niet.

Toch wel overal wat groeiachterstand opgelopen.

 

gr.Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

he mede kwekers,

 

het droogt nu al meer dan een week en het is al goed droog.. ik laat het nog heel effe liggen maar

ik kan echt geen schatting geven over de hoeveelheid... ik ben er wel erg benieuwd naar maar ik vind het nog wel wat aan de lage kant naar mijn idee... maarja ik zie het wel :rofl hierbij de foto's..

 

Foto=GVN3ZA3Z.jpg

Foto=WQEHLHCY.jpg

 

ik denk echt dat dit te maken heeft met de warmte... dus moet er volgende keer wat aan doen denk dat ik volgende zomer maar 400 watters ga gebruiken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...