Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bambo

Santa Maria Buiten Op Hydro 2006

Recommended Posts

@Whazzup, de capaciteit maakt niet uit maar de opvoerhoogte van de pomp wel. Dus niet geschikt zijn vijverpompjes van 400 of 600 liter want die komen maximaal 40 resp 60 cm hoog. Ik heb een gewone Messner vijverpomp met een opvoerhoogte van 2 meter. Meer dan zat dus voor deze doeleinden.

 

Gewoon zelf een onderbakreservoir bouwen met vijverplastic, pomp erin en met een gerust hart 4 weken kijken zonder er wat aan hoeven doen. Het maakt dus niet uit hoe groot je de bak maakt. Al wil je een bak maken voor 10 planten. Aan de onderbak monteer ik op de hoeken balkjes van 4*4*2.5 meter. Hier niet ik het groeinet op zodat de boel nog steviger staat in geval van storm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je ook foto's van de hele installatie?

ben wel benieuwd wat er allemaal nog meer bij zit... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

priester kijk ff op de allereerste pagina van dit topic, daar staat een totaaloverzicht :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees dit verslag 6 jaar na dat het is gemaakt, maar dit is magie

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen kon dat allemaal nog in de achtertuin

 

 

met het huidige kudt kabinet en politie optreden is dat helaas niet echt meer mogelijk ..

 

 

legalize now

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is inderdaad magie ja!

En die tafel kan er ook wat van... dat hij al dat gewicht houd :lol:

Top verslag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dit al echt stuk of 100 x doorgekeken en steeds sta ik versteld wauw wat een mooie planten man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooi verslag bambo!

 

Zou je ons misschien kunnen vertellen hoeveel de opbrengst was van die 2 planten samen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar even op slot doen, zo om de paar jaar weer een reactie. :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...