Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sirius

Shag/tabak In Joint

Recommended Posts

ik blow nu al meer dan 3 jaar maar sinds een korte tijd ben ik er pas achter dat als je je joints met een klein beetje tabak van een peuk draait, hij veel lekkerder smaakt en ook scherper is in je keel, als dat ik het met een laagje gruis doe.. ook al doe ik er evenveel shag/tabak in

 

nou wou ik vragen of je met tabak van een peuk steender of hoger word dan als je shag gebruikt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je met shag wel iets stoneder wordt, dus dat ie gewoon sneller inslaat, maar dat de wiet smaak wordt gedomineert door de shag. Ik prefereer <_< liever een sigaret. De wiet proef je dan gewoon het best :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier wil ik even op reageren.wat niet iedereen weet is dat tabak een downer is,als je dit door je joint mengt wordt je dus stoned.echter,een pure joint zonder tabak maakt je high,ipv stoned.maar of je met sigaret of shag draait,het effect blijft hetzelfde,de smaak is hooguit anders.toch blijft een pure joint het effectiefst,dat maakt je ''high''(zin om wat te doen hebben,lachkicks,energie)ipv stoned(hangerig,nergens zin in,je kent t wel).

 

greets

lee

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja.. 't is maar wat je gewend bent he. Ik rook ze liever met tabak, al is het alleen maar omdat ik anders te snel door m'n wiet heen ben :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

welk tabak gebruiken jullie het liefst gewoon die uit een cigaret of het prut van de shag?

ik rook zelf ook liever met prut/shag

hoewel ik weet dat je dan niet optimaal stoned wordt tegen over een pure joint

(tabak verdikt het bloed terwijl thc het omgekeerde doet(heb ik van horen zeggen)

maar ja ik puur wil roken doe ik het in een pijpje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
toch blijft een pure joint het effectiefst,

 

Effectief is relatief gezien in dit geval. Naar mijn mening is met tabak een stuk effectiever, omdat je dan spreekt van een versterkend synergistisch effect, zonder natuurlijk niet.

 

(tabak verdikt het bloed terwijl thc het omgekeerde doet(heb ik van horen zeggen)

 

Dat heeft helemaal niks te maken met de effecten die je ervaart als high.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je met shag rookt weet je zeker dat je je benen na 10 min. niet meer kan optillen.

Met shag word je al helemaal duf / suf en stoned.

die ene keer dat ik met The Morpher en Nauta een keer puur had gesmookt was ik lekker high. Al was dat wel als scherpe messen in je keel :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet is veel zwaarder op je keel dan tabak, een pure joint is dus meestal veel scherper dan een jointje met tabak.

 

Dit vind ik een voordeel van met tabak rollen, aangezien ik gewoon wil chillen zonder zo'n kutgevoel in mijn keel en longen de heletijd.

 

Ik denk niet dat stoned of high zijn erg veel temaken heeft met of je wel of niet met tabak rolt..., het zal waarschijnlijk een kleine invloed hebben, maar over het algemeen zal het aan de wiet of hasj liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een jointje puur is lekker,anders wiet met tabak uit een sigaret,met hassies liever shag :whistling

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rolde een tijd geleden bijna altijd met shag, maar dat haalt de wiet en hasj smaak helemaal weg dus nu rol ik liever met normale sigaretten tabak. Je joint ziet er dan ook nog veel mooier uit :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk niet dat stoned of high zijn erg veel temaken heeft met of je wel of niet met tabak rolt...

Ik bedoel: maakt het verschil uit of je shag OF tabak (van een sigaret) in je joint doet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt meer aan het nicotine gehalte in de shag/peuken. Nicotine heeft effect op acetylcholine gehaltes (en dopamine trouwens ook, als je het gewend bent te roken tenminste), wiet ook, maar in mindere mate. Met de tabak erbij is er dus sprake van een synergistisch effect, het effect is altijd wel merkbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bah tabak... ugh sigaretten, shag, sigaren, pruim- en pijptabak... blij dat ik gestopt ben... puur roken is lekkerder, gezonder en geeft een heldere high... je wiet en hash met gif mengen is zonde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vooral omdat shag nog meer nicotine e.d. bevat dan sigaretten word je nog duffer...

Al moet ik zeggen dat ik voor de rest een Van Nelle zware shag junk ben :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yes :whistling

Als ik wiet puur rook krijg ik daar over het algemeen geen energie van.

Als ik puur rook, rook ik meestal door de bong en ben ik zo stoned dat ik het liefst de hele nacht op de bank blijf zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee :whistling maar waarom quote je me daarvoor, dat bdoelde ik niet..

 

Maarja het maakt in feite helemaal geen zak uit welke tabak je erin pleurt. Als je zorgt dat je de kwaliteit en de kwantiteit maar in orde heb zit je gesnort <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee 16 gram maakte een onnozele opmerking met die ''Yes'' op mijn post daarvoor...

Don't worry :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...