Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supahgrass

Wat Ik Me Afvroeg

Recommended Posts

hello

 

ik vroeg me onlangs af vanwaar jullie coffeeshops officieel hun dope moeten halen?

of hebben ze allemaal hun kwekerijen?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kopen soms wel van ons, en i ken er zat die zelf ook een kwekerijtje hebben, veel GS overigens ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd <_< Kijk daar zit dan ook gelijk de poen.

 

Een coffee shop heeft een grijs in koop beleid, dat wil zeggen . Het staat niet op papier wat ze inkopen, ja wel wat natuurlijk maar niet alles. Dus dan is het ook niet te controleren wat er uit gaat.

 

Bingo :P :blink: :nerd

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht eerst dat de verkochte wiet in de shops zwaar belast werd door de overheid zodat ze zelf verdienen, maar blijkbaar zijn die shops goudmijnen voor de eigenaars.

 

dus officieel moeten shops hun dope uit het illegale mileu halen, mooi is dat.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm... uit je winterslaap uit het stenen tijdperk wakker geworden ofzo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hm... uit je winterslaap uit het stenen tijdperk wakker geworden ofzo ?

 

hehehehehe,prachtig <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik dacht eerst dat de verkochte wiet in de shops zwaar belast werd door de overheid zodat ze zelf verdienen, maar blijkbaar zijn die shops goudmijnen voor de eigenaars.

 

dus officieel moeten shops hun dope uit het illegale mileu halen, mooi is dat.

grtz

 

 

De maatschappij

 

 

zijn wij

 

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hm... uit je winterslaap uit het stenen tijdperk wakker geworden ofzo ?

 

neen?

 

het is toch logischer dat bepaalde producten (alcohol, tabak en brandstoffen)

zwaarder belast worden met taksen ik dacht eerst dat het zo was wist ik veel dat jullie overheid coffeeshops in de handen van de maffia duwt

Share this post


Link to post
Share on other sites
maffia

 

telers bedoel je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies,mafia is een groot woord,wietkwekers is een mooier woord,hoewel de regering ons liever als georganiseerde criminelen ziet,gezien t feit dat er zo''n grote heksenjacht op ons gaande is.maak de regels lekker streng,zodat ze lekker die levensgevaarlijke wietkwekers eens lekker hard aan kunnen pakken....(zo denk ik zelf niet,maar de regering,red.)en ja,op die manier kunnen we wel eens als ''gevaarlijk''bestempeld worden,maar dat kan ook als ze gaan beweren dat fietsendieven schroevendraaiers als gereedschap gebruiken,waar je iemand ook dood mee kan steken.het ligt er maar net aan hoe de wind waait,op dit moment hebben wij kwekers de wind van voren.wat de regering zegt ,wordt vaak kwakkeloos opgevolgd door onwetende burgers,en daardoor kan een soort ''massahysterie ''ontstaan.het ligt er net aan wat ''de rage''op t moment in de regering is.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de PVDA met de SP volgend jaar aan de macht komt, kon het kweken weleens heel snel gelegaliseerd worden. Ik vind het prima hoor, maar de gemiddelde kweker zit daar helemaal niet op te wachten. Als je legaal hele kassen vol met wiet kan stampen zullen de prijzen behoorlijk gaan kelderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar moeten we dus niet aan denken <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als de PVDA met de SP volgend jaar aan de macht komt, kon het kweken weleens heel snel gelegaliseerd worden. Ik vind het prima hoor, maar de gemiddelde kweker zit daar helemaal niet op te wachten. Als je legaal hele kassen vol met wiet kan stampen zullen de prijzen behoorlijk gaan kelderen.

 

 

Welnee,we gaan gewoon MEER roken!!! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welnee,we gaan gewoon MEER roken!!! :whistling

 

Ik denk dat je niet eens zo ver van de waarheid af zit, mocht de prijs gaan kelderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je legaal hele kassen vol met wiet kan stampen zullen de prijzen behoorlijk gaan kelderen.

 

Ga ik wel mooi zo'n kas beheren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...